Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetkö koskaan retkille niin että vain hyppäät metsään jotain polkua

Vierailija
06.07.2014 |

seuraamaan ja katsomaan mitä vastaan tulee? Mä teen noin useinkin, alkaa olla koluttu jo tämä tuppukylä kinttupolkuja myöten :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :-)

Kiva löytää joku joka tekee samoin. Minulla on navigaattori metsässä niin löydän takaisin.

Onneksi asun niin korvessa, ettei ole vielä 10 vuodessakaan tutuksi tulleet nämä metsät.

Vierailija
2/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:31"]

Kyllä :-)

Kiva löytää joku joka tekee samoin. Minulla on navigaattori metsässä niin löydän takaisin.

Onneksi asun niin korvessa, ettei ole vielä 10 vuodessakaan tutuksi tulleet nämä metsät.

[/quote]Minäkin laitan GPS:n päälle isommassa metsässä, mutta näitä oman kylän polkuja uskallan kulkea ilmankin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Eksyisin varmaan Helsingin Keskuspuistoonkin :D

Vierailija
4/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eksyminen ei haittaa. Eivät metsät täällä ole niin isoja, etteikö niistä pääsisi pois.

Vierailija
5/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:34"]Kyllä. Eksyminen ei haittaa. Eivät metsät täällä ole niin isoja, etteikö niistä pääsisi pois.

[/quote]Samoin. Asun kaupungissa, ja melkein kotiovelta pääsen metsään, jota riittää kilometritolkulla, ja vieläkin löytyy uusia polkuja. Mutta kyllä aina päätyy lopulta ihmisten ilmoille. Sienestäessä joskus huomaa unohtaneensa katsoa ympärilleen :)

Vierailija
7/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on mahdollisuus!

Vierailija
8/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kiva on aina löytää uusi polku. Joskus olen päätynyt jonnekin tuntemattomalle tielle ja kun en ole jaksanut rämpiä omia jälkiäni takaisin eikä ole gepsiä eikä navigaattoria niin on pitänyt kysyä sijaintiani ihmisiltä tai soittaa kaverille :)

Vierailija
9/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisitteko kiitos muistaa sen, että vaikka se polku tuntuu mukavalta, niin sitä pitkin ei ole tarkoitus tulla pihaan asti. Inhottaa huomata, että takapihan maksikkamaalla on väkeä vyömässä marjoja, "kun tää polku tuli tähän eikä huomattu taloa".

Vierailija
10/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:12"]

Mutta voisitteko kiitos muistaa sen, että vaikka se polku tuntuu mukavalta, niin sitä pitkin ei ole tarkoitus tulla pihaan asti.[/quote]

Totta kai. Jään aina kauemmas tarkkailemaan. Etenkin loppukesän ja alkusyksyn hämärällä voi talon elämää seurata pitkäänkin.