Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettänyt vaimoani jo kolmesti, mutten osaa lopettaa

Vierailija
06.07.2014 |

Ensimmäisen kerran petin vähän yli vuosi sitten. Kerroin siitä itse vaimolleni. Hän antoi anteeksi, mutta luottamusta jouduttiin rakentamaan pitkään uudelleen. Sen jälkeen olin vuoden pettämättä, mutta kuukausi sitten sorruin taas. Petinkin sitten sen kuukauden sisään kahdesti eri naisten kanssa ja taas on yhden nettitutun kanssa tapaaminen sovittu ensi viikolle, joka sekin varmaan johtaa seksiin. En haluaisi olla pettäjä, en halua tuhota liittoamme enkä aiheuttaa puolisolleni kärsimystä. Olen jotenkin koukussa pettämiseen. Riippuvainen siitä, ihan samalla tavalla kuin vaikkapa tupakasta. Nautin siitä, kun saan muiltakin naisilta huomiota ja saan heidät jopa sänkyyn kanssani. Nuorempana olin naisten keskuudessa hyvin epäsuosittu, ja uskon tämän jotenkin liittyvän siihen. Menetin poikuutenikin vasta 23-vuotiaana, elän varmaan jotain kadotettuja nuoruusvuosia näiden naisseikkailujen kautta. En ole tästä touhustani ylpeä, en tee tätä loukatakseni, vaan koen itsekin tuskaa.

Tarvitsenkin apua. Kerronko tästä ongelmastani vaimolleni? En tiedä kestäisikö hän kuulla uusista pettämisistä, kun se yksikin kerta otti niin koville. Hän tuskin mitenkään ymmärtäisi motiivejani tai ajatusmaailmaani tämän suhteen muutenkaan, eihän hän pääse pääni sisälle. Suurin ongelmani kuitenkin on se, miten lopettaa tämä. Jatkan tätä varmaan ikuisesti, ellen jotenkin pysty käsittelemään tätä asiaa perin pohijn. Miten voin oppia hyväksymään sen, että ne menetetyt nuoruusvuodet ovat takana päin? Miten voin oppia elämään tässä hetkessä vaimoni kanssa? Tunnen itseni koko ajan joten turhaksi ja huomaamattomaksi, minun on jatkuvasti todisteltava itselleni että olen hyvä, haluttava ja kiinnostava ihminen. Ja taas viime aikoina olen alkanut todistella sitä pettämisen kautta. En haluaisi olla tällainen, mutten osaa muutakaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNATKO PERSETTÄ?

T. SETÄMIES

Vierailija
2/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ihan ensiksi perut sen tapaamisen nettituttusi kanssa. Sitten kerrot vaimollesi. Sen jälkeen alat käsitellä tuota ongelmaa, joko yhdessä vaimosi kanssa tai yksin, jos teille tulee ero. Voit hakea apua myös psykologilta, kuulostaa siltä että se voisi tehdä sinulle hyvää. Se osaa varmasti auttaa ja purkaa noita nuoruusvuosien ikäviä kokemuksia. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko anaaliin?

T. Enomies

Vierailija
4/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä täällä on monta kompleksista, erittäin hyvin verbalisoitua suhdeongelmaa päivässä miehen näkökulmatsa.

Inhoan provohuutelua ja keskustelua saa herättää, mutta olen hieman skeptisenen frekvenssin suhteen..

Vierailija
5/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:28"]

Yhtäkkiä täällä on monta kompleksista, erittäin hyvin verbalisoitua suhdeongelmaa päivässä miehen näkökulmatsa.

Inhoan provohuutelua ja keskustelua saa herättää, mutta olen hieman skeptisenen frekvenssin suhteen..

[/quote]

Tiedän ja olen itsekin huomannut, siksi mietinkin että kirjoitanko tänne ainakaan vielä tästä ongelmasta, kun kuitenkin epäillään provoksi. Päätin silti kirjoittaa ja ne jotka uskovat saavat vastata, ne jotka eivät usko niin ei tarvitse huomioida tätä keskustelua. ap

Vierailija
6/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ihmeessä,nautiskele ja itke sit myöhemmin jos käry käy ja menetät vaimosi.Seksi uuuden ihmisen kanssa on aina ihanaa ja jännittävää.

Vierailija
7/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-klinikka, riippuvuus kuin riippuvuus

Vierailija
8/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM on pahasta

Vierailija
9/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella tuntuu, että olisit onnellisempi sinkkuna. Ei sun ole mikään pakko vakiintua vielä vaikka olisit kuinka vanha, kyllä sä saat vieläkin yrittää elää niitä nuoruusvuosia ja pokata naisia. Vaimo ei vaan valitettavasti siihen kuvioon sovi.

Vierailija
10/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi vaimolle noista kahdesta kerrasta. Peru se nettituttu ja ala käsitellä suhteesi tilaa vaimosi kanssa keskustelemalla. Oikotietä ei ole. Käsittele asia pääsi sisällä ensin. Jos et pysty, erotkaa mutta älä petä enää vaimoasi.

Vierailija
11/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet mennyt naimisiin, jos ja kun sulla on "elämätön nuoruus" vielä käsittelemättä? :o Kuinka vanha olet nyt?

Vierailija
12/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on parempi olla sinkkuna, vakiinnut vasta sitten kun olet mielestäsi saanut sen nuoruutesi elettyä.

Vierailija
13/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutti ja erityisesti seksiaddiktioihin erikoistunut voisi osata auttaa sinua parhaiten.

Vierailija
14/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sekoitat nyt kaksi asiaa: sinun ei ole pakko panna vieraita naisia, sinä vain haluat panna niitä, etkä itsekkäänä ihmisenä tahdo itseltäsi mitään kieltää.

Vierailija
15/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pakottava tarve panna muita parantaaksesi oloasi ei ole normaalia, etkä itsekään jaksa elää tuollaisten ajatusten kanssa koko loppuelämääsi. Minäkin suosittelen seksuaaliterapeuttia.

Vierailija
16/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta suosittelen että menet juttelemaan vaikka terapeutin kanssa. Olen itsekin pettänyt ja voin sanoa, että jos et kerro vaimollesi, on se pidemmän päälle todella raskasta. Mitä vähemmän aikaa salailet, sitä paremmin naisesi siihen suhtautuu.

Vierailija
17/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä ihmisiä jotka rakastaa draamaa. Myönnä pois, sä oikein odotat sitä kiinni jäämistä ja sitä kun tulee ero ja tuntuu pahalta. Voit mennä pubiin tuijottamaan kaljan kuplia ja huokailemaan rankkaa elämänkoulua kun erokin tuli. On niin hienoa kun ei ole tylsää, tuntuu joltakin. Tuopin ääressä on sitten niin ihana sääliä itseään kun menetti sen josta nyt kuitenkin aika paljon välitti. Ja rankkaa kun lapset itkee eroa. Ja kun se akka löytää uuden, niin voi taas vähän lisää huokailla tuoppiin sitä miten elämä nyt vain meni näin ja on rankkaa.

Vierailija
18/18 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ajatella siltä kannalta, että olet sentään löytänyt naisen itsellesi, vaikka et päässytkään nuorena panemaan. Moni ei koskaan löydä rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän