Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Niin

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Olen ollut hoikka ja 20kg ylipainoinen. Ei ole ollut vaikeuksia löytää miestä, ei nuorena eikä yli 50 vuotiaanakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ollut aina hemmetin vaikeaa. No, näin nyt pyöreämpänä ja viisikymppisenä en ole enää vuosikausiin edes yrittänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa tuo naisille varsinaisesti vaikeaa on ikinä :D

Suhde on vaikea

Vierailija

Nuorena miehen löytäminen suhteeseen oli aivan mahdotonta. Yhtäkkiä 40+ muuttui helpoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa tuo naisille varsinaisesti vaikeaa on ikinä :D

SUHTEESEEN, ei jonkun random ukkelin patjaksi.

Vaikeaa on ollut aina.

T. Hoikka nelikymppinen

Vierailija

Kun olin nuori, minusta ei ollut kiinnostunut kukaan. Perustin perheen ensimmäisen miehen kanssa, joka minut huoli. Ero tuli 15 vuotta myöhemmin ja yhtäkkiä, lähempänä neljääkymppiä, huomasinkin olevani todella suosittu. Hämmentävää. Meni siinä silti pari vuotta, ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, mutta kiinnostuneita kyllä oli. Ja on edelleen.

Vierailija

Sattumasta se on kiinni. Vasta 40-vuotiaana ja 20 kiloa ylipainoisena löysin sopivan kumppanin, joka halusi itsekin sitoutua.

Vierailija

Aikana ennen tindereitä ja nettiä oli parinmuodostuskin paljon helpompaa. En ole etsinyt ikinä mitään, asiat ovat tapahtuneet . Ja reilusti ylipainoinen olen ollut koko aikuisikäni

Vierailija

Aina ollut helppoa ja koko ajan enemmän (laadukasta) porukkaa tarjolla. Olen ollut 45-100kg,enimmän osan aikaa kuitenkin 70-80kg (170cm) ja seuraa riittänyt. Olen nätti ja nauran paljon.

N36

Vierailija

Parikymppisenä olin näyttävä ja hoikka. Miehet eivät "uskaltaneet" lähestyä. Joku joskus sanoikin asian olevan juuri noin.

Neljänkymmenen kieppeillä hieman pyöreänä tuntuu, että kelpaan helposti ja ottajia on piisannut. Pitkästä liitosta eroamisen jälkeen en edes haaveillut uudesta miehestä, mutta jostain syystä halukkaita on riittänyt, onpa vierelle löytynyt sittemmin kumppani, jonka kanssa ollaan jo neljättä vuotta yhdessä. 

Vierailija

Ei ole ollut koskaan vaikeaa. Saalistanut olen ajoittain ikävuosien 18-33 välillä. Nykyisin vakituisessa suhteessa.