Vierailija

Eli haaveena olisi suoda yllätyksenä vaimolle tuplahieronta, missä minä hieroisin, ja myös toinen mies tulisi mukaan. Kaipaisin kipeästi muiden naisten / vaimojen mielipidettä aiheesta.

Ajatuksena tällainen neljän käden hieronta tuntuu mukavalta, mutta miten sen toteuttaa, ilman että on hämmentävää / loukkaavaa / "mitä hittoa tapahtuu"?

Eli ajatus siis on, että hieroisin vaimoa, ja sitten kesken hieronnan mukaan tulisi myös toinen mies hieromaan. Haluaisin antaa naiselleni tämän kokemuksen, mutta pelkään vaimon reaktiota. Tarkoituksena siis ei ole, että hieronta päätyy kimppakivaan tmv. Haaveena olisi, että vaimo kokisi sen luksuksena ja kivana huomiona.

Onko täysin tuhoon tuomittu ajatus?

Vaimoni on melko "konservatiivinen", eikä siis kovin villi. Täten kaipaisin mielipiteitä erityisesti myös muilta ns. "normaalissa" suhteessa eläviltä. Ymmärrän toki jos joku aviopari harrastaa parinvaihtoa yms., että tällainen tuntuu kovin kevyeltä ja voi jopa ihmetellä miksi tällaista tarvii kysyä. Mutta miten te vaimot suhtautuisitte, jotka elätte seksuaalisesti ehkä vaniljaisessa suhteessa? Älkää ymmärtäkö väärin, meillä on vaimoni kanssa erinomaista seksiä, ja nautimme siitä molemmat todella paljon. Vaikkakin nykyään sitä on liika harvoin molempien mielestä, kun on pari pientä lasta. Kuitenkin kun sitä on (noin viikottain), se on ihanaa. Olemme kuitenkin erittäin sitoutuneita vain toisiimme, mitä seksiin tulee.

Vaimoni usein kiihottuu kun hieron häntä, ja en koe ongelmaksi jos näin tapahtuisi tässä neljän käden hieronnassa. Normaalisti hieron häntä alasti, mutta tässä tapauksessa hänellä voisi olla alushousut jalassa, ettei kokisi oloaan ahdistuneeksi alasti vieraan miehen edessä. Se ainakin voisi siis helpottaa vähän.

Mutta onko tuota muuten edes mahdollista toteuttaa järkevästi? Mistä se mies siihen yhtäkkiä tulee? Kaapista? :D Nopeasti ajateltuna olisi varmaan helpoin järjestää jonkun reissun yhteydessä, ettei nyt ainakaan kotona tarvisi olla ja lapsetkin olisi hoidossa.

Olisi niin mahtava päästä toteuttamaan, mutta on vaikea hahmottaa, että olenko aivan kujalla asian kanssa? Voiko sitä saada onnistumaan?

Olisiko se kuitenkin lopulta helpommin lähestyttävissä, jos olisin heti hieronnan alussa jonkun toisen miehen kanssa? Ajatuksena siis oli alunperin se, että vaimo olisi innoissaan, kun huomaa toiset kädet ihollaan kesken hieronnan. Mutta mitä jos ei ole? Jos nousee ylös ja juoksee ulos ja saa traumat ja vihaa minua. Rakastan vaimoani todella paljon, enkä missään tapauksessa halua loukata. Olen siis todella kiitollinen, jos voisit kertoa, miten suhtautuisit asiaan. Esim. uskovaisten ja/tai "kilttien vaimojen" mielipiteet kiinnostaa erityisesti.

Olemme alle 30-vuotiaita, jos sillä on väliä.

Kiitos jo etukäteen, koitan vastailla kysymyksiin, jos tulee!

• ylös 1
  • alas 1

Sivut

Kommentit (77)

Ensinnäkin, upeaa ja ihanaa että olet miettinyt tuollaista. Hienoa että haluat ilahduttaa vaimoasi, ja vielä tavalla josta tiedät hänen pitävät. Mutta. Idea on mielestäni vähän hankala. Omalla kohdallani en pitäisi tuosta, hämmästyisin heti kun se toinen mies tulee ja ekana miettisin että onko tässä tarkoitus harrastaa sitä kimppakivaa. Eli joko miettisin sitä (stressaisin) koko hieronnan ajan enkä voisi rentoutua, tai sitten kysyisin suoraan asiaa joka taas pilaisi tunnelman. Toki voithan sanoa heti alussa että "Markus tulee mukaan hieromaan ja lähtee sitten pois". Mutta ongelma on varmasti sekin, että hieronta ei ole varmasti yhtä hyvä kuin yksin hieroessa. Teillähän menee kädet ihan solmuun ja joudutte varomaan toisianne. Laita mielummin tämä Markus vaikka kantamaan jotain herkkuja vaimollesi (ei se kyllä hieronnan aikana niitä voi edes syödä).. Tai tekemään käsihoitoa (siis manikyyriä). Aika hankalalta kyllä kuulostaa idea, harkitse vielä. Entä joku kokki joka tekisi ruuan vaikka hieronnan aikana tms?

Ap, ehkä haluat toteuttaa oman fantasiasi siitä, että näet toisen miehen koskettavan vaimoasi?

Kannattaa todella miettiä tarkasti etukäteen, onko se myös vaimosi toive?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ensinnäkin, upeaa ja ihanaa että olet miettinyt tuollaista. Hienoa että haluat ilahduttaa vaimoasi, ja vielä tavalla josta tiedät hänen pitävät. Mutta. Idea on mielestäni vähän hankala. Omalla kohdallani en pitäisi tuosta, hämmästyisin heti kun se toinen mies tulee ja ekana miettisin että onko tässä tarkoitus harrastaa sitä kimppakivaa. Eli joko miettisin sitä (stressaisin) koko hieronnan ajan enkä voisi rentoutua, tai sitten kysyisin suoraan asiaa joka taas pilaisi tunnelman. Toki voithan sanoa heti alussa että "Markus tulee mukaan hieromaan ja lähtee sitten pois". Mutta ongelma on varmasti sekin, että hieronta ei ole varmasti yhtä hyvä kuin yksin hieroessa. Teillähän menee kädet ihan solmuun ja joudutte varomaan toisianne. Laita mielummin tämä Markus vaikka kantamaan jotain herkkuja vaimollesi (ei se kyllä hieronnan aikana niitä voi edes syödä).. Tai tekemään käsihoitoa (siis manikyyriä). Aika hankalalta kyllä kuulostaa idea, harkitse vielä. Entä joku kokki joka tekisi ruuan vaikka hieronnan aikana tms?

Kiitos vastauksesta! Tuota minäkin mietin, että jos vaimo olettaa kyseessä olevan tie kimppakivaan, niin hän kyllä pelästyy. Toisaalta vaimo tietää, että tuskin tekisin sellaista, mutta taaaas toisaalta koko hieromisjuttukin tulisi niin puun takaa ylipäätään.. Ehkä jos tuon sanoisi tosiaan etukäteen, mutta pilaisihan se vähän tunnelmaa. Kuten sanoin, pieni eroottinen lataus ei sinänsä minua häiritsisi lainkaan, mutta totta puhuen en tiedä, haluaisiko vaimo kiihottua tilanteessa lainkaan.

Herkkujen kantaminen tuntuisi vähän tönköltä. Varmaan jälkikäteen vaimo kysyisi, että "miks ihmeessä se joku oli täällä kantamasa mulle viinirypäleitä kuka se oli kyyläskö se mua". Kokki olisi vähän sama, ja vaimo ei varmaan ymmärtäisi, miksi hän olisi samassa tilassa jne. Tuossa manikyyrissä on jo vähän ideaa. Mutta siinäkin toisaalta se alkuperäinen pointti vähän katoaa, mutta sinänsä ihan harkitseminen arvoinen.

AP

Mullekin tuli mieleen, että nyt on kyseessä miehen fantasia nähdä toinen mies antamassa nautintoa omalle vaimolle. Vaikka tämä hieronta aika kiltti idea onkin (verrattuna siihen, että katselisi hierojaa antamassa happy endingin), niin en ilman vaimon suostumusta lähtisi ylläriä järjestämään.

T. 27-vuotias kimppakivaa ja BDSM-seksiä harrastanut/harrastava ateisti

Onko sinulla jo ajatus siitä, kuka tämä toinen hieroja-markku olisi? Tuttu? Täysin tuntematon?

Naisena sanon, että kokemus voisi olla ihan kiva, mutta hyvin suunniteltu ja asiallisesti toteutettu sen täytyisi olla.

Itse en pitäisi, mutta itselle hieronta on henkilökohtaista enkä haluaisi hierontaa vieraalta. Ajatuskin puistattaa. En kehtaisi poistua paikalta, mutta en pystyisi rentoutumaan ja olo olisi vain kiusaantunut.

Mutta kaikki eivät toki koe hierontaa niin henkilökohtaisena.

Ah kuulostaa ihanalta, tuli aivan raukea olo... :)

Onko tämän pakko olla yllätys vaimolle? Jos puhuisit tästä ideasta? Itse voisin säikähtää tuollaista yllätystä mutta jos tietäisin etukäteen että jotain tälläistä tulossa niin odottaisin innolla ;)

Mieheni hienoi minut eilen oikein kunnolla. Mielestäni tilanne on niin intiimi ja kahdenkeskinen, että jos jostakin yht'äkkiä hyppäin joku vieras mies mukaan, olisin todella järkyttynyt ja kokisin, että mieheni ei ymmärrä minua ollenkaan.

Ps. en ole mitenkään estynyt, ja lähes kaikkea on seksin saralla tullut kokeiltua.

AP: "Konsevatiivinen vaimosi" iskisi sinua ja vierasta kähmijää kaulimella päähän ja häipyisi äitinsä luo laatimaan avioerohaastetta.

No, minä ainakin luulisin, että tarkoitus olisi harrastaa jotain kokeilua kolmistaan jos mukaan tulisi toinen mies. Eli älä sitten loukkaannu, jos vaimosi joko kirkaisee ja karkaa, tai ryhtyy näkyvästi nautiskelemaan. Mistä ihmeestä saisit tämän "toisen miehen"?

Itse en tykkäisi. Kuten moni muu täällä sanoo, kuulostaa se sinun OMALTA fantasialtasi. Kuvitteletko, että vaimo siinä kiihottuisi, kun toinen mies häntä koskettaa? Kiihottuisitko itse? Vähän luulen että kyllä. 

Vierailija

Onko sinulla jo ajatus siitä, kuka tämä toinen hieroja-markku olisi? Tuttu? Täysin tuntematon?

Naisena sanon, että kokemus voisi olla ihan kiva, mutta hyvin suunniteltu ja asiallisesti toteutettu sen täytyisi olla.

Täysin tuntematon, joku joka osaa hieroa. Ei todellakaan mikään deittisivustojen "mies hakee paria" -pentti.

Olisiko tilanne hyväksyttävämpi, jos tämä toinen olisi ihan ammattihieroja, joka opettaisi minua hieromaan? Olemme vaimon kanssa puhuneet, että olisi hienoa jos osaisi hieroa kuten ammattilaiset. Toki silloin tilanne pitäisi ehkä esitellä jo etukäteen, eikä kesken hieronnan.

Laskisiko se kynnystä?

"Hei rakas, tässä Markku, hän on koulutettu hieroja, ja tehnyt hierontaa työkseen 10 vuotta, ja palkkasin hänet opettamaan minua hieromaan. Ja nyt me annettais sulle yhdessä hieronta, rentoudu <3".

Toimisiko? Yhtään parempi?

Ja näihin kysymyksiin siitä, että haluan vain nähdä toisen miehen koskevan vaimoani. Luuletteko, että ehdottaisin tai suunnittelisin tällaista, jos kokisin hirveää ahdistusta siitä, että toinen mies koskee vaimooni? Sen lisäksi, että haluaisin vaimolleni jonkun kivan yllärin, josta voisi nauttia, niin tottakai koen tilanteen miellyttävänä myös itselleni. Muutenhan veisin vaimoni vaikka romanttiselle illalliselle ja hieron yksikseni, kuten yleensä teen.

Mutta onko se jotenkin kamalan tuomittavaa? En ikinä haluaisi vaarantaa suhdetta sillä, että edes ehdottaisin (tai haluaisinkaan) toista miestä mukaamme sänkyyn. Meillä on ihana suhde ja perhe, en halua rikkoa sitä mitenkään. Tämä minun ajatukseni vain on mielestäni täysin eri asia. Sama kun laittaisi samalle viivalle paritanssin jossa vaihdetaan paria, ja sen, että menee yhdessä johonkin parinvaihtobileisiin.

Sinuna kysyisin etukäteen vaimosi mielipiteen aiheesta. En ottaisi toista hierojaa paikalle, jos vaimosi ei innostu asiasta.

Minusta tuo olisi ihanaa ja toivoisin sen jatkuvan kimppakivaan asti. Mutta kirjoituksistasi saa sen kuvan että vaimosi ei varmasti tykkäisi esim tämä jo paljasti sen:

"Varmaan jälkikäteen vaimo kysyisi, että "miks ihmeessä se joku oli täällä kantamasa mulle viinirypäleitä kuka se oli kyyläskö se mua". Kokki olisi vähän sama, ja vaimo ei varmaan ymmärtäisi, miksi hän olisi samassa tilassa jne"

Huono idea. Säikähtäisin varmasti vierasta miestä intiimissä hetkessä ja tilanne olisi kiusallinen kaikille osapuolille. Kokemus ei olisi millään tasolla positiivinen. Olisin loukkaantunut miehelleni, ettei tunne minua paremmin. Vieras mies intiimissä tilanteessa, kun itse olisin lähes alasti, tulisi mieleen kimppakiva tai jopa raiskaus. 

Säästä fantasiasi itsellesi tai puhu niistä ainakin ensin vaimollesi. Saattaahan hän niistä innostuakin mutta päätäntä valta täytyy olla molemmilla.

Minusta ammattihieroja, joka opettaisi sinua olisi tosi hyvä. Ja vaimolle asian kertominen etukäteen. Suostuisikohan ammattihieroja tähän, se onkin toinen juttu.

Et voi järjestää yllärinä tuollaista kuin korkeintaan niin että pyydät kaverin käymään, juotat vaimon humalaan ja alat hieroa.

Käytännössä kyseessähän on sinun fantasiasi koska vaimolle hieronta mielessä nautinto tuskin on sen suurempi olipa hierojia 1 tai 2. Jos taas uskot että vaimosi kiihottuu vieraan miehen kosketuksesta ja se on tarkoituskin pitää sinun keskustella asiasta vaimosi kanssa.

Lisäksi on syytä ottaa huomioon että jos pyydät vieraan miehen hieromaan pitäisi olla alusta asti selvää mitä saa tehdä ja hieroa ja että et halua vieraan harrastavan seksiä tai katsovan teitä. Halukkaita "edustavia"miehiä pelkästään hieromaan voi olla aika vaikea löytää vaikka toki heitäkin voi olla. Veikkaisin että suurin osa on viisikymppisiä ukkoja.

Jotenkin kirjoituksestasi kuitenkin tuli minusta esille se, että vaikka vakuuttelitkin tärkeintä olevan hieronnan ja vaimosi nautinnon niin kyseessä oli kuitenkin seksuaalinen tapahtuma ja vaikuttaisi siltä että et olisi valmis siihen itsekään oikeasti tai siihen mihin se mahdollisesti johtaisi.

Mies

Vierailija

Ah kuulostaa ihanalta, tuli aivan raukea olo... :)

Onko tämän pakko olla yllätys vaimolle? Jos puhuisit tästä ideasta? Itse voisin säikähtää tuollaista yllätystä mutta jos tietäisin etukäteen että jotain tälläistä tulossa niin odottaisin innolla ;)

Okei, eli yleinen konsensus tuntuu olevan se, että jos se on yllätys, kaikki kusee.

Ehkä olisi pitänyt tajuta, että merkittävän eron tekee se, että tilanne on kerrottu ja esitelty etukäteen.

Noted.

No jos teille ehdotettaisiin etukäteen moista, niin miten suhtautuisitte miehen ehdotukseen. Jos ehdotuksessa siis ei puhuta mistään seksistä, vaan tehdään selväksi, että kyse on vain hieronnasta, ja sen jälkeen kaveri lähtee pois. Suostuisitteko?

Suostuisitteko, jos ehdotuksessa mainittaisiin tämä ammattihieroja, joka tulee koulutttamaan samalla?

AP

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.