Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotias teiniäiti

Vierailija
28.06.2014 |

nyt raskaana ja onnessaan siitä, vaan miten käy kun huomaa, että ovet sulkeutuu. Raskaana ei voi bilettää saatika kun vauva syntyy. Sitten ei enää saa nukkuakaan, kyllä hymy hyytyy varmaan nopeasti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En es halua tietää, mitä miettisit minusta. Ei sillä että kiinnostaisi. Terkuin 19vuotias kahden lapsen äiti.

Vierailija
22/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 23:44"]

No en mä kokenut 19veenä olevani teiniäiti, nuori äiti kylläkin :D

Ja ei mulla sulkeutunut mitkään ovet, bailaamisesta en välitä, mutta mies antaisi bailata mielin määrin jos haluaisin :)

T. 2 lapsen 24 vuotias äiti, opiskelen yliopistossa unelma-alaani, mies on dippainssi.

[/quote]

No kyllähän 19-vuotias on vielä teiniäiti, vaikka juuri Sinä et kokenutkaan itseäsi sellaiseksi.

[/quote]

No voi herran jestas!! Ei todellakaan ole. 17 vuotias ja nuorempi on teiniäiti, 18 ja siitä ylöspäin on nuori äiti.

[/quote]

Miten niin? Miksi se niin kiukuttaa, että 19-vuotias on teini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sanotaan, että tapauskohtaista.tosin iän mukana on ehtinyt esim työskennellä ja saa parempaa äitiyspäivärahaa, ei tarvitse sossun maksaa kaikkia hankintoja. ap

Vierailija
24/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 23:47"]Mä niin näen mitä tapahtuu, tyttö ei ole tähän mennessä päivääkään itseään elättänyt. istunut koneella ja meikannut. ap

[/quote]

Jaa no itse olin jo 17v asti tehnyt säännöllisesti töitä ja sitä ennen kesätöitä. Samalla opiskelin ja pääsin lukiosta. Lapsen sain 19v. Omillani olin asunut 18 v asti.

Vierailija
25/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:17"]

En es halua tietää, mitä miettisit minusta. Ei sillä että kiinnostaisi. Terkuin 19vuotias kahden lapsen äiti.

[/quote]

mietin tätä yhtä tapausta, joka on teitä heikompiosainen. En yleisesti kaikkia nuoria. ap

Vierailija
26/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 23:58"]No jos on henkisesti 14-vuotiaan tasolla ja vaikka hankkii pillerit, ei osaa niillä ehkäistä, niin pahalta näyttää. ap

[/quote]

No sulla on kyllä pahasti ehkäisyvalistus hukassa. Tiesitkö, että mikään ei ole 100% varma, monella on pillerit pettäneet. En ole ihan vakuuttunut sinunkaan henkisestä kypsyydestä viestiesi perusteella.

Vierailija
27/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne petä, kun ottaa joka päivä yhden pillerin silloin kun pitää. Joka ei sitäkään osaa tai ryypätessä ne oksentaa tmv, on ehdottomasti urpo. Ei ole paljon varaa tulla elämän koululaisten aukomaan tähän kohtaan. ap

Vierailija
28/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias ei ole teiniäiti.Teiniäidiksi lasketaan henkilö,joka synnyttää alle 18-vuotiaana eikä ole naimisissa.Tuosta naimisissaolokriteeristä en ole ihan varma,mutta muuten tiedän.Tyttäreni ei ollut teiniäiti,täytti 18 reilun kahden viikon päästä synnytyksestä,niin ei laskettu enää teiniäidiksi.

Vierailija
29/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä sain 20vuotiaana lapsen 25v mieheni kanssa. Mies oli hyväpalkkainen päällikkö (nykyään yrittäjä) ja minäkin olin tehnyt paljon töitä joten sain hyvää äitiyspäivärahaa. Ei taloudellisia ongelmia. Olin 22v kun teimme toisen lapsen. 23v pääsin yliopistoon josta valmistuin kun olin 28v eli tavoiteajassa. Nyt olen 32v ja odotan kolmatta ja viimeistä lastamme. En koe tehneeni virhettä nuorena lisääntymisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä