Mieheni perässä on tytönhupakko.
Mies työskentelee ravintolassa. Hän tekee vuoroa eri paikoissa ja jossain näistä kuulemma törmännyt nuoreen naisasiakkaaseen, joka saanut mieheni työpuhelinnumeron, vaikka mies ei ole nimeään hänelle kertonut ja numerokin on salainen. Miehen puhelimessa on viestejä tytöltä ja tyttö ilmeisesti pyytelee miestä tapaamaan. Viesteistä voi päätellä, että mieheni on kieltäytynyt tai ainakin empinyt. Näitä viestejä on parin kuukauden ajalta. Näkevät ajoittain siellä miehen eräässä työpaikassa.
Myönnän, minä katsoin miehen puhelinta, mutta en luvatta. Piti tarkistaa sieltä eräs numero ja vahingossa näin viestin ja sitten että samasta numerosta oli enemmän. Ja tiedän, että mies ei ole nimeään tytölle kertonut, yhdessä tytön viestissä tulee tämä ilmi.
Selvitin puhelinnumero peerusteella tytön nimen ja Facebook-profiilin perusteella on siis nuori noin parikymppinen.
Miksi ei voi jättää miestäni rauhaan vaan vokottelee varattua?Voisitteko opettaa tyttärillenne, että perheellisiin miehiin ei kosketa!!!
Ja vielä käytöstapoja, ei on ei!
Palaan illemmalla!
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 02:08"]
Mun miehen perässä roikkui kerran anopin kukkakuvioinen kaulahuivi, kun tuli sieltä kylästä. Oli ollut siellä kahvilla ja istunut sohvalla, jossa oli ollut se sähköistä kangasta oleva tekokuituinen huivi ja jäänyt sitten housujen takamukseen roikkumaan.
[/quote] Matematiikanopettajani perässä roikkui kerran henkari. Oli puvuntakin helmassa kiinni.
Minun mieheni perässä on työnhakupakko.
Minä olen vanha nainen. Tuttu mies rupesi lähettelemään vihjailevia viestejä. Kerroin miehelleni ja laitoin viestittelijälle viestin jossa tein selväksi että minulla on rakas mies, hänellä on vaimo ja pitkä parisuhde on parasta mitä voi olla.
Eli halutessaan asian voi hoitaa niin ettei toisella ole tarvetta roikkua.
"Myönnän, minä katsoin miehen puhelinta, mutta en luvatta. Piti tarkistaa sieltä eräs numero ja vahingossa näin viestin ja sitten että samasta numerosta oli enemmän."
Niin niin, aivan, klassinen hupsista keikkaa. Numeroa lähdit etsimään mutta ihan vähän vain vahingossa eksyit lukemaan viestejä? Vai onko miehelläsi tapana säilyttää muiden numeroita viesteissä, eikä puhelimen yhteystiedoissa niin kuin normaaleilla ihmisillä?
Siis ihan keksitty juttu.... Hohhoijaa....