Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni perässä on tytönhupakko.

Vierailija
28.06.2014 |

Mies työskentelee ravintolassa. Hän tekee vuoroa eri paikoissa ja jossain näistä kuulemma törmännyt nuoreen naisasiakkaaseen, joka saanut mieheni työpuhelinnumeron, vaikka mies ei ole nimeään hänelle kertonut ja numerokin on salainen. Miehen puhelimessa on viestejä tytöltä ja tyttö ilmeisesti pyytelee miestä tapaamaan. Viesteistä voi päätellä, että mieheni on kieltäytynyt tai ainakin empinyt. Näitä viestejä on parin kuukauden ajalta. Näkevät ajoittain siellä miehen eräässä työpaikassa.

Myönnän, minä katsoin miehen puhelinta, mutta en luvatta. Piti tarkistaa sieltä eräs numero ja vahingossa näin viestin ja sitten että samasta numerosta oli enemmän. Ja tiedän, että mies ei ole nimeään tytölle kertonut, yhdessä tytön viestissä tulee tämä ilmi.

Selvitin puhelinnumero peerusteella tytön nimen ja Facebook-profiilin perusteella on siis nuori noin parikymppinen.

Miksi ei voi jättää miestäni rauhaan vaan vokottelee varattua?Voisitteko opettaa tyttärillenne, että perheellisiin miehiin ei kosketa!!!

Ja vielä käytöstapoja, ei on ei!

Palaan illemmalla!

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosikymmenellä pitää olla syntynyt, että käyttää sanaa tytönhupakko? Kuulostaa tosi vanhanaikaiselta. t. pohjanlepakko

Vierailija
62/107 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oman numeron (olen nainen) oli yks entinen työkaveri vuosien takaa kaivanut jostain ja on alkanut laittamaan kaikenlaisia viripäisiä ehdotuksia tekstarilla. Kerroin noista viesteistä omalle miehelleni, mutta se ei vaikuta kovin huolestuneelta. Viime kertaiseen kommentoi vaan että onpa sitkeä. :D Tuo sun kiihtymys on tavallaan ihan hellyttävää. Mä joudun vissiin itte tämän tollon karistamaan kimpustani. Miehelläni ei suunnilleen ilmekkään värähdä kun kerron että saan pervoja ehdotuksia. :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:40"]

Tuskin tietää, että ukkos on varattu

[/quote]

Samaa ajattelin heti.

Vierailija
64/107 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viesteistä voi päätellä, että mieheni on kieltäytynyt tai ainakin empinyt."

"Ainakin empinyt" eli et luota mieheesi tuon vertaa? tajuatkohan edes että mies tekee itse päätökset, jos ottaa sen tytönhupakon niin sinä et voi sille mitään. Sen sijaan jos miehesi aidosti rakastaa sinua ei hän jätä sinua jonkun tuollaisen ihmisen takia,  iästä viis. Jos mies ei ole tytöstä kiinnostunut kaipa hän itse osaa pistää välit poikki ja lopettaa vastailun tai vaihtaa numeron.

Miksi aina yleistetään että vain nuoret naiset "tytönhupakot" tekevät tälläistä?

juuri eilen näin ruokakaupassa kun noin neli/viisikymppinen nainen yritti iskeä parikymppistä kassamiestä itselleen ja oikein koko kaupan kuullen flirttaili "pojan" kanssa. Kyllä näitä "naisenhupakoita" löytyy teistä vanhemmistakin naisista, jospa vaan kaikki osaisivat käyttäytyä kunnolla eikä kukaan menisi työpaikoille häiritsemään työntekijöitä. Jos tahtoo niin voi "ihan hiljaa" antaa numeronsa jollekin myös työpaikalla, mutta ei tarvitse pitää meteliä itsestään asiakkaiden kuullen tai väkisin tunkea seuraan, sellaista näkee.

Vierailija
65/107 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on miehesi asia miten toimii vai oletteko naimisissa..moni antaa itse aihetta ja kuka tietää jos molempia kiinnostaa niin voi olla menoa. Ei ketään väkisin pidetä. Jos teillä on hyvä parisuhde ei siihen kolmas väliin pääse millään jos taas ei niin mitä väliä?

Vierailija
66/107 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työnumero voi olla salainen?

Vierailija
67/107 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurettava juttu, epätodellinen. Ihmettelet tällä palstalla miehesi erikoista käytöstä. Jos nuori nainen on miehestäsi kiinnostunut j a miehesi on pienessäkin määrin tätä peliä jatkanut, olisin hyvin hämmästynyt miehen käytöksestä, en niinkään neitokaisen.

Fiksu mies ilmoittaa heti kättelyssä napakasti, mutta nätisi olevansa varattu. Tietysti, mikäli kaipaa tuoretta lihaa, niin se on aivan toinen tarina se.

Vierailija
68/107 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä hei. En ehtinyt illalla enää palstalle, lasten kanssa hälinää ja sitten uuvahdinkin. Mies nyt lasten kanssa. Oli yön töissä, mutta ei siellä missä tämä horatsu ilmeisesti pyörii.

Mies ei tiedä, että tiedän. Tytön viesteistä voisi ainakin päätellä, ettei ole kertonut. Luulen, että vedonnut kiireeseen tai vastaavaan.

Tänään mies menossa tuonne paikkaan, missä tämä horo pyörinyt.

Käynkö katsomassa puhelinta olsiiko viestiä tytöltä, että onko mies ehkä kertonut tytölle olevansa paikalla? Vai miten  nyt toimisin.

On muuten liero tämä tyttö. FB-kuvassa niin ujon, haavoittuvaisen ja nuoren näköinen ja pinnan alla onkin saalistaja.

Vierailija
69/107 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotiiin tuossa edllisessä, että tytön viesteistä päättelin, ettei ole kertonut olevansa varattu.

t.ap

Vierailija
70/107 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?

Vierailija
71/107 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?

Vierailija
72/107 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on töissä baarissa?(mikä ruokaravintola on yöllä auki?)

Olisit miettinyt asiaa ennen kuin valitsit hänet, AV.lla:kin varoiteltu baarityöntekijöistä parisuhteessa....

ja joka tapauksessa vaikka olisi yksipuolista mies on jotain signaalia antanut. ei kukaan jaksaisi kuukausia olla muuten perässä ja se puhelinnumeron saanti....

Vierailija
73/107 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 02:16"]Sama homma itellä. Nuoret tytöt tykkää varatuista ukkomiehistä. Ei siinä, kyllä minulle kelpaa välillä teinityttö. En välitä näistä tytöistä pätkääkään, mutta mukava niitä on naida pilkun jälkeen baarin takahuoneessa. Tätä nykyä oman emännän lisäksi kaksi teiniä joita nussin. Viikonloput ja opiskelijoiden ryyppypäivät menee yleensä aamun pikkutunneille pikku pillujen kanssa puuhastellessa.

Aika normaalia tällä alalla.. kyllä sinunkin miehesi sinua pettää, ei välttämättä ko. tytön kanssa, mutta jonkun muun... Ja kohta miehelläsi on ilmeisesti yksi fuckbuddy lisää jo ties kuinka monen muun ohella ;).

[/quote]

mitäs ne muut baarissa työskentelevät, kun yhdellä takahuoneessa pano? Eikö ne takahuoneet ole työntekijöiden yhteistä tilaa? Törkeää muita työntekijöitä kohtaan.

Vierailija
74/107 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori ap, just nussin miehes kanssa, tulee kotiin kohta.

t.Jenny 21v

Vierailija
75/107 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:47"]

Miten työnumero voi olla salainen?

[/quote]

baarityöntekijän työnumero=prepaid, josta baarimikko/poke viestittelee hoidoille, ns.horoluuri.

Vierailija
76/107 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:56"]

Mun oman numeron (olen nainen) oli yks entinen työkaveri vuosien takaa kaivanut jostain ja on alkanut laittamaan kaikenlaisia viripäisiä ehdotuksia tekstarilla. Kerroin noista viesteistä omalle miehelleni, mutta se ei vaikuta kovin huolestuneelta. Viime kertaiseen kommentoi vaan että onpa sitkeä. :D Tuo sun kiihtymys on tavallaan ihan hellyttävää. Mä joudun vissiin itte tämän tollon karistamaan kimpustani. Miehelläni ei suunnilleen ilmekkään värähdä kun kerron että saan pervoja ehdotuksia. :p

[/quote]no ei ole kovin huolissaansitten. Minusta hitunen huolestuneisuuta/mustasukkaisuutta tekee hyvaa suhteelle.

Vierailija
77/107 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö miehesi nuoreen tytönhempukkaan jo sekaantunut? Oikeasti kukaan nainen ei jahtaa miestä. Niin hyvää miestä ei olekaan.

Vierailija
78/107 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonani käy yksi poke pari kertaa viikossa ennen työvuoron alkua. ettei vaan oo ap:n mies? tutustuttiin täs alkukesästä.

Vierailija
79/107 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:43"]Onko miehesi tehnyt tälle naiselle selväksi olevansa varattu?

Jos ei, niin ehkä.miestäsi kiehtoisi päästä painamaan nuorta pillua. ;)

[/quote]

Niin tai on painanut jo ;) harvoin tuollaiset parikymppiset tyttöset alkaa mitään näkemisiä ehdottelemaan muuten vaan... Tai on kai toki poikkeuksia.

[/quote]

Ai ei vai? :D Mä olen kyllä todistanut ihan muuta ja vieläpä moneen otteeseen. Toiset on sellaisia että ne haluaa huomiota joka suunnasta.

Vierailija
80/107 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tietää, että ukkos on varattu