Harmittaa kun työkävereista tullut oikeita kavereita.
Aika yksinäistä ollut. amiksestaka ja kursseiltakin tuli vain sellasia kavereita, joita sitten voi kadulla morjestaa(jos sattumalta näkee) Vaihtaa muutaman sanan. Oikeastaan aika turhia. Olen jotenkin katkera sille pienelle porukalle, joista kukaan ei ole pyytänyt minua mihinkään. Jotenkin työkavereiden utelut "Mitä teit viikonloppuna?" silleen näkee aika turhina. Ei viitsi oikein valehdella, kun en mitään tehnyt. Aika turhii kyselijä kaverit, joista ei kuitenkaan ole sitten mitään konkreettista.
Kommentit (11)
Eli heidän pitää pyytää sua, mutta sun ei tarvi pyytää heitä? Mikäs logiikka tässä on?
Eli heidän pitää pyytää sua, mutta sun ei tarvi pyytää heitä? Mikäs logiikka tässä on?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:47"]1/3 osa kolmestakymmenestä on 10, eikä 3. Kolmoselle tiedoksi.[/quote]
Kolmen kanssa olen SÄÄNNÖLLISESTI ja USEIN tekemisissä. Yksi on miesystäväni. Lisäksi muutaman kanssa harvemmin on jotain työn ulkopuolista juttua. 3+1+5=9, pyöristin vähän ylöspäin...
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:56"]
[/quote]
Olen siis odottanut heidän pyytävän miniut dokaamaan, illalliselle, istumaan iltaa. Eivät ole pyytäneet. Mitä semmosilla työkavereilla merkitystä, jos ei yhtään vapaa-ehtoisesti näe. Pitää ottaa tiukempi ja sulkeutuneempi linja. Mikään ilmasin kuskaaminen tai röökin tarjoaminen ei kuuloonkaan. Mitä noita pskoja miellyttämään, kun yksin saa iltansa istua anyway.
Työkäverit nään aika turhina silleen sosiaalisessa mielessä, jos ei näe vapaa-aikana.
Häh? Mulla on työkaverit myös muuten kavereita. Ei nyt kaikki, mutta 30 henkilön työyhteisöstä vietän säännöllisesti vapaa-aikaa kolmen kanssa, seurustelen yhden kanssa ja muutaman muun kanssa aina silloin tällöin on jotain työn ulkopuolista aktiviteettia. Eli karkeasti sanottuna 1/3 työkavereista on oikeita kavereita. Tämä on hirveän mukavaa.
Taidan lopettaa työkaverin kotiin kuskaamisen, kun ei siitä kuitenkaan oikeaa kaveria koskaan tule. Näen aika turhana kuskailla jotain työkaveria.Harmittaa vain kun ei mulle ole enempää. koskaan ei ole pyytänyt kiitokseksi syömään tai mihinkään.
Ei se pelkkä kiitos oikein tunnut miltään. Harmittaa vain yksinäisyys ja turha "velvollisuus"
Olet outo. Miksi et itse pyydä työkavereita vapaa-ajalla jonnekin?
1/3 osa kolmestakymmenestä on 10, eikä 3. Kolmoselle tiedoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:39"]
Olet outo. Miksi et itse pyydä työkavereita vapaa-ajalla jonnekin?
[/quote]
Ei oo oikein ollu pokkaa. Eräs työkaveri yritti saada toisesta ryyppyseuraa, niin joutu voimakkaasti torjutuksi. Painokkaasti tuli vastaus, että mä en kuule lähde sun kanssa minnekään. Muutenkin se tuntuu vähän säälittävältä alkaa niitä pyytelee. Silloin ainakin työtävät ettei ole muutakaan. Aika pettynyt kyllä olen noihin. Olen siis aika sosiaalinenkin ja omasta mielestäni mukava, heitän läppää jne. Nyt vain menee helmet sioille.
Kaksi sanaa: siis häh?