Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mies täällä ihmettelee.. (yleistämättä, osa teistä ovat mukavia). Että miten voikaan nainen olla selkään puukottava, tekopyhä paska. Valehtelija, juoruämmä. Saatteko jotain kiksejä siitä? (seksuaalisesti tai muuten) eikö omatunto ikinä soimaa? Eikö mielessänne ikinä käy nämä kysymykset:

"olisiko mukavaa jos minulle tehtäisiin näin?" "miksi minun edes on pakko lytätä muita?" eikö käy mielessä pyytää anteeksi? Miettiä että mikä helvetti on mennyt vikaan kun täytyy käyttäytyä kuin kusipää? Jos joku nostaa teille sormenkaan, ja sanoo takaisin, itkette ja valitatte kuinka hirveä kusipää se toinen oli?

Ettekö myönnä omaa kusipäisyyttänne? Miettikää näitä: "karma is a bitch", ja "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", joten, olisiko aika katsoa omaa napaa pidemmälle arvon av-mammat?

• ylös 18
  • alas 0

Sivut

Kommentit (32)

Miksi luulet, että naisilla ei juurikaan ole toimivia hyväsisko - verkostoja ja naisvaltaisissa työpaikoissa työilmapiiri on usein varsin tulehtunut? Ai-van, kateus vie kalatkin vedestä.

• ylös 11
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elämässäni ehdottomasti suurin osa kuulemastani huorittelusta on ollut naisten naisiin kohdistamaa.

Koiratappeluissa urosten välillä toinen alistuu kun huomaa jäävänsä alakynteen. Kun nartut tappelevat niin monasti voitolla oleva yrittää tappaa alistumista yrittävän.

Vierailija
Elämässäni ehdottomasti suurin osa kuulemastani huorittelusta on ollut naisten naisiin kohdistamaa.

Koiratappeluissa urosten välillä toinen alistuu kun huomaa jäävänsä alakynteen. Kun nartut tappelevat niin monasti voitolla oleva yrittää tappaa alistumista yrittävän.

You and me, baby, ain't nothing but mammals

Vierailija

Miksi naisten väliset konfliktit tuntuvat raadollisimmilta suomessa ja jenkeissä?

Kun Suomessa ei muita kulttuureita tunneta? 

Tätä olen itsekin naisena miettinyt. Eivät miehet yleisesti ottaen suhtaudu toisiinsa samanlaisella jo lähtökohtaisella lynkkausmeiningillä. Onko se sitä sellasta naisellista epävarmuutta, mikä sitten alitajusesti näkyy käytöksessä? Kaikki ei tietenkään näin tee, mutta pahimmillaan se on sitä huorittelua ja erittäin pikkumaista nenänvartta pitkin tarkastelua. Musta tosi surullista. Te naiset jotka puheessanne ämmättelette ja akattelette, miettikää uudemman kerran miltä kuulostatte.

Joo en tiä. Suomalaisten naisten kanssa syntyy aina ongelmia. Aina joku suuttuu jostkin jossain vaiheessa ja puukottaa selkään.  Ulkomaalaisten kavereiden kanssa tällaista ongelmaa ei ole.

Vierailija

Joo en tiä. Suomalaisten naisten kanssa syntyy aina ongelmia. Aina joku suuttuu jostkin jossain vaiheessa ja puukottaa selkään.  Ulkomaalaisten kavereiden kanssa tällaista ongelmaa ei ole.

Ja tää suuttuminen tapahtuu yleensä aina kateudesta. Ollaan ihan ihme asioista kateellisia. Sellaisistakin mistä kukan normaali iihminen ei olisi.

Ja aina vika siinä toisessa voi olla ihan kummallinen. "Se on liian kiltti", "liian hyvä koulussa"... jne. Eli tällasista positiivisista asioista ollaan vittuuntuneita.

• ylös 10
  • alas 0

Olenko mä jotenkin poikkeuksellinen, kun en ole elämässäni hirveästi törmännyt tähän mainostettuun naisten kammottavaan kusipäisyyteen? Tunnen kyllä joitain kusipäisiä naisia, mutta eivät he ainakaan minun tuttavapiirissäni edusta kuin murto-osaa. Selkäänpuukottelua ja juonittelua olen Suomessa viimeksi kokenut yläasteella, nyt olen 34-vuotias. Olin lukioikäisenä vaihto-oppilaana eräässä maassa, ja ehkä siellä esiintyi kieroilua hieman enemmän.

Kertokaas nyt, miten tämä mainostettu suomalaisten naisten kauheus ilmenee ja miten voi olla, että minä en ole sille altistunut, vaikka legendan mukaan suurin osa suomalaisista naisista on tällaisia kauheitä ämmiä.

Olen 48-vuotias, enkä ole missään vaiheessa elämääni törmännyt mihinkään bitchittelyyn, kusipäisyyteen enkä selkäänpuukottamiseen. Missäköhän ympyröissä tällaista noin yleisesti tapahtuu? Sukupuolesta riippumatta ovat tuntemani ihmiset ihan tavallisia, kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä iloineen ja suruineen. Välillä huonolla tuulella ja väsyneitä, mutta kukaan ei tunne mitään ylitsevaltaavaa kateutta tai vihaa toista kohtaan.

Jos tuollaiseen käytökseen jatkuvasti törmää, kannattaa tosiaan katsoa peiliin, ja miettiä omaa käytöstään ja tuttavavalintaansa. Ei kusipäisyys ole normi, eikä edes yleistä.

Vierailija

Olen 48-vuotias, enkä ole missään vaiheessa elämääni törmännyt mihinkään bitchittelyyn, kusipäisyyteen enkä selkäänpuukottamiseen. Missäköhän ympyröissä tällaista noin yleisesti tapahtuu? Sukupuolesta riippumatta ovat tuntemani ihmiset ihan tavallisia, kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä iloineen ja suruineen. Välillä huonolla tuulella ja väsyneitä, mutta kukaan ei tunne mitään ylitsevaltaavaa kateutta tai vihaa toista kohtaan.

Jos tuollaiseen käytökseen jatkuvasti törmää, kannattaa tosiaan katsoa peiliin, ja miettiä omaa käytöstään ja tuttavavalintaansa. Ei kusipäisyys ole normi, eikä edes yleistä.

Ehkä kiltit ihmiset on alttiimpia kusipäille. Tai kusipäisyys korreloi koulutuksen kanssa. Mitä matalammin koulutettu sitä enemmän potentiaalia kusipäisyyteen.

Itse kyllä törmään kilpailuun, välillä likaiseenkin ja joskus selkäänpuukotukseenkin säännöllisin väliajoin. ole. Töissä erittäin kilpailulla alalla, jossa urakehitys alkaa tohtorinkoulutuksen jälkeen, joten en usko kyseessä olevan matalasti koulutettujen ongelma. Tai välttämättä ongelma ollenkaan. Kilpailussa on hyvätkin puolensa. 

Luulen kuitenkin, että naisten välinen kilpailu tulee eniten esiin naisvaltaisilla aloilla ja miesten välinen kilpailu sitten miesvaltaisilla aloilla. Niillä, joilla sukupuolia on jokseenkin yhtä paljon, kuten omalla alallani, kilpailu tulee sitten vastaan sekä miesten että naisten välillä ja kesken. Ja kyllä "ulkomaalaiset" ovat ihan täydillä ja kovin asein mukana kaikissa niissä kisoissa, missä ovat mukana, mutta tietysti jos ei kisata samalla tasolla, ei kilpailutilanne tule esiinkään. Ts. Jos sun oma ura ei ole kansainvälinen, et varmaan törmää ulkomaalaisten kilpailuun, mutta jos on, vooit tuskin siltä välttyä.

Vierailija
Vierailija

Ja tää suuttuminen tapahtuu yleensä aina kateudesta. Ollaan ihan ihme asioista kateellisia. Sellaisistakin mistä kukan normaali iihminen ei olisi.

Ja aina vika siinä toisessa voi olla ihan kummallinen. "Se on liian kiltti", "liian hyvä koulussa"... jne. Eli tällasista positiivisista asioista ollaan vittuuntuneita.

Syrjimiseen jäädään helposti koukkuun, me-henki, eikä sitten syrjitty tahdokaan väkeen - mitäs nyt.....

Eikös meidän pitänyt olla suvaitsevainen humaani kansakunta jolla ei ole ennakkoluuloja ja ymmärrämme eri kulttuureja sekä ihmisiä.

Ja sitten emme edes siedä  toisiamme.

Aivan turha marista jos tietyt aatteet saavat kannatusta.

Työpaikalla on tullut todistettua naikkosten raadollisuutta toisilleen.

On johtanut ihan irtisanomisiin ja erilaisiin työtetehtäviin siirtoihin.

Nimittelyä, piikittelyä.. Kiusaamista.

Miesten ongelma on enemmän hemmetin retardi machoilu turhasta, olemattomasta asiasta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat