Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatri paikalla

Vierailija
21.06.2014 |

Voin vastailla sairauksiin liittyviin kysymyksiin (kansan ymmärtämällä kielellä).

Asiallisia kysymyksiä, kiitos.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:01"]

Tää ei kauhea sairaus ole, ihan kyökkipsykologiksin riittäisii, mutta voithan sä ehdottaa lääkettä.

Mistä johtuu että aina ei halua kuulla, katsella tai lukea mistään ikävästä, jopa salapoliisisarja on liian rankkaa, haluaa elämäänsä vain hömppä komediaa tai romantiikkaa, välttelee jopa rakkaita ystäviä joilla on vaikeuksia.

[/quote]

En ole ap, mutta olet erityisherkkä. Olen kokenut av-konkari ja siksi tiedän. 

[/quote]

Paskat olen mikään erityisherkkä, olen varsin saappaat savessa tallaava realisti, ihan persiilleen meni arvauksesi.

15

[/quote]

Olet itsekäs, vain omasta navastaan kiinnostunut paska. T. sykoanalyytikko

[/quote]

Ite oot. Se joka toisia haukkuu niin on ite.

Vierailija
22/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ketipinor tai lyrica tehdä tinnitusta? Minulla alkanut näiden lääkeiden myötä sydämen sykkeen tahdissa humina vain oik.korvassa ja muitakin sivuoireita mm.Painon nousua, muistin huononemista, lihasnykäyksiä ym. Mutta oman psykiatrin mielestä eivät johdu lääkkeistä vaan masennuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:01"]

Tää ei kauhea sairaus ole, ihan kyökkipsykologiksin riittäisii, mutta voithan sä ehdottaa lääkettä.

Mistä johtuu että aina ei halua kuulla, katsella tai lukea mistään ikävästä, jopa salapoliisisarja on liian rankkaa, haluaa elämäänsä vain hömppä komediaa tai romantiikkaa, välttelee jopa rakkaita ystäviä joilla on vaikeuksia.

[/quote]

En ole ap, mutta olet erityisherkkä. Olen kokenut av-konkari ja siksi tiedän. 

[/quote]

Paskat olen mikään erityisherkkä, olen varsin saappaat savessa tallaava realisti, ihan persiilleen meni arvauksesi.

15

[/quote]

Ja paaskat. Itsellä on samoja oireita helvatin raskaan eroprosessin jäljiltä. Siinä vaimo teki kaikkensa sekoittaakseen minun, sossun ja tuomarin pasmat. Eipä ole paljon enää fiktiivinen pahuus ja juonittelu kiinnostanut sen jälkeen. Eipä tosin kiinnosta mikään hömppä eikä romantiikkakaan.

Vierailija
24/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että minulla on add. Arjessa on hankaluuksia motivoitumisen ja organisoinnin suhteen, myös ihmissuhteissa olen laiska ja passiivinen. Energiaa menee paljon tiettyjen asioiden tekemiseen. Toisaalta olen ollut tällainen aina, mutta toisaalta mietin kannattaisiko minun hakea silti diagnoosia niin saisin ehkä lääkkeet jotka auttaisivat? Työkykyinen olen, mutta mikään työ ei kiinnosta pidemmän päälle vaan olen siirtynyt aina uuteen kun väsyn henkisesti (olen nuorempana myös vaihtanut opiskelualaa monta kertaa), ja tällä hetkellä on olo että työelämä ei tarjoa minulle mitään mikä motivoisi minua. Ikää on jo yli 40.

Vierailija
25/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän tuntuu hoito onnistuvan ilman lääkäriäkin :)

Tarvetta tuntuu olevan. Ikävää kun ap joutui poistumaan. Liekö kiireellinen hälytys tullut.

Vierailija
26/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:52"]Täytyy kyllä sanoa, että päivystävälle AV-psykiatrille on todellakin täällä tilausta. 

[/quote]

:DD

Vierailija
27/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:58"]Kysymykset olivat liian vaikeita, ei löytynyt googlella tarpeeksi vastauksia, oletan. 

[/quote]

Ei löytynyt, ei.

Vierailija
28/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:18"]

Epäilen että minulla on add. Arjessa on hankaluuksia motivoitumisen ja organisoinnin suhteen, myös ihmissuhteissa olen laiska ja passiivinen. Energiaa menee paljon tiettyjen asioiden tekemiseen. Toisaalta olen ollut tällainen aina, mutta toisaalta mietin kannattaisiko minun hakea silti diagnoosia niin saisin ehkä lääkkeet jotka auttaisivat? Työkykyinen olen, mutta mikään työ ei kiinnosta pidemmän päälle vaan olen siirtynyt aina uuteen kun väsyn henkisesti (olen nuorempana myös vaihtanut opiskelualaa monta kertaa), ja tällä hetkellä on olo että työelämä ei tarjoa minulle mitään mikä motivoisi minua. Ikää on jo yli 40.

[/quote]

Mä olen ihan samanlainen, mutta suosittelen samaa kuin itse, vältä turhia lääkkeitä. Kyllä näinkin pärjää. Olen vaihtanut alaa ja työpaikkaa monta kertaa, mutta jotenkin tässä on porskutettu. T. ap:n omvaltaseiseti vallan ottanut sijainen ilman alan koulutusta tai tarvetta esiintyä muuna kuin on. 

Vierailija
29/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkettä suosittelette apatiaan ja masennukseen? Sitalopraami ei tunnu auttavan. Makaan vain haluttomana sängyn pohjalla.

Vierailija
30/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:23"]Mitä lääkettä suosittelette apatiaan ja masennukseen? Sitalopraami ei tunnu auttavan. Makaan vain haluttomana sängyn pohjalla.

[/quote]

Eikö mieskään viitsi enää nussia lahnaa?

Vierailija
31/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäiskö joku, onko olemassa ahdistukseen jotain tilapäistä lääkettä, sellaista jota voisi ottaa tarvittaessa?

Vierailija
32/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa ikävää tekstiä joiltakin.

Vierailija
33/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:27"]Tietäiskö joku, onko olemassa ahdistukseen jotain tilapäistä lääkettä, sellaista jota voisi ottaa tarvittaessa?

[/quote]ketipinor??

Vierailija
34/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:27"]Tietäiskö joku, onko olemassa ahdistukseen jotain tilapäistä lääkettä, sellaista jota voisi ottaa tarvittaessa?

[/quote]

http://www.tohtori.fi/?page=5184117&id=6713095

Vierailija
35/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:23"]Mitä lääkettä suosittelette apatiaan ja masennukseen? Sitalopraami ei tunnu auttavan. Makaan vain haluttomana sängyn pohjalla.

[/quote]

[/quote]

Oletpa ikävä :(

Vierailija
36/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:23"]Mitä lääkettä suosittelette apatiaan ja masennukseen? Sitalopraami ei tunnu auttavan. Makaan vain haluttomana sängyn pohjalla.

[/quote]

[/quote]

kyllä mies nussii. Olen siitä kiva nainen että harrastan silti seksiä vaikks himot eivätniin valtavat olet saati että osuisivat tasan tarkkaa yksiin miehen halujen kanssa (av-mammoille tämä on ehdottoman tärkeää, etteivät vain tule vasten tahtoaan raiskatuksi parisuhteessa).

Vierailija
37/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tännehän se psykiatri enään palaa. Tuskin.

Vierailija
38/39 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole psykiatri, en vale-, oikea tai ap. Terkuin tyhmä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän