Psykiatri paikalla
Voin vastailla sairauksiin liittyviin kysymyksiin (kansan ymmärtämällä kielellä).
Asiallisia kysymyksiä, kiitos.
Kommentit (39)
Opiskelitko psykiatriaa oman pääsi vuoksi? Olen kuullut että kaikilla psykiatreilla viiraa enemmän tai vähemmän.
Koulutuksesi? Palkkasi? Yksityinen, julkinen vai molemmat?
miksi ei ole keksitty lääkettä joka hillitsee ruokahalua? Miksi ihmisen annetaan lihoa muodottomaksi ketipinorilla? Onko onnistuneita laihdutusyrityksiä olemassa?
Täytyy kyllä sanoa, että päivystävälle AV-psykiatrille on todellakin täällä tilausta.
Miten niin koulutuksesi? Ei psykiatreja ole kuin yhdenlaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:52"]
Miten niin koulutuksesi? Ei psykiatreja ole kuin yhdenlaisia.
[/quote]
Jos et ole ap, niin anna ap:n vastata. Kyllä tuolla kysymyksellä tarkoituksensa on.
Psykiatrimme taisi poistua saman tien.
Kuinka kauan kestää vieroitusoireet sitalopraamista? Mulla on ollut tosi sekava ja huono olo nyt jo kuukauden. Luovuin lääkkeistä lääkärin kanssa yhteistuumin kun tulin raskaaksi. Onko jotain millä voisin helpottaa oloani?
Valitettavasti joudun palaamaan töihin takaisin. Ehkä voimme jatkaa toisen kerran.
Ap
Kysymykset olivat liian vaikeita, ei löytynyt googlella tarpeeksi vastauksia, oletan.
Meidän jutut oli psykiatrillekin liikaa
Tää ei kauhea sairaus ole, ihan kyökkipsykologiksin riittäisii, mutta voithan sä ehdottaa lääkettä.
Mistä johtuu että aina ei halua kuulla, katsella tai lukea mistään ikävästä, jopa salapoliisisarja on liian rankkaa, haluaa elämäänsä vain hömppä komediaa tai romantiikkaa, välttelee jopa rakkaita ystäviä joilla on vaikeuksia.
Auttaako masennuslääke raskaudesta johtuviin mielialanvaihteluihin? Onko synnytyksen jälkeinen baby blues helpompi jos käytössä kyseinen lääke?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:01"]
Tää ei kauhea sairaus ole, ihan kyökkipsykologiksin riittäisii, mutta voithan sä ehdottaa lääkettä.
Mistä johtuu että aina ei halua kuulla, katsella tai lukea mistään ikävästä, jopa salapoliisisarja on liian rankkaa, haluaa elämäänsä vain hömppä komediaa tai romantiikkaa, välttelee jopa rakkaita ystäviä joilla on vaikeuksia.
[/quote]
En ole ap, mutta olet erityisherkkä. Olen kokenut av-konkari ja siksi tiedän.
Vastaanotto kesti täällä 10 min. Mutta Tohtori Raimo jaksaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
Paskat olen mikään erityisherkkä, olen varsin saappaat savessa tallaava realisti, ihan persiilleen meni arvauksesi.
15
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
Paskat olen mikään erityisherkkä, olen varsin saappaat savessa tallaava realisti, ihan persiilleen meni arvauksesi.
15
[/quote]
Olet itsekäs, vain omasta navastaan kiinnostunut paska. T. sykoanalyytikko
Mikä ssri-valmiste olisi yhtä tehokas kuin essitalopraami muttei kuivaisi suuta?