Suomalaisnaiset joilla on turkkilainen mies, kertokaa...
...miksi suhtaudutte niin vihamielisesti suomalaismiesten ja turkkilaisnaisten välisiin suhteisiin?
Kommentit (30)
Olen itse tavannut pari turkkilaisnaista jotka pyörivät vain nk. "länsimaisten" miesten seurassa ja he kyllä vihaavat ihan patologisesti turkkilaisia miehiä sekä siinä sivussa heistä pitäviä naisia. Eli ei tuo vihamielisyys mitään yksipuolista ole.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:38"]Miksköhän suomalaiset naiset lähtee suhteisiin turkkilaisten miesten kanssa?
ÖÖ.. sen vuoksi että vihaavat suomalaisia miehiä ja omaa kulttuuriaan ja haluavat käyttäytyä provokatiivisesti.. :)
[/quote]
Ehkä osittain totta. Mutta kyllähän turkkilaisnaisten motiivit inhota turkkilaisia miehiä ovat yleensä hieman erilaisia kuin suomalaisnaisten motiivit inhota suomalaisia miehiä. Siksi käyttäytyminenkin saattaa olla erilaista.
Eli kulttuurista riippumatta aina löytyy hyvä syy vihata miehiä. Kiva että suomalaisilla ja turkkilaisilla on näin paljon yhteistä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:11"]Ei turkkilainen nainen voi olla suomalaismiehen kanssa. Miksi pitäisi hyväksyä asia joka loukkaa aviomiehen uskontoa ja arvoja? Joo, huudelkaa vaan tyhmistä säännöistä ja mamupatjoista, mutta itse kunnioitan mieheni arvoja.
[/quote]
Toivottavasti teillä ei ole lapsia. En halua että oma lapseni joutuu elämään sellaisten kanssa, jotka eivät pidä sukupuolia tasa-arvoisina. Ja oikeastaan, toivottavasti asutte Turkissa ja pysytte siellä. Suomi ei kaipaa kivikautisia asenteita miesten ja naisten asemista.
Eiköhän turkkilaisilla naisilla ole yleensä pätevämmät syyt vihata maansa miehiä kuin suomalaisilla naisilla vihata suomalaisia miehiä...
No kaikki hienous turkkilaisessa miehessä katoaa jos suomalaismiehellä on turkkilainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:38"]Miksköhän suomalaiset naiset lähtee suhteisiin turkkilaisten miesten kanssa?
ÖÖ.. sen vuoksi että vihaavat suomalaisia miehiä ja omaa kulttuuriaan ja haluavat käyttäytyä provokatiivisesti.. :)
Ehkä osittain totta. Mutta kyllähän turkkilaisnaisten motiivit inhota turkkilaisia miehiä ovat yleensä hieman erilaisia kuin suomalaisnaisten motiivit inhota suomalaisia miehiä. Siksi käyttäytyminenkin saattaa olla erilaista.
Avaa hieman noita motiiveja.
Ei minua voisi vähempää kiinnostaa kuka on kenenkin kanssa, mutta nämä naiset suljetaan kyllä suvun ulkopuolelle ihan minulta kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
nuo suhteet ovat yleensä vaan tarkoituksella provokatiivisia..turkkilaisnaiset lähtevät niihin siksi että inhoavat omaa kulttuuriaan. ja ainoa kommentti jonka niiltä naisilta saa on se että he inhoavat turkkilaisia miehiä.. en ole vihamielinen mutta en halua niiden pariskuntien kanssa olla tekemisissä
Ihan rehellisesti sanottuna olet harvinaisen inhottava ihminen. Haluat vain vähätellä toisten ihmisten rakkaussuhteita väittäen niiden motiiveja kummallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua voisi vähempää kiinnostaa kuka on kenenkin kanssa, mutta nämä naiset suljetaan kyllä suvun ulkopuolelle ihan minulta kysymättä.
Siis omassa mielikuvituksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku oman elämänsä sankari käsittelee mielikuviaan.
Ylläpito ei näköjään viitsi siivota noita törkyviestejä pois tästä ketjusta. Moderointi on tiukkaa mutta valikoivaa.
Miksi suomalaiset naiset joilla on turkkilainen mies aina haukkuvat suomalaisia miehiä junteiksi ja joka paikassa pitää sitten mainita miten ihana se *ulkomaalainen* mies on?
Samaan aikaan se ihku suklaasimmu sitten pyörittää viittä muijaa samaan aikaan. Mutta joo, on ne suomimiehet niin paskoja.,.
Vierailija kirjoitti:
nuo suhteet ovat yleensä vaan tarkoituksella provokatiivisia..turkkilaisnaiset lähtevät niihin siksi että inhoavat omaa kulttuuriaan. ja ainoa kommentti jonka niiltä naisilta saa on se että he inhoavat turkkilaisia miehiä.. en ole vihamielinen mutta en halua niiden pariskuntien kanssa olla tekemisissä
Sama pätee myös toiseen suuntaan. Turkkilaismiehet lähtevät suomalaisnaisten matkaan koska suomalaisnaiset rakastavat perinteisiä asetelmia miehen ja naisen rooleista. Turkkilaisnaiselle sellainen mies on painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei turkkilainen nainen voi olla suomalaismiehen kanssa. Miksi pitäisi hyväksyä asia joka loukkaa aviomiehen uskontoa ja arvoja? Joo, huudelkaa vaan tyhmistä säännöistä ja mamupatjoista, mutta itse kunnioitan mieheni arvoja.
En kyllä ole ikinä kohdannut turkkilaista miestä joka olisi itse naimissa ei-turkkilaisen naisen kanssa mutta vaatisi ettei turkkilainen nainen saisi pariutua suomalaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito ei näköjään viitsi siivota noita törkyviestejä pois tästä ketjusta. Moderointi on tiukkaa mutta valikoivaa.
Miksi pidät niitä törkyviesteinä ? Onko sinulla turkkilainen mies ja mielestänne turkkilaiset naiset, jotka seurustelevat länsimaalaisen kanssa ovat ... Oman tyttäresi kasvatat samoin. Onhan miehesi perheen pää. Ja tiskaajana pikaruokaravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei turkkilainen nainen voi olla suomalaismiehen kanssa. Miksi pitäisi hyväksyä asia joka loukkaa aviomiehen uskontoa ja arvoja? Joo, huudelkaa vaan tyhmistä säännöistä ja mamupatjoista, mutta itse kunnioitan mieheni arvoja.
En kyllä ole ikinä kohdannut turkkilaista miestä joka olisi itse naimissa ei-turkkilaisen naisen kanssa mutta vaatisi ettei turkkilainen nainen saisi pariutua suomalaisen kanssa.
Mitä...? Et ole ikinä kuullutkaan että heillä on eri säännöt naisille ja miehille? Selvä.
Miksi suomalaiset naiset pariutuvat mielellään ruostalaisten miesten kanssa ja kehuvat heitä (ruotsalaisia) siisteiksi ja fiksuiksi?
Miksköhän suomalaiset naiset lähtee suhteisiin turkkilaisten miesten kanssa?