Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkytyin petoksesta parisuhteessa, apua käsittelyyn pyydän!

Vierailija
19.06.2014 |

Tässä 9kk siitä kun tapasin tytön ja aloimme olla tiiviisti yhdessä. Sitten pari kuukautta sitten, meille tuli huolta sairastuttuani mutta silti oli läheisyyttä ja kuvittelin suuria tunteita, tyttöystäväni kertoi että häntä ahdistaa yhteinen tulevaisuus jos en paranekaan, ja esitti että oltaisiin vaan kavereita kunnes asiat ovat paremmin ja hänen suurin haaveensa että voisimme olla yhdessä että tekisin kaikkeni sen eteen. No, itseasiassa vointini parani jo muutaman päivän sisällä ja tapasimme, ja viikon kuluttua koko ongelma selvisi ja yritin soitella ja kertoa onnellisia uutisia rakkaalleni. Mutta ei vastannut. eikä soittanut takaisin edes vuorokauden kuluttua. soitin uusiksi mutta hylkäsi puhelun. Sitten tapasimme ja kaikki oli hyvin, ja juttelimme lähes päivittäin ja kaikki alkoi näyttää taas hyvältä. Tapasimme säännöllisesti ja olimme läheisesti välillä hänen luonaan ja välillä minun luonani, ja oli taas puhetta yhteisestä tulevaisuudesta. Lähdimme jo aiemmin hankitulle lomamatkallekin ja kaikki meni hyvin. Kokoajan varjosti kuitenkin tytön helposti äksyilevä ja hämmentävä käytös. Ja mua hämmentänyt hänen käytöksensä erityisesti aiemmin..ja aloin tentata kunnolla. ja sitten paljasti:

sain huomiota eräältä mieheltä ja viestiteltiin, ku tarvitsin juttuseuraa kun meidän tilanne ahdisti häntä. että mitään muuta ei tapahtunut, että netissä juteltiin. 

sit aloin ihmetellä miksi hylkäs mun puheluita, jos vaan netis viestitteli, ja sit paljasti että no he kävivät kahvilla ja syömässä, että oli varmaan kahvilla, mutta että se ei merkannut mitään ja ilmotti miehelle ettei enää ota yhteyttä. ja on niin pahoillaan et valehteli mulle, että halus vaan ettei loukkaa mua ja että nyt voin luottaa että hän kerto mulle kaiken, ettei haluu enää valehdella! Että ihanaa että ollaan selvitetty kaikki, ja rakastaa mua ja nyt on hyvä olla ku ei paina mieltä.

heräsin silti ahdistukseen kun asiat ei tuntuneet täsmäävän, eikä muistanu aikoja mukamas ollenkaan ku ihmettelin tapahtumien kulkua. kerto sitten lopulta että olivat myös käyneet kävelyllä ja istumassa ja syömässä jätskiä aika pitkään että ehkä sillon sit soitin, mut että mitään ei tapahtunu ja ajatteli ettei tol oo mitään merkitystä ni ei kertonu aiemmin. Ja ettei siin ollu mitään romanttista, ja oli vaan ystävä. Ja sit ilmotin että selvä, mutta nyt ku asiat on selvitetty ni jos jatkos tulee yllätyksiä, ni en siedä enää mitään vaan luottamus on ikuisesti menetetty.

Sit näytti ahdistuneelta, ja puoli tuntia mietti ja sit kerto että olivat "pussanneet". Mutta että se ei tuntunut oikealta ja vähän ällöäkin! ja että tajus että haluaa olla vaan mun kanssa. Mä aloin mennä tolaltani, ja kiihtyneessä tilassa kyseenalaistin tänkin tarinan paikkansa pitävyyden, ni ilmotti sitten että mies oli pari kertaa hänen kotonaankin ollut, ja olivat sängyssä ku hylkäs mun puhelun...seuraavana päivänä ku oltiin me vietetty romanttinen ilta ja yö mun luona ja olin onnen kukkuloilla :((( Ja että kaksi kertaa oli ollut siellä..että mies oli itse kutsunut itsensä, ettei hän sitä tehnyt!

Ja sit hänen piti lähteä töihin, jäin miettimään näitä juttuja...tuntuu  aika kovalta paikalta että oon ollu ihan täysillä alusta asti täs mukana, ja kokoajan vaikka oli vaikeetakin niin tukenut ja tsempannut toista, on jaettu vuode ja elämä, matkusteltu yhdessä ja suunniteltu yhteistä tulevaisuutta..ja toinen pelannut tällaista peliä samalla ku on munkin kanssa ja kohdellut sen takia huonosti potiessaan henkistä tuskaa käytöksensä takia! Ja vielä se että oon kertonu että oon äärimmäisen vahva mutta että parisuhdejutut ja pettäminen on mun heikko kohta, ja että rehellisyys tärkeää, ja kuinka intiimit jutut on mulle tosi vakavia ja merkitsee vahvaa sitoutumista. Ja silti pokkana kävi mun luona harrastamas seksiä ja romanttisia iltoja ja seuraavana päivänä toisen miehen kanssa, ja kaikki ajat piti salaisuutta vaikka näki et mä aavistan muttei suostunu puhumaan mitään, ja vasta ku osasin kysyä oikein ni alko kertoa ja jokainen vaihe oli omanlaisensa valhe vaikka aina väitti että nyt on kertonut kaiken ja vakuuttaa ettei enää valehtelis mulle. 

Nyt odottelen täs et tulee töistä et voidaan jutella..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme