Vierailija
Poiminta

Ihan mielenkiinnosta, millaisia keskiarvoja teiltä löytyy ja pidättekö sitä hyvänä? Onko lukion päättötodistuksella oikeastaan edes sen suurempaa merkitystä teidän mielestä? Kirjoitukset on asia erikseen, mutta eikö tuo päättäri ole vähän turha ellei hae AMK:iin, kun eikö siellä ilmeisesti katsota myös tuota päättötodistusta?

• ylös 7
  • alas 15

Sivut

Kommentit (248)

Vierailija

9.7. Äidinkieli, uskonto ja Hissa olivat vain ysejä. Ei kiinnostanut pätkääkään. Mitään hyötyä tai haittaa ei näin alhaisesta keskiarvosta ole ollut.

• ylös 9
  • alas 71
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
9.7. Äidinkieli, uskonto ja Hissa olivat vain ysejä. Ei kiinnostanut pätkääkään. Mitään hyötyä tai haittaa ei näin alhaisesta keskiarvosta ole ollut.

Hmm. Miksi äidinkieli ei kiinnostanut pätkääkään? Kuitenkin sinulla oli lähes kympin keskiarvo.

• ylös 39
  • alas 8
Vierailija

Mulla oli 8.5 keskiarvona ja bilsa jopa 10. Parempi tuo on kuin yo-todistus, harmi ettei sillä tee oikein mtään

• ylös 30
  • alas 1
Vierailija

9.9. Ärsyttää vieläkin, ettei ollut 10.0. Aikaa siis n. 20 vuotta.

Joo, olen omituinen ja häiriintynyt.

• ylös 35
  • alas 13
Vierailija

8.7

Olin silloin hieman pettynyt, mutta enemmän häiritsee matikan M. Kolme L:ää kirjoitin kuitenkin. Nykyään olen tuplamaisteri ja pärjännyt oikein hyvin.

• ylös 26
  • alas 1
Cjcuhu

Keskiarvo oli 8,5 ja opiskelin filosofian maisteriksi. Gradua tehdessäni pääsin opiksi amikselle ja olen nyt ollut siellä 12 vuotta.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

En muista. Tein parikymmentä vuotta työtä, johon kuului myös rekrytointi, enkä muista koskaan erityisemmin kiinnittäneeni huomiota kenenkään päättötodistuksen keskiarvoon ja vain toisinaan yo- todistuksen yleisarvosanaan.

Näillä on tietysti merkitystä haettaessa jatko-opintoihin, mutta ei muuten. Tarkemmin luetaan työkokemus; sitä on hyvä olla jo viimeistään lukiovaiheessa.

• ylös 31
  • alas 6
Vierailija

En ole ikinä edes laskenut. Seiskalla varmaan alkaa, meni matikka ja vapaaehtoinen pitkä kieli vähän puihin lukiossa.

Pääsin silti yliopistoon ja opiskelin kaksi maisterintutkintoa.

• ylös 21
  • alas 1
Työmyyrä

Oli 7,6, eli samaa luokkaa kuin koko kouluajan ala-asteelta lukioon. Kirjoitin B:n paperit, joilla kuitenkin pääsi AMK:hon. Koulunkäynti ei koskaan ollut minun juttuni verrattuna työelämään.

Harva niistä kympinoppilaista ja 6 laudaturia kirjoittaneista tällä hetkellä paremmin ansaitsee.

• ylös 27
  • alas 8
Vierailija

9,4 kai, aika huono, kun ruotsi ja pitkä matikka laskivat sitä. Mutta aikaakin on mennyt yli 30v, luin DI:ksi ja aloin tienata.

• ylös 5
  • alas 30

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.