Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kotiäidit ei tee ruokaa?

Vierailija
10.06.2014 |

ev

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sitten syö?

Vierailija
2/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne roikkuu päivät av:lla provoilemassa.

Vierailija
4/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
5/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin teen, kun en itse syö ja lapsi syö vielä soseita.

Vierailija
6/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo rahaa

Vierailija
7/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu arjen taitoja. T. Laiska akateeminen kotiäiti

Vierailija
8/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun niillä on mies joka tykkää ruoanlaitosta.

Viittaako tää aloitus tähän: http://meidnpieniryyni.blogspot.fi/2014/06/kotivanhempien-eroja.html?m=1

Vierailija
9/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Itse kyllä tein myös, mutta mieheni tykkää enemmän ruoanlaitosta. Eli minä useimmiten käyn kaupassa ja mietin vähän mitä syödään, mutta mies usein valmistaa ruoan töistä tultuaan. Hänelle se on mukavaa vaihtelua työpäivän jälkeen, minä taas olen siihen mennessä tehnyt jo aamupalan, lämmittänyt lounaan (usein edellispäivän ruoka tai joku luova muunnos tähteistä), välipalan ja siivonnut keittiön lukemattomia kertoja. Jos miehellä menee pidempään, niin silloin teen tietenkin ruoan ja pitkillä työmatkoilla hoidan kokonaan kaikki ruokailut. Eli ei me nälkään kuolla, mutta miksi minun pitäisi laittaa ruokaa, jos mies tekee sen mielellään? Minullahan mies käy työmatkalla ruokakaupassa, meillä sen hoidan minä. Ja joskus, kun ketään ei kiinnosta ruoanlaitto, niin haetaan noutoruokaa tai mennään ravintolaan. Eineksiä ei juuri syödä, joskus hätätapauksessa kalapuikkoja.

Vierailija
10/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ruoka. Sragetti spagettia keitä pussi. Ruskista jauhelihaa ja pari sipulia. Jauhelihan sekaan tomaattimurskaa 400-500g mausta tietysti jauheliha vaikka aromisuolalla. Sit spagetit ja jauheliha tomaattimurskakastike sekasin tarjoiluvuokaan.

Vierailija
11/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei viittaa mihinkään, kunhan ihmettelen kun tiedän pari tuollaista perhettä joissa mies tultuaan töistä kotiin tekee ruuan. Ei kai siinä mitään jos se mies tosiaan siitä tykkää, jostain syystä vaan kuvittelen/kuvittelin että se vois olla sille toiselle ikävä velvollisuus...

Ja niitä arjen taitoja kuten ruuanlaitto oppii opettelemalla ja kokeilemalla :-)

Vierailija
12/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleen. Eikä kokki varmaankaan päästä sotkemaan keittiötä.

Vierailija
13/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki koti-isät tekevät?

Vierailija
14/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:00"]

Helppo ruoka. Sragetti spagettia keitä pussi. Ruskista jauhelihaa ja pari sipulia. Jauhelihan sekaan tomaattimurskaa 400-500g mausta tietysti jauheliha vaikka aromisuolalla. Sit spagetit ja jauheliha tomaattimurskakastike sekasin tarjoiluvuokaan.

[/quote] En pidä tomaattimurskasta, enkä aromisuolasta.

Vierailija
15/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ruoan tultuaan töistä ja minä lämmitän lapsille edellisen päivän ruokaa lounaaksi. Miksi ruoanlaiton pitäisi olla automaattisesti kotiäidin tehtävä? Ja miksi se ettei kotiäiti laita päivittäin ruokaa tarkoittaisi sitä ettei hän osaa laittaa ruokaa? Miksi on niin vaikea uskoa että on paljonkin miehiä jotka ihan oikeasti tykkäävät ruoanlaitosta ja nimenomaan haluavat tehdä ruoan perheelle?

Vierailija
16/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ruoan tultuaan töistä ja minä lämmitän lapsille edellisen päivän ruokaa lounaaksi. Miksi ruoanlaiton pitäisi olla automaattisesti kotiäidin tehtävä? Ja miksi se ettei kotiäiti laita päivittäin ruokaa tarkoittaisi sitä ettei hän osaa laittaa ruokaa? Miksi on niin vaikea uskoa että on paljonkin miehiä jotka ihan oikeasti tykkäävät ruoanlaitosta ja nimenomaan haluavat tehdä ruoan perheelle?

Vierailija
17/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:00"]

[/quote]

Öh. Tätä vedin joskus opiskeluaikoina kun oli rahat tiukilla. Mutta ei sitä silloinkaan jokapäivä jaksanut. 

Vierailija
18/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää ruoanlaitosta. Hän kokeilee mielellään kaikkea uutta. Minä en pidä yhtään ruoanlaitosta. Teen jotain pakon edessä, yleensä se on sitten se makaroonilaatikko tai rakettispagetti valmispyöryköiden tms. kanssa. Mies tekee yleensä ruokaa viikonloppuisin. Tekee ruokaa sen verran reilummin, että pärjätään viikolla lämmittämällä miehen tekemiä herkkuruokia. En kyllä kehu olevani mikään hyvä ruoanlaittaja, mutta kyllä mä nyt jotain saan aikaiseksi, jos tarvis.

Vierailija
19/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee kotiin ja saa valitsemaan

Kumpaa ruokaa syö, teen kalaa ja lihaa

Vierailija
20/20 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttävät einesmyrkkyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi