Rintaliivien käyttö.
Kuinka moni nainen tai tyttö on lopettanut rintaliivien käytön kokonaan?
Kun on lukenut tästä tutkimuksesta.
http://m.iltalehti.fi/nainen/2014060218362561_na.shtml
Onko se kiinteyttänyt rintoja?
Kommentit (19)
no ei todellakaan.
jos iltalehti uutisoisi, että tupakka onkin terveellistä, uskoisitko sen?
Tuo ei ole vain iltalehden juttu vaan se on ranskalaistutkimus 15 vuoden ajalta.
No jassoo. Harmi, etteivät rintani tienneet kyseisestä tutkimuksesta, vaan ryhtyivät riippumaan ihan omia aikojaan, ilman liivien käyttöä.
Lopetin joskus helmikuussa ja oon huomannu positiivisia muutoksia. Kotona oon kokonaan ilman ja yleisillä paikoilla pidän sellasta pikkutoppia.
En enkä lopeta. Olen parikymmentä vuotta käyttänyt liivejä öisinkin eivätkä rinnat riipu, vaikka olen imettänyt 8 vuotta ja lapsia on viisi ja rinnat kokoa 70G.
Omistan isohkot rinnat, kuppikoko jotain 75D. En käytä rintaliivejä koskaan ollessani kotona, mutta julkisilla paikoilla en kyllä kehtaa ilman liivejä liikkua.
Ja kyllä, rintani ovat oikein mukavan terhakat ja kiinteät ja keräävät paljon sekä huomiota että kehuja.
Mielestäni tuo rintaliivien ehdoton käyttö on niin turhuutta naisten keskuudessa ja se niille pakkosyöttäminen nykymaailmassa. Vaateteollisuuden rahastusta vain koko rintaliivit. Uskaltakaa olla erilaisia ja olla käyttämättä liivejä. Ei tarvi mennä valtaväen mukana ja käyttää kun muutkin niin tekee.
Käytän aina ennemmin toppeja, liivejä vain halutessani huijata nsisellisempaa figuuria.
En käytä rintaliivejä vain niiden antaman tuen takia, vaan myös siksi, että ne ovat nätit ja en halua nännien napottavan kaikkia vastaantulijoita ohuemman paidan läpi. Olen myös sen verran aikuinen, että en tarvitse välittää kaikista turhista tutkimuksista. :)
Ole myös sen verran aikuinen että et välitä muiden reagoinnista tai katseista jos vähän tai enemmän nännit näkyy paidan läpi.
Rintaliivien käyttö on vain miehien huijaamista. Ne muokkaa liikaa rintoja mitä ne on oikeasti eli luonnollisessa tilassa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:02"]no ei todellakaan.
jos iltalehti uutisoisi, että tupakka onkin terveellistä, uskoisitko sen?
[/quote] huoh
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:45"]
keräävät paljon sekä huomiota että kehuja.
[/quote]
Tärkeintä elämässä.
Up