Kuinka paljon olet käyttänyy terveyspalveluita tänä vuonna? miksi?
Kommentit (58)
Yksityisesti hammastarkastuksessa. Ei muuta.
Toistaiseksi olen tarvinnut vain koronarokotuksen. Heinäkuussa 2. annos.
Hampaan paikkaus, koronatesti x 1, koronarokote.
Hammaslääkärillä ja koronarokotuksilla. Työterveystarkastuksen peruin. Ei hyvittanut mennä.
Olen käynyt sairaanhoitajan vastaanotolla kahdesti ja lääkärin vastaanotolla kerran. Lisäksi kaksi kertaa verikokeessa. Kaikki liittyvät sen selvittelyyn, mikä minun oireiluni aiheuttaa.
Hammaslääkärissä käynyt tarkastuksessa. Verikokeissa käynyt(kontrolliverikoe).
Kävin verikokeissa tutkituttamassa sokeriarvot epämääräisten oireiden takia. Oli normaalit, ei diabetestä.
Fysioterapiaan on aika varattuna jalkakipujen takia.
En yhtään mitään. En ole käynyt kertaakaan koronatestissä enkä ole käynyt rokotuksessa enkä mene rokotukseen.
Kohdunpoisto, koronatesti, koronarokotus, pari kertaa verikokeissa...
Olen käynyt äitiysneuvolassa helmikuusta lähtien noin kerran kuussa. Keskussairaalassa ultrassa x2. Pari kertaa verikokeissa.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. En ole käynyt kertaakaan koronatestissä enkä ole käynyt rokotuksessa enkä mene rokotukseen.
mitäs sinäkin siinä alapeukutat, lammas
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt sairaanhoitajan vastaanotolla kahdesti ja lääkärin vastaanotolla kerran. Lisäksi kaksi kertaa verikokeessa. Kaikki liittyvät sen selvittelyyn, mikä minun oireiluni aiheuttaa.
Ja tässä oli alapeukutettavaa se että...?
Koronarokotukset.
Silmälääkärin tarkastus: scannattiin silmänpohjat ja tarkistettiin paineet.
Kolesterolilääkkeen vaihto (ei vaatinut lääkärissäkäyntiä) ja lähete verikokeisiin sen vuoksi.
Hammaslääkäri: paikattiin yksi hammas.
Gynekologi x 3: Tutkimus ja Pipelle-näyte, joka epäonnistui. Toinen tutkimus ja lähete hysteroskopiaan. Hysteroskopia, jonka tuloksia odottelen.
Kerran koronatestissä. Rokotuksia en ottanut enkä ota.
Olen käynyt koronarokotuksessa ja kaksi kertaa lääkärillä silmäluomitulehduksen vuoksi. Ensimmäisen kerran tk:ssa toisen yksityisellä.