Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt äänestämässä, olen käynyt ottamassa koronarokotteen. Entä sinä?

Vierailija
01.06.2021 |

Suosittelen muillekin. Tulee jännä voittaja-fiilis. Ja tietää olevansa vastuuntuntoinen yhteiskunnan jäsen.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin äänestämässä, rokotteen otan sitten, kun kaltaiseni perusterve 30-v sen saa.

Vierailija
42/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta, korona ei ollut minulla kovin paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ennakkoäänestä, koska se mahdollistaa mitä on äänestänyt urkkimisen.

Vierailija
44/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa ihmiset, jotka kuvittelevat yhden piikin tarkoittavan koronarokotusta. Ei ole, vaan siihen kuuluu kaksi. Toivottavasti nautit kakkospiikistäsi, jonka saat valmistajan ohjeiden vastaisesti liian myöhään, koska suomalainen viranomainen on näin päättänyt ja tyhmään kansaan uppoaa mukisematta.

Vierailija
45/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka puolustaa suu vaahdossa rokotetta minkä aiheuttamista pitkän aikavälin haittavaikutuksista ei ole tietoa kenelläkään. No kai tuo rokotteen puolustelu ja sen epäilijöiden haukkuminen saa teidät unohtamaan sen että mitkä haittavaikutukset saattavat mahdollisesti vielä odottaa tulevaisuudessa. Sitten ei enää naurata jos osalle rokotteen saaneista alkaaki tulla oireita mitä ei voi parantaa. Itku pitkästä ilosta vai miten se olikaan. No toivottavasti ei.

Vierailija
46/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota "rokotetta"

Vierailija
47/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa ihmiset, jotka kuvittelevat yhden piikin tarkoittavan koronarokotusta. Ei ole, vaan siihen kuuluu kaksi. Toivottavasti nautit kakkospiikistäsi, jonka saat valmistajan ohjeiden vastaisesti liian myöhään, koska suomalainen viranomainen on näin päättänyt ja tyhmään kansaan uppoaa mukisematta.

Minusta on hauskaa, että näistä rokotteista on kiittäminen presidentti Trumpia ja hänen hallinnon Operation Warp Speed.

https://www.businessinsider.com/pfizer-ceo-trump-said-vaccine-would-hel…

Samalla rokotteiden ottajat ovat usein Trumpia vihaavia, ja rokotekriitikot taas yleensä pitävät Trumpista.

Mutta toivottavasti jenkkirokotteen ottajat kiitätte Trumpia, koska häntä on kiittäminen tästä. He väittivät, että rokotteessa kestäisi 3-4v, mutta Trump sanoi että ei tule kuuloonkaan vaan on saatava nopeammin.

Samalla Trump voi aiheuttaa paljon haittaa tämän saavutuksensa myötä, jos noista rokotteista tulee jälkikäteen mittavia haittoja. Mutta muuten hän on sankari tässä. Muistakaa kiittää Trumpia sitten, tulipa tästä huono tai hyvä lopputulos.

Vierailija
48/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, enkä aio. Rokote epäilyttää ja äänestäminen ei kiinnosta, pöljän hommaa.

Vierailija
49/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko vertaisarvioitujen tutkimusten lähteet, kiitos.

Vierailija
50/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuksessa olen käynyt, mutta en ole vielä ehtinyt äänestämään. Tiedän kyllä, ketä aion äänestää ja aion käydä äänestämässä, kunhan ehdin.

Vierailija
51/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt äänestämässä ennakkoon, koska ne äänet todennäköisesti saadaan eniten hukattua jos agenda niin vaatii.

En ole käynyt ottamassa PIIKKIÄ, joka tulisi todennäköisesti tappamaan minut muutaman vuoden sisällä.

Mutta nämähän ovat jo niin vanhoja juttuja, että kuka näistä nyt jaksaa enää jauhaa.

Vierailija
52/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn äänestämässä, rokotetta en ota. Katsotaan miten homma etenee taas syksyllä koronan suhteen, oliko ne niin huippurokotteita että päästiin pälkähästä. Muistan kun moni asiakaskin toitotti että kohta saadaan rokotteet ja päästään tästä eroon..

Vierailija
53/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut Marin-ketjuja. Yhteiskunnallista vaikuttamista sekin.

Vierailija
54/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ennakkoäänestä, koska se mahdollistaa mitä on äänestänyt urkkimisen.

Mä kävin ennakkoäänestämässä, koska koko kylä tietää muutenkin, ketä ihmistä äänestän joka vaaleissa.

Vierailija
55/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toiminut aivopesu rokotteen ottajilla.

Vierailija
56/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi teitä hienoja ihmisiä, olette paljon parempia kuin muut!

Tiedä paremmuudesta mutta älykkäämpiä kyllä.

Ylivertaisuusvinoumat tulilla.

Vierailija
57/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt kumpaakaan

Vierailija
58/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en äänestä enkä ota rokotetta.ei kiinnosta tän yhteiskunnan asiat.viinaa otan senverran ettei korona tule

Vierailija
59/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetta en ota, ja kävin juuri äänestämässä vasemmistoa. Yhteiskunnalta pitää ottaa kaikki mitä saa ja tähän sisältyy myös korona ja sairaalahoitojakso

Vierailija
60/64 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä.  Kyllästyin siihen, että vaikka kuinka koitti hakea kunnollista ehdokasta, se vähän aikaa valtuustossa istuttuaan paljastui ihan samanlaiseksi puolueen ja oman edun tavoittelijaksi kuin kaikki muutkin.

En ota rokotetta.

Aloittajalle sanoisin tuosta koronarokoteesta, että kannattaa ottaa huomioon myös se, että kaikki eivät voi ihan terveydellisistä syistä ottaa sitä rokotetta.  Sen voi ottaa, mutta siitä keuhkoaminen on noloa.