Milloin tämä hemmetin maskien käyttö loppuu?
Mitä lämpimämpää tulee, sitä inhottavampaa sitä on käyttää. Itse olen sairastanut Koronan ja käytän maskia ainoastaan sen takia että ilman olo on kun juntilla. Alkaa kyllästyttää ihan tosissaan ja kaupassa katson maskittomia kateellisena. Silti, tunne siitä että on just se kaupan maskiton idiootti, saa sitä käyttämään. Lopu jo paska korona.
Kommentit (30)
Mulle on tullut yllätyksenä, että suomalaiset ovat näin pahasti vietävissä. Maskin käytöstä kysellään joka päivä ja luullaan, että rokote on pakko ottaa. Mitään omaa ajattelua ei ole, maalaisjärki täysin hakusessa.
Maskin käyttö loppuu huomenna klo 14.23 ja rokote otetaan vasempaan pakaraan, joka pyllistetään eduskuntataloa kohti. Tässä uudet ohjeet.
Maskin käyttö loppuu just silloin kun lopetat sen käytön. Täällä ei ole maskipakkoa. Teatteria koko rätti.
Jos korona joskus päättyy, tilalle tulee uusi kinukki- tai keenerivirus.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko hankkiutua terapiaan itsetunto ongelmien kanssa? Lyötkö itseäsi vasaralla päähän jos tulen sanomaan että se olisi suositeltavaa?
Niin. Voihan sen tekstin noinkin lukea.
Jos globaalisti olisi menossa joku poikkeustilanne jossa suositeltaisiin itseään vasaralla lyömistä sillä se saattaa siihen auttaa, voisin kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan niin tehdä. Paljon ei voi, mutta omalta osaltaan voin tehdä sen minkä pystyy.
Vertauksesi hiukan ontuu idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi uudet variantit.
-> Ei lopu meidän elinaikanamme.
Aivan kuten espanjantautikaan ei ole poistunut yli sadan vuoden aikana. Joka vuosi tulee uudet variantit. Niitä kutsutaan kausi-influenssoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon alkanut vähentää silleen, että nopeasti jos pitää käydä kaupassa ostamassa vaan pari juttua, niin en laita maskia. Nyt alkanu näkyä enemmän maskittomia muutenkin, kyllä se pian loppuu meillä lampaillakin.
Kaikki jo alkaa ymmärtämään, että maskit ovat turhia. Maskeilla voi pyyhkiä persettä. Ne eivät ehkäise koronaviruksen leviämistä. Ihan sama käytätkö vai etkö.
En käytä maskia enkä tule käyttämään.
Ei ole mikään ongelma jos joutuu käyttämään maskia vain kun käy kaupassa. Mietihän niitä jotka joutuu pitämään koko ajan töissä. Jos noin helposti luovuttaa niin eipä paljoa ongelmia kestä pää.
Itse oon alkanut vähentää silleen, että nopeasti jos pitää käydä kaupassa ostamassa vaan pari juttua, niin en laita maskia. Nyt alkanu näkyä enemmän maskittomia muutenkin, kyllä se pian loppuu meillä lampaillakin.