Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian lyhyitä nuo vlogit nykyään:/
Ilmeisesti bändi studiossa tänään? näin ainakin fandomissa mietitään ja luetaan tuota Damianon postaamaa kuvaa (mä en kyllä saa siitä mitään selvää lol)
https://twitter.com/DontWannaSlep/status/1661337658985963521
Victoria laittoi kuvan Lontoosta ja Damianonkin viimeisin ig-tarina on jostain muualta kuin omasta kodista (juu tunnistan niiden vuoteen stalkkeri kun olen)
Damiano on näköjään Milanossa studiossa niiden tuottaja Fabrizion kanssa sen sijaan Vic ja Thomas Lontoossa ja Ethan hukassa lol.
Nyt sillä on punaset hiukset lol
Vierailija kirjoitti:
Nyt sillä on punaset hiukset lol
Ma perché, Damiano? Antais nyt vaan tukan kasvaa ja omalla värillä, se kun on niin ihana sillä!
Damiano laittoi tänään videota studiosta (ilman ääntä) ja jäin miettimään että kuinka kauan ne on jo ollut studiossa koska tuo video on niiden tuottaja Fabrizion uudelta studiolta Milanosta mutta täytyy olla ennen toukokuuta koska Damianolla ei ole niitä Köpiksessä tehtyjä tatuointeja vielä?..
tässä muuten Kaaozinen raportti Tallinan keikalta
https://kaaoszine.fi/maneskin-taytti-odotukset-kiertueensa-hurmoksellis…
Mun mieltä ei pahoita nakuilut yhtään, mutta harmittaa tuo kannabiksen mainostus. En mahda sille mitään, huumausaineet ahdistavat mua ja olen huolissani miten Damin käy.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieltä ei pahoita nakuilut yhtään, mutta harmittaa tuo kannabiksen mainostus. En mahda sille mitään, huumausaineet ahdistavat mua ja olen huolissani miten Damin käy.
Tuosta kannabiksen käytöstä täytyy muistaa se että sen käyttö esim. Italiassa on hyvin yleistä. Ellei nyt "kaikki", niin moni käyttää, eikä sitä pidetä siellä minään sen pahempana asiana kuin esim. tavallinen tupakka tai alkoholi. Sitä ei pidetä varisnaisesti edes huumeena ja onhan monet sen laillistamista puuhamassa Suomeenkin. Suomessa kannabiksesta on tehty suuri mörkö, joka automaattisesti avaa oven koville huumeille, mutta näinhän se ei suurimmalle osalle ole. Toki on niitäkin, mutta siihen ei kannabiksen käyttöä tarvita, jos kovat huumeet yleensäkään kiinnostavat.
En väitä että kannabis olisi terveellistä (enkä käytä sitä itse) eikä se kaikille sovi, mutta täytyy silti muistaa että "suuressa maailmassa" se on yleistä eikä rajoitu Damianoon tai rokkipiireihin yleisesti. Italiassa se on lähes yhtä yleistä kuin dokaaminen Suomessa ja kunnon kansalaisia heistäkin (siis italialaisista pössyttelijöistä) suurimmaksi osaksi tulee. En usko että Damianostakaan tarvitsee olla huolissaan.
Minusta vaan näyttää pössyrttely lähteneen käsistä, kun joka ikisessä kuvassa on sätkä kädessä. Aiemmin se oli tupakka. Vaikuttaa siltä, että Damiano on altis koukuttumaan.
Apua nyt se on sitten värjännyt hiuksensa puna-keltaiseksi koska AS Roma pelaa huomenna Euroopan liigan (tai jotain) finaalissa
Vierailija kirjoitti:
Apua nyt se on sitten värjännyt hiuksensa puna-keltaiseksi koska AS Roma pelaa huomenna Euroopan liigan (tai jotain) finaalissa
Kohta se on oikeasti baldiano kun blondaa parin viikon välein...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
mutta tää lopputulos on ihan söpö ja se on niin onnellinen:)
https://8iunie.tumblr.com/post/718758625819181056/i-humbly-apologize-to…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Damianon veljen instatarinoiden perusteella ne on lähdössä tänään Unkariin katsomaan peliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Damianon veljen instatarinoiden perusteella ne on lähdössä tänään Unkariin katsomaan peliä
Ovat näköjään tehneet oikein roadtripin Budabestiin, matka kestää autolla n. 13 tuntia, no toivotaan että Rooma voittaa tänään.
tää bändin ilmoitus tänään? olisiko vihdoin se puuttuva Etelä-Amerikan vlog? - tuskimpa uusia keikkoja.
https://www.tumblr.com/damiannasworld/718852463103475712
Hauskaa katsella tuota Damianon innostusta Rooman pelistä, toivotaan että voittavat.
Vic ja Thomas on jo Espanjassa, Ibizalla, niillähän on festarikeikka Barcelonassa 3.6 ja 10.6 Madridissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kannabiksen käytöstä täytyy muistaa se että sen käyttö esim. Italiassa on hyvin yleistä. Ellei nyt "kaikki", niin moni käyttää, eikä sitä pidetä siellä minään sen pahempana asiana kuin esim. tavallinen tupakka tai alkoholi. Sitä ei pidetä varisnaisesti edes huumeena ja onhan monet sen laillistamista puuhamassa Suomeenkin. Suomessa kannabiksesta on tehty suuri mörkö, joka automaattisesti avaa oven koville huumeille, mutta näinhän se ei suurimmalle osalle ole. Toki on niitäkin, mutta siihen ei kannabiksen käyttöä tarvita, jos kovat huumeet yleensäkään kiinnostavat.
En väitä että kannabis olisi terveellistä (enkä käytä sitä itse) eikä se kaikille sovi, mutta täytyy silti muistaa että "suuressa maailmassa" se on yleistä eikä rajoitu Damianoon tai rokkipiireihin yleisesti. Italiassa se on lähes yhtä yleistä kuin dokaaminen Suomessa ja kunnon kansalaisia heistäkin (siis italialaisista pössyttelijöistä) suurimmaksi osaksi tulee. En usko että Damianostakaan tarvitsee olla huolissaan.
Kyse lienee määristä, sama kuin alkoholin käytön kanssa.
eli se yllätys oli Etelä-Amerikan vlog - tää on ihana, Damiano jalkapallonsa ja paitojen kanssa lol
Damiano taisi olla aika vihanen eilen pelin jälkeen, syytti tuomaria puolueelliseksi, ihanaa että joku on samanlainen kuin mä lätkän kanssa:)
Siis Måneskin esiintyy huomenna siellä Barcelonassa klo 00.40 - 01.55 CET eli tuntia myöhemmin suomen aikaan, aika ihmeellinen aika Euroopassa.. tässä linkkejä jos haluaa olla yöllä hereillä ja katsoa
vähän juoruilua eli onkohan tuo Luna (IG lunapassoss) Vicin uusi tyttöystävä? Tuntuvat viettävän paljon aikaa yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Siis Måneskin esiintyy huomenna siellä Barcelonassa klo 00.40 - 01.55 CET eli tuntia myöhemmin suomen aikaan, aika ihmeellinen aika Euroopassa.. tässä linkkejä jos haluaa olla yöllä hereillä ja katsoa
jestas mikä aika.. toivottovasti joku nauhoittaa ton tai sen pystyy katsomaan jälkikäteen koska kiinnostaa mitä biisejä ne esittää tuolla eli mitkä biisit kiertue settilistasta koska eivät ole nyt harjoitelleet yhdessä niin tod. biisejä kiertueelta.
Ensi lauantaina ovat samalla festarilla Madridissa ja sieltäkin amazon ilmeisesti striimaa keikan
Victoria laittoi kuvan Lontoosta ja Damianonkin viimeisin ig-tarina on jostain muualta kuin omasta kodista (juu tunnistan niiden vuoteen stalkkeri kun olen)