Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22099)
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut katsoa eilen liveä mutta biisi lista oli melkein sama kuin Euroopan kiertueen mutta Feel jätetty pois ja tilalla Chosen ja La Parole Lontana, näin twitterissä pettyneitä faneja tohon biisi listaan itse keikka kuulemma oli tosi hyvä, niillä oli jotain erilaisia lavarakennelmia mutta just tuo että ei mitään yllätyksiä..
Myöskin If not for you oli jätetty pois ja sen tilalla oli Torna casa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut katsoa eilen liveä mutta biisi lista oli melkein sama kuin Euroopan kiertueen mutta Feel jätetty pois ja tilalla Chosen ja La Parole Lontana, näin twitterissä pettyneitä faneja tohon biisi listaan itse keikka kuulemma oli tosi hyvä, niillä oli jotain erilaisia lavarakennelmia mutta just tuo että ei mitään yllätyksiä..
joo ja Italiassa eistetty Amandoti oli myös pois, moni kritisoi sitä että miksi ne esittää IWBYS kaksi kertaa, toisella kertaa vois esittää jonkun muun. Luin myös twitteristä että Damiano olis melkein itkenyt kun esitti Coralinen ja Timezonen mutta en sitten tiedä oliko se vaan joltain faneilta liiottelua
Damiano ei myöskään mennyt tavalliseen tapaansa yleisön eteen barrikaadille koska ilmeisesti varoi kättään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo ja Italiassa eistetty Amandoti oli myös pois, moni kritisoi sitä että miksi ne esittää IWBYS kaksi kertaa, toisella kertaa vois esittää jonkun muun. Luin myös twitteristä että Damiano olis melkein itkenyt kun esitti Coralinen ja Timezonen mutta en sitten tiedä oliko se vaan joltain faneilta liiottelua
Oli näköjään Damianon vaikea esittää Timezonea. Hyvin hän kuitenkin kokosi itsensä alun jälkeen.
Coralinesta en ole ainakaan vielä löytänyt videota. Hyvin voi uskoa, ettei senkään esittäminen ole ollut Damianolle helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli näköjään Damianon vaikea esittää Timezonea. Hyvin hän kuitenkin kokosi itsensä alun jälkeen.
Coralinesta en ole ainakaan vielä löytänyt videota. Hyvin voi uskoa, ettei senkään esittäminen ole ollut Damianolle helppoa.
Ensimmäistä kertaa eron jälkeen D esitti eilen Timezonen ja Coralinen. Edellinen kerta oli Tallinnassa
kaksi kuukautta sitten. Siellä kuultiin myös If not for you, joka ei ollut eilen ohjelmistossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja miksiköhän tästäkään ei saa kirjoitella vapaasti? Mode poisti mun love runon. Mitä järkee?
Se on varannut Damianon itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä eilinen Coraline.
Ääneen ei ainakaan mitkään tunnekuohut vaikuttaneet, jos niitä nyt oli. Ilmeitä ei pysty lukemaan, kun on niin kaukaa kuvattu.
Coralinen se veti aika lailla samanlailla kun ennenkin, se biisi on saanut aiemminkin Damianon tunteet esiin mutta juu tuo Timezone tuli vähän 'vaikeesti' mutta varmaan paremmin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuon Timezonen sanat, Coralinen lisäksi, iskee tunteisiin kun miettii mistä ja keistä se kertoo.
apua, Thomas yritti yleisösurfata eilen ja se tipahti koska nuo tyypit ei ottaneet sitä vastaan..
https://twitter.com/LultimoItaliano/status/1680841393248378880
samaten Ethan oli eilen tipahtanut lopussa lavalta kun se oli keikan jälkeen juossut yleisön eteen heittämään rumpukapulansa yleisölle.. ne on kohta kaikki jossain paketissa lol
Vierailija kirjoitti:
apua, Thomas yritti yleisösurfata eilen ja se tipahti koska nuo tyypit ei ottaneet sitä vastaan..
https://twitter.com/LultimoItaliano/status/1680841393248378880
samaten Ethan oli eilen tipahtanut lopussa lavalta kun se oli keikan jälkeen juossut yleisön eteen heittämään rumpukapulansa yleisölle.. ne on kohta kaikki jossain paketissa lol
Tässä Ethanin tippuminen
Giorgian tarina tänään: why do you only call me when you're high? D myös jakanut musiikkia jonka voi tulkita liittyvän heidän väleihinsä. Siis varmasti kipuilevat, olishan se epäinhimillistä ettei tuntuisi missään. Toivon etteivät kuitenkaan ajaudu on-off suhteeseen, ne on yleensä vielä tuhoisampia.
Twitterissä joku fani joka oli ihan siinä edessä kun Damiano lauloi Timezonen sanoi ettei se itkenyt tai jotain vaan siinä yhdessä kohtaa se aivasti ja nauroi siihen päälle, tässä pätkä lähempää
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä joku fani joka oli ihan siinä edessä kun Damiano lauloi Timezonen sanoi ettei se itkenyt tai jotain vaan siinä yhdessä kohtaa se aivasti ja nauroi siihen päälle, tässä pätkä lähempää
Niinpä näkyykin, joten ei Damianolla ainakaan mitään päällepäin näkyviä tai kuuluvia tunteenpurkauksia ollut laulaessaan Timezonea tai Coralinea.
Mitä se Giorgia nyt on tehnyt, kun Twitterissä siitä puhutaan? En saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
vastasi jollekulle kun kysyi että miten se ois ilmoittanut erosta jos se ei ois tullut ilmi sen videon myötä vaan ois itse saanut ilmoittaa, joku ihan asiallinen vastaus se oli en nyt enää tarkkaan muista mutta sen näkee sen ig-tarinoissa
En ole nähnyt keskustelua twitterissä (koska mulla on aika moni niistä mutella) mutta siellä kai ne jotka siitä ei ennenkään tykänneet taas valittaa että se haluaa huomioo ja ei sais sanoa mitään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vastasi jollekulle kun kysyi että miten se ois ilmoittanut erosta jos se ei ois tullut ilmi sen videon myötä vaan ois itse saanut ilmoittaa, joku ihan asiallinen vastaus se oli en nyt enää tarkkaan muista mutta sen näkee sen ig-tarinoissa
En ole nähnyt keskustelua twitterissä (koska mulla on aika moni niistä mutella) mutta siellä kai ne jotka siitä ei ennenkään tykänneet taas valittaa että se haluaa huomioo ja ei sais sanoa mitään jne.
Ok! Kävin sen katsomassa, ja se on siis niiden kahden luonnos, jonka olisivat muutoin julkaisseet. En tiedä. Onhan tuollainen vähän erikoista julkaista nyt, kun tarve on poistunut. Olisin ehkä hänenä ohittanut kysymyksen.
Ja se on samaa ympäripyöreää tekstiä, kuin mitä julkaisivat sitten kuitenkin, mutta molemmat on allekirjottaneita. Tuostahan vaan saa sen kuvan, että G oli vihainen koska kontrolli tilanteeseen vietiin.