Sivut

Kommentit (242)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milton Sean McDonald-Thome

Onko Sean todella Miltonin toinen nimi? Miksi? Ainakin itse yhdistän ko. nimen englanninkieleen, en suomeen tai ruotsiin.

Itse yhdistän kyllä Miltoninkin ihan täysin englannin kieleen. Onko se yleinenkin nimi Ruotsissa tai suomenruotsalaisissa piireissä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla kapeakatseinen kukkahattutäti, mutta jotenkin surullista tuo täyteaineiden kanssa lotraaminen.

Sama täällä. Mielestäni ulkoisin keinoin turvotetut huulet eivät kaunista ketään. Katselen kaiholla 90-luvun leffoja ja sarjoja, joissa naisilla oli vielä tavalliset huulet. Aivan ohkaisiakin huulia näkyy ja nekin ovat kauniita. Jospa joskus luonnollisempi keho tulisi takaisin muotiin, vaikka todennäköisempää on joku uusi villitys. Ehkä 2030 muodissa on muotoillut korvat tai jotain muuta vastaavaa.😅😅

Mä oon miettinyt että tuleeko joskus isonenä-trendi? Et botoxia nenä täyteen, mitä isompi sen parempi. Vai minne botoxia voidaan vielä pistää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö muita miten miltei jokaisessa podissa jaksetaan mainostaa, kuinka hyvää tonys suklaa on, miten sitä syödään jaksoa tehdessä ja ois kiva saada firma yhteistyökumppaniksi?

Eiköhän ole tullut selväksi, ettei firmaa ole kiinnostanut lähteä sponsoriksi mukaan (olisivat jo lähteneet, jos haluaisivat). Kieltämättä tulee myös olo, miksi hyväpalkkaiset naiset kitisevät suklaasponsorin perään? Heillähän on varaa ostaa nuo suklaat ihan itse. (Itse en raaski tuolla hinnalla suklaata hankkia kuin jouluksi)

Toihan suklaajuttu on vaan sarkastista läppää!

Läppä on hauska ja läppä, kun sen tekee kerran. Jos joka jaksossa hokee, niin puuduttavaksi käy.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuninkaalliset harrastaa tota pidempi etunimi ja lyhyempi toinen nimi yhdistelmää. Yleensä Suomessa menee toisinpäin ja lapset on jotain Ville Hermanneja ja Leo Juhani Anteroita.

• ylös 11
  • alas 1
Welllllll

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Sean todella Miltonin toinen nimi? Miksi? Ainakin itse yhdistän ko. nimen englanninkieleen, en suomeen tai ruotsiin.

Itse yhdistän kyllä Miltoninkin ihan täysin englannin kieleen. Onko se yleinenkin nimi Ruotsissa tai suomenruotsalaisissa piireissä?

Ainakin omassa lähipiirissäni täällä Ruotsissa on todella monta Miltonia ja juuri ikähaarukalla 1-15 vuotiaita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt on työnalla upea ullakkohuoneisto. Tietenkin kulut ovat melkoiset, mutta kun asunto joskus myydään, on voitto 6 numeroinen, puhtaana käteen.

Aika monen asunto on 6-numeroinen, eihän siihen tarvita kuin 100 000 euroa.  :)

Luksusasuntoja ei taida olla ihan helppo myydä Suomessa. Moni julkkiskin on joutunut pitämään asuntoaan myynnissä pitkään, tosin on heillä tietysti siihen varaakin. Potentiaalisia ostajia ei ole kuten suuremmissa maissa ja vaikka jollain olisi rahat taskussa, asunto ei välttämättä muuten miellytä.  

Katsopa asuntomarkkinoita. Vajaa miljoonan asunnot häviää viikoissa.

Kyllä Alexa on työtä tehnyt ullakkoasuntoonsa, muun työn ohella.

Pääsevät muuttamaan vuoden sisällä, saa paljon maalia, tapettia, hanoja yhteistyönä ja meille kertoo kun laitetaan alexa20 koodi, tulee ale. Parin v päästä asunto myyntiin ja käteen jäävä voitto on satoja tuhansia euroja, puhtaana käteen.

Siihen ei kaikki av mammat pysty.

Tämän asunnon arvo tulee olemaan lähelle 2 000 000.
Niiden ostajia ei ole paljoa, mutta on. Alexan maku, yhteistyökumppaneiden laatu jne, asunnosta tulee upea. Näytetään kuvia pari v, kiinnostus kasvaa.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Ärsyttää kun alexa ja linda olivat vuosia mun lemppareita, nyt en kestä alexaa kuunnella tai katsoa enää ollenkaan

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Eiköhän uusin podi alkanut sillä, että Alexa kertoi menkkojensa palanneen. Miksi tällaisesta pitää edes informoida? Ainoa kaveri, joka omassa lähipiirissäni raportoi menkoistaan, yritti kuumeisesti lasta.

Eiköhän tän vuoden loppuun mennessä kuulla, että Alexan beibi numero kakkonen on matkalla maailmaan.

• ylös 33
  • alas 3
Vierailija

Viimeisimmässä Nonsense-podcastissa tuli puhetta jälleen kerran ulkonäöstä. Ei voi kuin ihmetellä, millaista kommenttia oli. Alexa kommentoi ulkonäöstä puhuttaessa, miten ei voisi kuvitellakaan pisamien pigmentointia kasvoihinsa (puhuivat siis siitä, miten Alexa poistattaa kulmiensa pigmentoinnit ja molemmat tatskansa). Linda puolestaan kertoi, ettei voisi kuvitellakaan ottavansa huuliinsa kestorajauksia.

Anteeks nyt vaan, mutta naurattaa. Tiedetään, minkä verran nämä naiset ovat muokanneet kasvojaan, Alexa varsinkin. Paljon näkyvämpiä ne heille tehdyt operaatiot on kuin pienet pisamat tai huulipunan alle jäävät pigmentoinnit. :D

• ylös 32
  • alas 4
Vierailija

alkuun uskoin, että milton on ollut alexan puheiden mukainen "vahinko". rahaa käsittelevässä podissa myönsi, että oli tarkastanut yel-maksuaan ja nostanut sitä "sattumalta" ennen kuin sai tietää olevansa raskaana. tämä ja muutamat muut kommentit lukien en usko, että milton on ollut vahinko. ihan tietoisesti "hankittu" lapsi, vaikka kuinka yritettäisiin muuta väittää. en ymmärrä, miksei voinut alusta asti myöntää toivoneensa lasta ja raskauden alkaneen ihmeen nopeasti..

• ylös 45
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä Nonsense-podcastissa tuli puhetta jälleen kerran ulkonäöstä. Ei voi kuin ihmetellä, millaista kommenttia oli. Alexa kommentoi ulkonäöstä puhuttaessa, miten ei voisi kuvitellakaan pisamien pigmentointia kasvoihinsa (puhuivat siis siitä, miten Alexa poistattaa kulmiensa pigmentoinnit ja molemmat tatskansa). Linda puolestaan kertoi, ettei voisi kuvitellakaan ottavansa huuliinsa kestorajauksia.

Anteeks nyt vaan, mutta naurattaa. Tiedetään, minkä verran nämä naiset ovat muokanneet kasvojaan, Alexa varsinkin. Paljon näkyvämpiä ne heille tehdyt operaatiot on kuin pienet pisamat tai huulipunan alle jäävät pigmentoinnit. :D

Mua hymyilytti teini-ikäisen A:n ja mammansa kaveritatuoinnit. En olisi voinut kuvitellakaan, että keski-ikäinen äitini olisi antanut mun ottaa tatuointia n. 13-14 vuotiaana, puhumattakaan, että äiti olisi ottanut samanlaisen itselleen!

• ylös 31
  • alas 3
Vierailija

Yllätyin, miten kumpikin tuntui olevan aika pihalla raha-asioista eilen ilmestyneen jakson perusteella:

-Alexa ei tiennyt, minkä verran kelasta tukia tulee tai ylipäätään sitä, tulevatko tuet kelasta. Itse olen nyt vanhempainvapaalla ja todellakin selvitin hyvissä ajoin etukäteen, minä päivinä tuet maksetaan ja paljonko verojen jälkeen tilille kilahtaa. En ole muutenkaan pitänyt Alexaa maailman fiksuimpana tyyppinä, mutta tuollaiset kommentit vain vahvistavat kokemustani. Tuntuu, että Alexa on usein arkisista asioista aika pihalla. Toisaalta, jos on saanut monet asiat valmiiksi tarjottimella ja elänyt leveästi jo pidempään, niin onko ihme. 

-Linda kertoi, kuinka rahat ovat usein loppu hyvissä ajoin ennen seuraavaa tukipäivää. Rahaa palaa ilmeisesti ulkona syömiseen ja Samsonille tuli osteltua liikaakin vaatteita jossain välissä. Kuinka vaikeaa on suhteuttaa tuloja ja menoja keskenään, jos rahaa palaa tuota tahtia? Linda vielä itsekin sanoi, kuinka broke mom onkaan. Onko ihme, jos ei ollenkaan suhteuta menojaan tippuneeseen tulotasoon tai mieti, miten rahat riittävät kuukaudeksi? Ei vanhempainvapaalla ole tarkoitus kuluttaa samaan tahtiin kuin töissä ollessa. Itse myös säästin ennen äitiysvapaalle jäämistä ns. ylimääräistä, jolla voin kompensoida tippuvaa tulotasoa vanhempainvapaan/hoitovapaan aikana.

• ylös 34
  • alas 5
Vierailija

veikkauksia: mitä näille mammoille kuuluu kesällä 2022?

alexa pukannut bebe nro 2 maailmaan? linda ja steve eronneet? 

• ylös 10
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nää varmaan hankkis nännien kestopigmentoinnit jos sellaiset ois somevaikuttajilla muotia 😂

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
alkuun uskoin, että milton on ollut alexan puheiden mukainen "vahinko". rahaa käsittelevässä podissa myönsi, että oli tarkastanut yel-maksuaan ja nostanut sitä "sattumalta" ennen kuin sai tietää olevansa raskaana. tämä ja muutamat muut kommentit lukien en usko, että milton on ollut vahinko. ihan tietoisesti "hankittu" lapsi, vaikka kuinka yritettäisiin muuta väittää. en ymmärrä, miksei voinut alusta asti myöntää toivoneensa lasta ja raskauden alkaneen ihmeen nopeasti..

Tämä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt on työnalla upea ullakkohuoneisto. Tietenkin kulut ovat melkoiset, mutta kun asunto joskus myydään, on voitto 6 numeroinen, puhtaana käteen.

Luksusasuntoja ei taida olla ihan helppo myydä Suomessa. Moni julkkiskin on joutunut pitämään asuntoaan myynnissä pitkään, tosin on heillä tietysti siihen varaakin. Potentiaalisia ostajia ei ole kuten suuremmissa maissa ja vaikka jollain olisi rahat taskussa, asunto ei välttämättä muuten miellytä.  

Pääsevät muuttamaan vuoden sisällä, saa paljon maalia, tapettia, hanoja yhteistyönä ja meille kertoo kun laitetaan alexa20 koodi, tulee ale. Parin v päästä asunto myyntiin ja käteen jäävä voitto on satoja tuhansia euroja, puhtaana käteen.

Niiden ostajia ei ole paljoa, mutta on. Alexan maku, yhteistyökumppaneiden laatu jne, asunnosta tulee upea. Näytetään kuvia pari v, kiinnostus kasvaa.

Mä oon jotenkin naivisti kuvitellut et tosta tulee niiden lopullinen koti

Vierailija

Alexa on lapsellinen. Tosin hänhän ei ole ikinä asunut yksin, ollut työttömänä, käynyt kouluja ja harjoitteluissa.

• ylös 37
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä oon jotenkin naivisti kuvitellut et tosta tulee niiden lopullinen koti

Oon varmaan jotenkin outo, kun en osaa kuvitella et rakennuttaisin perheelleni kodin ja sitten myisin sen parin vuoden päästä pois. Mut mä en olekaan mikään bisnesvainuinen kaveri eikä omaisuuden kerryttäminen ole elämän tärkein asia...😁

• ylös 27
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.