Mitä helvettiä teen täytekakulla
Saatiin firmalta lahjakortti ja pistin sitten omaa rahaa väliin ja ostin halvimman juustokakun. Se on 8 hengen ja se on nyt 3 päivää jääkaapissa ollut koskemattomana, neitseellisenä. Pakkaseen (lokeroon) ei mahdu mitään. Töihin toki evääksi, mutta mitä teen 8 hengen juustokakulla. Olen opiskelija vieraassa kaupungissa ja tuttuja ei ole montaaa, tosin nekin vähät eivät ole yhden kakun kanssa tavoitettavissa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Juustokakku on ihan kelpo aamupala ja välipala. Tuorejuuston myötä tulee vähän proteiiniakin.
Marjoja vielä lisäksi, niin tulee vitamiinejakin.
Nää on just näitä. Jotain annetaan ilahduttaakseen, niin aina löytyy niitä, joille ei kelpaa ja hirveä valitus. Olisit vaikka jättänyt sen koko lahjakortin käyttämättä, niin olisit tukenut yrittäjää. Tai vaikka myynyt lahjakortin jossain paikallisessa some-ryhmässä. Nyt kun olet jo sen kakun hakenut, niin joko syöt sen, tarjoat jollekin tai heität roskiin, mitä tosin en todellakaan suosittele. Itse ottaisin ilomielin 8 hengen juustokakun.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hölmö ostaa juustokakun, jos ei syö sitä itse tai tarjoa muille?
Esimerkiksi minä hölmö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aivojesi kuntoisuus?
Reikäjuustoa veikkaisin.
Syöt kakun itse pala kerrallaan tai kutsu kaveri tai pari kahville.
EI jumaleisson:D 6 vuoteen yhtään mitään työnantajalta saanut,ja tää yks itkee että sai lahjakortin jolla osti juustokakun,jota säilyttänyt 3 päivää jääkaapissa eikä tiedä mitä sillä tekee.
Ole pliis huono Provo!
Juustokakku on tehty ihan oikeista ruoka-aineista. Syöt sitä ruuan sijaan, siis varsinaisena ateriana.
Heität omaan naamaas, niinkuin jossain pilailu ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hölmö ostaa juustokakun, jos ei syö sitä itse tai tarjoa muille?
Esimerkiksi minä hölmö.
Ap
Miten päädyit tähän ratkaisuun? Sinänsähän tuollaisen syö yksinkin parissa päivässä ,eikä muuta ruokaa tarvitse.
Siis sä laitoit omaa rahaa vielä lahjakortin summan lisäksi? Jotta sait tuotteen jota et halua? MIKSI?
Eikö lahjakortilla olisi saanut mitään halvempaa?
Miksi et ole syönyt kakkua yhtään? MIKSI!
Ilmeisin vastaus puuttuu joten joudun kertomaan sen: syö se.
Ap, minua kiinnostaa nyt se, että mikä sai sinut ostamaan lahjakortillasi juustokakun? Et selvästikään aikonut syödä sitä.
Vie tuntemattomalle naapurillesi. Tai oikemmin vie puolet yhdelle naapurille ja toiselle loput puolet.