Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanhan kansanviisauden mukaan seksikkäin on poliisi, koska he voivat pidättää.

Vähiten seksikäs on sen sijaan palomies, koska  he tulevat niin nopeasti!

Eikö auta sekään, jos on kylän suurin kypärä ja letku letkeä?

Vierailija

Epäseksikkäin on kyllä pappi, koska olen ateisti ja muutenkin se on vähän semmoinen laihduttajien ammatti. Myös opettaja on epäseksikäs, minulla ei ole koskaan ollut kuumaa opettajaa ja tuntuu että se on joka tyypin yleisammatti kun on perhe pakko jollain elättää. Myös taiteilija on epäseksikäs ammatti koska siinä tienaa huonosti. Ehkä korkeintaan laulajat on seksikkäitä.

En keksinyt seksikästä ammattia. Ehkä joku pamputtava poliisi tai hyvän näköinen työmies pilkettä silmäkulmassa. Pukumieskin on hot, koska tykkään siitä sliipatusta prinssityylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epäseksikkäin pappi.

Tämä, jotenkin epätasapainoisen oloisia ja siinä näytellyssä ihmisrakkaudessaan läpinäkyvän kuvottavia.

Vierailija

Lakimies kuumin, vähiten sit taas kokki. Se on hot ku mies osaa laittaa hyvää ruokaa mut ammattikokit on aina jotenkin tosi kusipäitä. Sekä seurustelumiehet että kokit omista duunista ollu aina

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pukumieskin on hot, koska tykkään siitä sliipatusta prinssityylistä.

Pukumies todellakin on hot. Niitä vaan pitää mennä ihailemaan ulkomaille, kun suomalaiset miehet eivät ymmärrä pukua käyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksikkäimmät ovat ehdottomasti tutkijat ja taiteilijat. Esimerkiksi arkkitehti, lääkäritutkija, näyttelijä, lavastaja, bändin liideri ja geologian professori ovat kaikki erittäin seksikkäitä ammatteja.

Haluan olla parisuhteessa luovan ihmisen kanssa ja noissa ammateissa luovuus on edellytys ammatissa toimimiseen.

Pidän varmasti mielenkiintoisena ihmistä, joka toimii näissä ammateissa. Tulee varmasti hyviä keskusteluja.

Insinöörien kanssa ei niin helposti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä jos joku olisi vaikka syöpätutkija, niin olisihan se seksikästä. Vaatii runsaasti älyä ja tehdään työtä ihmiskunnan parhaaksi.

Lisäksi tutkijat ovat yleensä hirveän uteliaita ja luovia. Rakastan luovia ja hauskoja miehiä.

Kiva kuulla, että arvostetaan. Olen itse väitöskirjatutkija biologian alalla. Lisäisin sen verran, että itse työhön kuuluu myös se, että kokeet yleensä käytännössä aina muutamalla ensimmäisellä kerralla epäonnistuvat ja niitä joudutaan toistamaan, kunnes järjestely on optimoitu, vaikka olisi kuinka innokas. Koen tämän opettavan tietynlaista sitkeyttä ja nöyryyttä. Lopulta tietysti on mahdollisuus saavuttaa merkittäviäkin tuloksia.

Välillä pistää silmään se, miten yli-itsevarmoilta ja omien värilasiensa läpi katsovilta esimerkiksi joidenkin alojen myyntihenkilöt saattavat vaikuttaa verrattuna itseeni, jonka tehtävänä on lähestyä ongelmaa mahdollisimman objektiivisesti.

Sivut