Vierailija

Lääkäri unohti uusia citalopram 20mg reseptin ja olen ollut nyt kolme päivää ilman lääkettä. (Lähetin lääkärille kyllä uusintapyynnön reseptistä.) Olo on hyvä, itse asiassa eilen tuntui jopa paremmalta kuin lääkkeen kanssa. Milloin niiden lopetusoireiden oikein pitäisi alkaa? Olen syönyt kyseistä lääkettä kuitenkin 8 vuotta, joten luulisi jotain oireita olevan. Väkisinkin alkaa miettiä miksi käytän kyseistä valmistetta. (Ja siis, aikomukseni ei ole/ ollutlopettaa lääkkeen käyttöä. Tämä tilanne syntyi vahingossa.)

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla kävi vuosi sitten niin, että ko lääkkeet haukkuivat muutossa (toki löysin ne myöhemmin). Lopetin siis laakista.
Oloni koheni ja jätin ne kokonaan. Mm aivan järjetön nälkä loppui ja painoni on pudonnut tuosta vaivattomasti 13kg. Oletan, että lääke aiheutti useammaksi vuodeksi vaikeutta tunnistaa kylläisyyden tunnetta. Lihoin lääkettä syödessäni useamman kymmenen kiloa valitettavasti.
Mutta mitään lopetusoireita ei tullut enkä ole kärsinyt mielialaoireista, vaikka elämässä on ollutkin runsaasti koronan tuomia ongelmia ja haasteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.