Vierailija

Olen siis keski-ikäinen, eli en odota, että näyttäisin parikymppiseltä, mutta haluaisin tietää, minkäpainoisia ikätoverini ovat. Eli paljonko painat? Oletko tyytyväinen? Aiotko laihduttaa? Miksi?

Minä olen 160cm ja 59kg tällä hetkellä, mutta olen painanut aikuisiällä 50kg-76kg. Alimmillaan olin ihan kauhean laihannäköinen, painavimmillani oikeasti jo reilusti liian painava. Nyt olen mielestäni hoikka, mutta haluaisin painaa 55kg. Tämänikäisenä laihduttaminen on tosi vaikeaa, mutta veikkaan, että vaihdevuosissa se ei tule olemaan ainakaan helpompaa.

• ylös 12
  • alas 15

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

En tiedä ihan tarkkaa painoa, kun ei ole puntari kunnossa enkä halua keskittyä painoon. Mutta edellisessä pituusmittauksessa olin 174 ja painoa on varmaan vähän päälle 60, veikkaisin joku 63/4..., mutta en tosiaan tiedä. Olin todella hoikka ennen, mutta kun täytin 40, painoa on alkanut kertyä. Ehkä liikunkin vähän vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen 171 pitkä ja painan 58. Pari kiloa on tullut nelikymppisenä ja se on ok. Enempää en kuitenkaan halua painaa, pysyttelen tässä.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Jännä, että ennen tuli ravattua vaa’alla jatkuvasti, nyt ehkä kerran kuussa. Tärkeintä on hyvä olo. Ei paino. Itse olen 165cm ja 75kg. Pitäisi varmaan laihduttaa, mutten motivoidu mitenkään.

• ylös 20
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä ihan tarkkaa painoa, kun ei ole puntari kunnossa enkä halua keskittyä painoon. Mutta edellisessä pituusmittauksessa olin 174 ja painoa on varmaan vähän päälle 60, veikkaisin joku 63/4..., mutta en tosiaan tiedä. Olin todella hoikka ennen, mutta kun täytin 40, painoa on alkanut kertyä. Ehkä liikunkin vähän vähemmän.

Aivan normaali paino.

Vierailija

161 cm ja 72 kg. Pitäisi saada pois n. 8 kg, sitten olisin normaalipainon sisällä ja mulle ok painossa.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

En omista vaakaa tällä hetkellä joten tarkasta painosta ei ole mitään tietoa. Pituutta 165 cm ja veikkaan, että paino huitelee lähempänä 80 kg:n lukemia. Ikää 53 v ja painoa on ihan liikaa, tiedän.
Näin vaan kävi, vielä n. 7 v sitten paino oli 60 kg, sitten tulivat vaihdevuodet ja muuta surua ja stressiä. Järkyttävintä on se, että nuorena olin todella hoikka, 50 kg kolmekymppiseksi saakka.
Yritän liikkua ja syödä terveellisesti, mutta työn ja tuskan takana tuntuu kilojen kadottaminen olevan. Vinkkejä otetaan vastaan!

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Minä 46v mies painan 80kg ja pituus 176cm. Käyn kyllä salilla jumppailemassa 4krt viikossa, joten lihaksia on aika reilusti! Terveisin 46v valkoinen heteromies

P.s. Kiinnostaisko treffit? Olen aika kuuma!

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
161 cm ja 72 kg. Pitäisi saada pois n. 8 kg, sitten olisin normaalipainon sisällä ja mulle ok painossa.

Indeksi 28,50 joten ylipainoa kyllä vähän on.

Vierailija

Täytin just 47. Nyt vuoden sisään paino tippunut tasaiseen tahtiin, kun oon välttänyt hiilareita ja syönyt muutenkin aika vähän, sekä kävellyt ja juossut vähän aiempaa enemmän. Tänä aamuna paino 58,5 kg, viime kesänä jotain 62-63 kg. Nyt alan olla tyytyväinen, yli 60-kiloisena olo oli raskas, ruma ja paksu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En omista vaakaa tällä hetkellä joten tarkasta painosta ei ole mitään tietoa. Pituutta 165 cm ja veikkaan, että paino huitelee lähempänä 80 kg:n lukemia. Ikää 53 v ja painoa on ihan liikaa, tiedän.
Näin vaan kävi, vielä n. 7 v sitten paino oli 60 kg, sitten tulivat vaihdevuodet ja muuta surua ja stressiä. Järkyttävintä on se, että nuorena olin todella hoikka, 50 kg kolmekymppiseksi saakka.
Yritän liikkua ja syödä terveellisesti, mutta työn ja tuskan takana tuntuu kilojen kadottaminen olevan. Vinkkejä otetaan vastaan!

VHH + pätkäpaasto. Taatusti toimii.

• ylös 5
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä 46v mies painan 80kg ja pituus 176cm. Käyn kyllä salilla jumppailemassa 4krt viikossa, joten lihaksia on aika reilusti! Terveisin 46v valkoinen heteromies

P.s. Kiinnostaisko treffit? Olen aika kuuma!

Yritän olla avaramielinen, mutta en lähtisi treffeille ihmisen kanssa, joka ei tiedä onko nainen vai mies. Liikaa säätöä minun makuuni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täytin just 47. Nyt vuoden sisään paino tippunut tasaiseen tahtiin, kun oon välttänyt hiilareita ja syönyt muutenkin aika vähän, sekä kävellyt ja juossut vähän aiempaa enemmän. Tänä aamuna paino 58,5 kg, viime kesänä jotain 62-63 kg. Nyt alan olla tyytyväinen, yli 60-kiloisena olo oli raskas, ruma ja paksu.

Kuinka pitkä olet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

166 cm

Nr 13 ketjussa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.