Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokraturvasta ei koskaan kuulu mitään. Mahdotonta saada sieltä asuntoa.

Vierailija
11.05.2021 |

Joo ei ole varaa ostaa omaa vielä. Vuokralla ollaan. Halutaan edullisempi asunto. Olemme unelmavuokralaisia. Täällä ollaan jo 6kk yritetty saada asuntoja mutta mistään ei koskaan kuulu mitään.

Jotkut asunnot ovat kuukaudesta toiseen vapaina ja ihan netissä vielä. Eikö asunnonomistajia kiinnosta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asunnot ovat vaan "sisäänheittotuotteita" eli laitetaan hyvä ja halpa asunto nettiin jota ei todellisuudessa edes ole vapaana ja näin saadaan ihmiset katselemaan muitakin asuntoja firman sivuilta.

Vierailija
2/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa jotain niin ei kannata pistää kaikkia munia samaan koriin. Eli hakekaa muualtakin tai odottakaa maailman tappiin asti sitä unelmakämppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin monta sisäänheittoasuntoa??

Mä en ymmärrä piti olla hirveä määrä vuokrasuntoja. Missä ne ovat? Toinen tyyppikin on yrittänyt jo vuoden saada. Silläkin kaikki asiat erittäin kunnossa.

Vierailija
4/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun luottotiedot kustu. Yritä hommata kaupungin kämppä.

Vierailija
5/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin kämppä taitaa nykyään olla vaikeampi saada kuin yksityinen varsinkin jos on suomalainen

Vierailija
6/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sieltä aikoinani lahon yksiön, joka oli talvisin jääkaappi ja kesäisin sauna. Kyllä mä siinä sen vuoden sinnittelin, ettei tarvitse maksaa sopimussakkoa. Muutin pois heti kun mahdollista.

Vierailija
7/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hankkinut vuokralaisia Vuokraturvan kautta ja asuntonäyttöön pääsi ennen luottotietojen tarkastamista. Ne tarkastettiin vasta kun asunnon katsoja ilmoitti olevansa halukas vuokraamaan.

Vierailija
8/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin kämppä taitaa nykyään olla vaikeampi saada kuin yksityinen varsinkin jos on suomalainen

Jep. Mä olin puolivälissä raskaana ja asunnoton. En saanut kaupungin kämppää. Sain kyllä hyväkuntoisen ja edullisen asunnon muualta. En oo vielä jaksanut vetää hakemuksia kaupungille pois. Eipä sillä oo väliä, kun niitä kiinnostaa vain että keskituloisilla töissäkäyvillä lapsettomilla pariskunnilla on asunnot. Ettei vain tulis kaupungin vuokra-asunnoille huono maine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi