Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Erehdyin sanomaan isälle et mietin vielä rokottautumista. Nyt painostaa isä ja puoli sukua. Soitellaan jatkuvasti ja lähetellään jotain linkkejä rokotteen eduista jne.
Sanoin jo kerran isälle et minun keho, minä päätän.
On vahva epäily et myöhäisiä ongelmia rokottrista tulee. Autoimmuunissirauksia jne. En koe rokotetta turvalliseksi, on tutkittu liian vähän ja kehitetty liian nopeasti.
Toisekseen rokotettuna voin edelleen sairastua ja levittää tautia tietämättäni. Eli mikä muuttuu? Ei mikään. Edelleen kuljetaan maskit naamalla ja pidetään etäisyyttä toisiin.
Tämä on nyt meidän normaali. Paluuta ei ole 2019 normaaliin.

• ylös 77
  • alas 100

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Ja mitä sitten? Sun oli pakko päästä ymppäämään kaikki disinformaatio vielä kerran ja kivasti höystit sen nyyhkytarinalla. Lopeta jo. Älä ota rokotetta, mutta miksi sen pitäisi muita kiinnostaa?

• ylös 88
  • alas 39
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Myös sukuaan voi pistää estolle, viestejään voi poistaa lukematta, samoin linkit, joita ei tarvitse avata, jos ei halua jne.

Sun päätökses, otatko rokotteen, vai et, ja jos haluat punnita tarkkaan ennen virallista päätöstäsi, se on sinun oikeutesi.

• ylös 48
  • alas 2
Vierailija

Niinhän mä teenkin. Ärsyttää vaan kun jatkuvasti pommitetaan.
En vastaa viesteihin, en avaa linkkejä enkä vastaa puheluihin.
Ap

• ylös 28
  • alas 27
Vierailija

Hölmö. Sanot vaan ottaneeksi jo. Ja kysely loppuu siihen. Jos jatkuu, katsot kuin hölmöä ja toistat sanomasi.

• ylös 66
  • alas 10
Vierailija

Sano että okei, olet päättänyt ottaa rokotteen ja sitten kun ikäluokkasi on rokotusvuorossa niin ilmoitat että nyt se on otettu.

Toki voisit sen oikeastikin ottaa. Minäkin otan kaksi ensimmäistä annosta, mutta en aio jatkaa maailman tappiin käymällä 6 kuukauden välein koronarokotuksessa.

• ylös 24
  • alas 13
Vierailija

Tämä on hauskaa, että niin moni kokee olevansa parempi asiantuntija rokotteiden osalta, kuin ne kymmenet/ sadat tutkijat, tohtorit ja lääkärit, jotka ovat noidenkin rokotteiden kehitykseen osallistuneet.

• ylös 67
  • alas 41
Vierailija

Minulla ja ystävälläni sama, läheinen/läheiset painostaa rokotukseen. Jos menisin tuon läheisen painostuksesta rokotettavaksi (se olisuåi ainoa syy rokotukselle) ja saisin siitä terveysongelmia nykyisiin sairauksiin tai uusia autoimmuunitauteja, olisin katkera tuolle läheiselle ja syyttäisin häntä. Nyt voin syyttää itseäni, jos jotain tapahtuu.

• ylös 41
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauskaa, että niin moni kokee olevansa parempi asiantuntija rokotteiden osalta, kuin ne kymmenet/ sadat tutkijat, tohtorit ja lääkärit, jotka ovat noidenkin rokotteiden kehitykseen osallistuneet.

No ainakin ihan faktana tunnen oman kehoni niitä kymmentä lääkäriä (osa kalliita erikoislääkäreitä) paremmin, joista kukaan ei osannut palauttaa työkykyäni. Sen sijaan täydentävät huuhaahoidot onnistuivat. Lääkärit eivät kuuntele potilasta, eivät ajattele boksin ulkopuolelta ja ovat täysin tiede- ja tutkimuskeskeisiä.

• ylös 44
  • alas 30
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä mieluummin odottelen mitä tuleman pitää ja voiko tulla jälkioireita myöhemmässä vaiheessa. 

Eri

• ylös 43
  • alas 8
Vierailija

Lisäys ap:n luetteloon. Epäilen sairastaneeni koronan jo tammi-helmikuussa 2020. Tuolloin ei vaan päässyt mihinkään testeihin. Oli siis pitkäkestoinen flunssa, johon liittyi omituisia pyörrytyskohtauksia, mutta ei mitään niin vakavaa, että olisin mennyt lääkäriin tuolloin. Olin tammikuussa turistikohteessa, jossa oli myös kiinalaisia turisteja.

• ylös 19
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla ja ystävälläni sama, läheinen/läheiset painostaa rokotukseen. Jos menisin tuon läheisen painostuksesta rokotettavaksi (se olisuåi ainoa syy rokotukselle) ja saisin siitä terveysongelmia nykyisiin sairauksiin tai uusia autoimmuunitauteja, olisin katkera tuolle läheiselle ja syyttäisin häntä. Nyt voin syyttää itseäni, jos jotain tapahtuu.

Sama homma. Nyt on jo kaksi autoimmuunisairausta enkä näitä lisää haluaisi. En tosin katkeroituisi ystävälleni vaan ihan vaan itselleni, että minkä hemmetin takia suostuin painostukseen. 

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Sanot, että terveystietosi ei kuulu kenellekään ja rokotustieto on salassa pidettävä asia. Sanot, ettet kommentoi omia terveystietoja ulkopuolisille. Vaihdat puheenaiheen vastapuolen peräpukamalääkkeisiin ja alat hämmästellä, jos hän ei haluakaan keskustella siitä.

• ylös 30
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä molemmissa tapauksissa syyttäisin vain itseäni, koska molemmat päätökset olen lopulta itse tehnyt. Ei kukaan vie sinne rokotukseen väkisin kuitenkaan, joten lopullinen päätös on itsellä. Turha tuosta on läheistä syyttää kuitenkaan. 

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Ottamatta kantaa muuhun, niin ei sun ole tarvinnut kulkea maski naamallasi tähänkään asti. Ota maski pois. Eikä sun tarvitse ottaa rokotettakaan. 

• ylös 29
  • alas 7

Sivut