Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freelance-ihmiset, kertokaa päivänne kulusta

Vierailija
06.05.2021 |

Milloin heräätte, miten rytmitätte työnteon ja vapaa-ajan ja syömiset ja liikunnan ja harrastukset...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii parhaiten se, että herään aikaisin ja aloitan työnteon aamupalan jälkeen noin seitsemän aikaan. 

Teen noin yhteentoista asti töitä ja sitten pidän pienen kahvitauon ja syön jotain pientä. 

Toki sitten tapaamiset sovitaan aina asiakkaan aikataulujen mukaan ja sellaiset päivät ovat erilaisia. Joskus voi olla, että lähden aamulla jo viiden aikaan ja palaan illalla yhdeksältä tai olen kuvausreissulla useammankin päivän. 

Tämän jälkeen teen töitä noin kahteen, ja sitten syödään minä jälkeen jatkan vielä pari tuntia. 

Pyrin siihen, että iltaisin en tekisi töitä, mutta jos on jokin kiinnostava selvitys menossa niin saatan kyllä unohtua työntekoon ilta-aikaankin.  Lapsi on jo aikuinen, joten senkään vuoksi ei tarvitse työntekoa keskeyttää silloin, kun into on päällä. 

En osallistu mihinkään ohjattuun harrastukseen. Vapaa-aikamme kuluu paljolti luonnossa, pihassa ja erilaisia ruokakokeiluja tehden. Normaaliaikana kestitsemme paljon ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän