Marilyi

Tapailin miestä ja sitten se lakkasi pitämästä yhteyttä. Ensiksin oli kovin rakastunut, lähetti sydämiä ja halusi tavata, joka ilta ja joka aamu muisti viestillä. Meillä kipinöi ja soiteltiin, sovittiin, että tästä on hyvä jatkaa

Kyse ei ollut seurustelusta vielä. Pyysi minua suunnittelemaan yhteisen viikonlopun. Käytin aikaa siihen ja tein hyvät suunnitelmat. Monia eri vaihtoehtoja mistä voisi valita mieleisen.
Pari päivää ennen tapaamista yhtäkkiä ilmoitti ettei pääsekään työkiireiden takia. Sanoin että ei haittaa ja olen ymmärtäväinen ja lähetin sydämen. Sanoin että katsotaan toinen viikonloppu. Hän vielä sanoi ok, pahoitteli ja lähetti sydämmiä ym hempeetä.

Jäin odottamaan, koska olin suunnitellut ja käyttänyt aikaa, odotin ikäänkuin seuraavaa askelta mieheltä. Kiinnostusta tmv. Mitään ei kuulunut enää. Ei sydämiä, ei hyvän yön toivotuksia, vaan täysi radiohiljaisuus.

Itse olen odottanut hänen siirtoaan, että ehdottaisi sopivampaa hetkeä ym. Mutta ei mitään.

Mua on jotenkin jäänyt vaivaamaan miksi niin äkillisesti lopetti yhteydenpidon. Onko ihan typerää laittaa viestiä sille ja kysyä? vai teenkö sillä itseni vaan typeräksi? annanko olla?

Radiohiljaisuus kestänyt aktiivisen yhteydenpidon jälkeen viikon jo..

• ylös 15
  • alas 7

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Marilyi

Vierailija kirjoitti:
eli ette ole edes tavanneet. mies löysi paremman. 

Olimme tapailleet useamman kerran .

Vierailija

Jos olisin sinun tilanteessasi ja oikeasti kiinnostunut miehestä, aika varmasti laittaisin itse viestiä ja kyselisin mikä meininki, kiinnostaako vielä. Luultavastihan mies ei ole kiinnostunut mutta haluaisin häneltä suoran vastauksen, varsinkin jos tapailua on jatkunut pidempään.

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne vaan etsii koko ajan Tinderistä parempaa. Loputon kierre.

Joo, sieltä on nyt selkeesti löytynyt uusi juttukaveri. Ei ehkä enää edes muista ap:ta.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo, sieltä on nyt selkeesti löytynyt uusi juttukaveri. Ei ehkä enää edes muista ap:ta.

Ei ollut ainakaan sitten ikimuistoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siltä vähän vaikuttaa. Ikävää tietysti jos toiselle se oli sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siltä vähän vaikuttaa. Ikävää tietysti jos toiselle se oli sitä.

Miksi? Eikö se ikimuistoinen ole tässä yhteydessä kuitenkin positiivinen asia, vaikka se loppuikin lyhyeen? Suurella todennäköisyydellä jos mies olisikin jäänyt maisemiin, se ikimuistoisuus olisi vaihtunut vitutukseen ja lukemattomiin mies teki-ketjuihin.

Vierailija

Usein on turha enää laittaa viestiä. Tuskin kertoo sulle oikeaa syytä.

"Ei enää kiinnostanu, ku mä löysin paremman"

"Ei enää kiinnostanu, ku sä teit mua suunnattomasti vit uttav an asian X"

"Ei enää kiinnostanu, kun halusin vaan sänkyyn",

"Ei enää kiinnostanu, ku kiinnostus hiipu. Olitki tylsempi ku luulin".

Ei noita sanota suoraan. Eikä ne oo kivaa kuultavaakaan. Älä kiusaa itteäs...

Sieltä tulee parhaassakin tapauksessa vaan jotain ympäripyöreää ja juttu jää roikkumaan sun osalta. Pahimmassa tapauksessa se kertoo totuuden ja pahoitat mielesi. Uutta matoa koukkuun : )

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

No niin, ilmeiset tulikin jo lueteltua.

Mutta... ukko voi olla sairaalassa, kuollut - tai kohdannut jonkun äkillisen menetyksen. Vaimo on vaikka saattanut jättää.

Vierailija

Näitä tapahtuu elämässä. Tämä mahdollisuus meni ja sitten kohti seuraavaa. Nauti, olet nainen, voit koska vaan saada tilaisuuden löytää uuden miehen. Miehillä ei tätä etua ole, että naisia löytyisi tuosta vain.

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

Kuulostaa oudolta, että pyysi sinua suunnittelemaan viikonlopun. Miksei itse suunnitellut hemmetti. Ehkä oletti että ap maksaa myös.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.