Vierailija

Mitä mieltä tempauksesta? Kuva näkyy Eskon instassa. Itse en tiedä olisinko lapsena tykännyt jos vanhemmat tatuoi nimeni kaulalleen.

• ylös 38
  • alas 8

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

On varmaan hyvä isä, mutta pikkuisen liiallisuuksiin menee tuo lapsensa palvominen. Kyllä kaikki varmaan uskoo, että lapsi on rakkain ilman että sitä vakuuttaa vimmalla päivittäin postauksissaan ja nyt vielä tämä jäätävän kokoinen tatuointinimi. 

• ylös 108
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On niin nolossa paikassa ja näkyvillä, että jos olisin teini, niin pakottaisin daddyä pitämään aina poolopaitaa.

• ylös 61
  • alas 1
Vierailija

Tykkään tatuoinneista, eli sikäli olen vähemmistöä tällä palstalla, mutta tuota tatuointia en tajua. Fontti ei ole ehkä kaikista kivoin ja miksi sen pitää olla noin isolla?

• ylös 42
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On niin nolossa paikassa ja näkyvillä, että jos olisin teini, niin pakottaisin daddyä pitämään aina poolopaitaa.

No mä kans mietin että tyttö lähenee ikää kun iskä alkaa nolottaa. Ja vaikka heillä tuntuu olevan erinomainen vanhempi/lapsisuhde niin tuosta saattaa muodostua asia joka ei aina ilahduta tyttöä

• ylös 44
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkään tatuoinneista, eli sikäli olen vähemmistöä tällä palstalla, mutta tuota tatuointia en tajua. Fontti ei ole ehkä kaikista kivoin ja miksi sen pitää olla noin isolla?

Juu, sama, tykkään myös tatuoinneista ja itsellänikin niitä on, mutta en myöskään ihan eniten juuri tuosta tatuoinnista tykkää. Tosiaan nimi ja liian isolla. Olisiko löytynyt joku muu symboli kuvaamaan lasta vaikka vauva- tai lapsuuskuva. En noista nimistä oikein piittaa.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies, joka lakkaa kynsiään.

Miksi ei saisi lakata? Olisi ehkä ollut kivempi juttu, jos isä ja tytär olisivat ottaneet vaikka mätsäävät manikyyrit.

• ylös 19
  • alas 17
Vierailija

minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi keski-ikäinen, pälvikalju, keskivartalolihava isä-ihminen ja esikuva lapselleen, viitsii ottaa kammottavia tatuointeja?

Tatuoinnin ottaminen om ihan jokaisen oma henkilökohtainen asiansa, ottaa kuka haluaa ja on ilman kuka ei tykkää. Esikuvana tai hyvänä vanhempana olemiseen ei tatuoinnit vaikuta.

• ylös 15
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies, joka lakkaa kynsiään.

Aika moni mies lakkaa kynsiään ja kiva kun lakkaa, hyvinhoidetut puhtaat kynnet on pelkkää plussaa toisin kuin mustat kynnenaluset tai pureskellut epäsiistit kynnet

• ylös 7
  • alas 29
Vierailija

Totta kai mies voi lakata kynsiään, etenkin muutoinkin värikkäälle persoonalle sopii mainiosti. Samoin tatuoinnit ja kuva tyttären kunnioittamiseksi tai arvostamiseksi, mutta itse en tekstiä tai nimeä ottaisi, joku kuva mieluummin. Mutta oma on valintansa.

• ylös 13
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi keski-ikäinen, pälvikalju, keskivartalolihava isä-ihminen ja esikuva lapselleen, viitsii ottaa kammottavia tatuointeja?

Tatuoinnin ottaminen om ihan jokaisen oma henkilökohtainen asiansa, ottaa kuka haluaa ja on ilman kuka ei tykkää. Esikuvana tai hyvänä vanhempana olemiseen ei tatuoinnit vaikuta.

Miksi hän esittelee tatuointiaan julkisesti, jos muka haluaa sen olevan henkilökohtainen asia ja mitä sillä on tarkoitus viestittää?

Luetunymmärtäminen!

Tatuoinnin ottaminen on henkilökohtainen asia, ihan oma valinta. Ei vaikuta vanhempien suvaitsemattomien naisten narina ja mielipiteet.

• ylös 5
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän esittelee tatuointiaan julkisesti, jos muka haluaa sen olevan henkilökohtainen asia ja mitä sillä on tarkoitus viestittää?

Kaikki kehossa olevat asiat on henkilökohtaisia, tatuoinnit, hiukset, muodot jne.

Niitä näyttää ja esittelee se joka haluaa niin tehdä. Ei kuulu muille. Jos tekee pahaa katsoa niin kuka muka pakottaa, laita silmät kiinni.

• ylös 12
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luetunymmärtäminen!

Tatuoinnin ottaminen on henkilökohtainen asia, ihan oma valinta. Ei vaikuta vanhempien suvaitsemattomien naisten narina ja mielipiteet.

Juu, tätä nimenomaan tarkoitin. Tatuoinnin ottaminen tai ottamatta jättäminen - henkilökohtainen valinta ja asia. Totta kai tatuointia saa esitellä julkisesti vaikka se on henkilökohtainen asia, niinhän on vaikka huulet, korvakorut, hiukset tai pakaraimplantitkin. Jokainen ottaa ne itseään varten, ei sinua suvaitsematon ja pikkusieluinen palstakyylääjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luetunymmärtäminen!

Miksi tyrkkyjulkkisten henkilökohtaisia ja huonoja valintoja ei saisi arvostella?

Kuka kieltäny?? Sinä toki et osaa kuin haukkua muita ja vihata kaikkea.

Arvostele ja "kritisoi", jota sanaa mielellään käytät, mutta ketään ei kiinnosta eikä se vaikuta kenenkään valintoihin eikä mielipiteisiin millään lailla.

Vierailija

Muutenhan oman tyttärensä nimen ottaminen tatuointina on mielestäni ihan ok, mutta sen esitteleminen sosiaalisessa mediassa (varsinkin kun kyseessä julkisuuden henkilö, jolla paljon seuraajia) antaa ihmisestä kuvan, että hän pitää tytärtään statussymbolina ja yrittää tatuoinnilla todistella olevansa hyvä isä. Olisi täysin eri asia, jos Eerikäinen olisi ottanut tuon tatuoinnin vähän vähemmän näkyvälle paikalle eikä esittelisi sitä kaikelle kansalle.

• ylös 25
  • alas 3
Vierailija

Victoria on toki hänen tyttärensä nimi, mutta se on myös hieno, ylväs sana, joka tarkoittaa espanjaksi voittoa.

• ylös 8
  • alas 12
Vierailija

Kiva sitten, kun tyttärellä myöhemmin on oma elämänkumppani, mutta isällä on tytär leimattuna kaulalle. Eikö se ole jo aika kiusallista.

• ylös 24
  • alas 10

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.