Teen paskaduunia ja vanhemmat ihmiset vittuilevat
siitä, että minulla ei ole kumppania. Mitä he odottavat? Ei minulla tule myöskään koskaan olemaan sitä omakotitaloa tai lasta. Eikä koiraa tai lomamatkaa.
Kommentit (11)
Vittuile niille takaisin. Sano niille, että niiden takia me nuoremmat joudutaan elämään tässä maailmassa, jonka ne on kulutusjuhlillaan tuhonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vittuile niille takaisin. Sano niille, että niiden takia me nuoremmat joudutaan elämään tässä maailmassa, jonka ne on kulutusjuhlillaan tuhonneet.
En ole samanlainen kuin ne.
Ap
Teknologia ja globalisaatio on syynä eikä vanhemmat ikäluokat.
Ap. Elä elämääsi niin kuin haluat. Se ei kuulu muille. Tsemppiä!
Mitkä ihmeen "vanhemmat ihmiset"? Miksi heitä kiinnostaa, onko sinulla kumppania vai ei?
Tuttu juttu. Välit poikki vanhempiin ihmisiin ja antaa heidän hukkua paskavaippoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Teknologia ja globalisaatio on syynä eikä vanhemmat ikäluokat.
Melkein 30% eläkemaksut ovat suurten ikäluokkien ja 50-luvulla syntyneiden syy. Nämä estävät nuoria vaurastumasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen "vanhemmat ihmiset"? Miksi heitä kiinnostaa, onko sinulla kumppania vai ei?
Ovat uteliaita tietämään toisten elämästä ja kovimpia arvostelemaan muita, mikäli eivät elä samaa kaavaa kuin he itse.
Vanhoille ihmisille tulisi suoda eutanasiamatka Sveitsiin valtion tukemana ennen kuin tulevat muiden vaivoiksi ja rasittavaksi valittajiksi.
Onhan siinä hyvätkin puolensa, jos olet koiralta välttynyt.
Ok.