Sivut

Kommentit (61353)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä kukaan ei tunne toisiaan. Suomessa on miljardeja ihmisiä, joilla voi olla samankaltainen tilanne kuin toisella.
On ihmisiä kaipaamassa, jotkut kaipaavat yksinään ja elättävät toivoa kun saavat vastauksia viesteihin.
On trolleja, joiden tarkoitus on sekoittaa pakkaa ja aiheuttaa ihmisissä reaktioita. Yksi tällainen tapa on kehoittaa laittamaan viestiä kaivatulleen.
On myös näitä vakikaipaajia, esimerkiksi Villasukan kaipaaja tai kuntarajamies tai naiselleni kirjoittava. Tarkoituksena on kirjoittaa yleispäteviä viestejä, jotta jokainen voisi omia itselleen jotain. Kuvitellut kaivatut eivät ole todellisia ihmisiä, vaan keksittyjä. Niitäkin on tullut lisää, esimerkiksi sopankeittäjä tai mielikuvitusystäväni.

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole miljardeja ihmisiä.

Trolleille kaikki on mahdollista. Tuhansien multipersoonien maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masentumassa taas. Sinä näytät kuvissasi onnelliselta ja minä olen yksin. Sanoit, rakastavasi, mutta käytitkin vain hyväntahtoisuuttani hyväksi ja hait itsetuntobuustia ja intohimoa liittosi parantamiseen kuten kerroit viestissä pari päivää sitten täällä. Maailma tuntuu niin epäreilulta nyt, etten haluaisi edes täällä olla. Toivottavasti olet tyytyväinen itseesi.

Ihan oikeesti nyt… täytyyhän sun ottaa järki käteen ja vaikka lopettaa näiden lueskelu jos sun alkaa olla vaikea erottaa tämän saitin juttuja reaalimaailman asioista.

Sulle ei kukaan ole täällä kirjoittanut, tämä on Suomen suosituin anonyymi keskustelupalsta, täällä lappaa porukkaa pilvin pimein, mukaan lukien trollit ja muut kommentteja huvikseen heittelevät. Varmasti masennut ja lopulta myös sekoat jos suhtaudut näihin viesteihin niin, että päivätolkulla ryvet jossain yksittäisessä kommentissa, joka sattuu sopimaan sun omaan käsikirjoitukseesi, ja teet siitä pitkälle meneviä johtopäätöksiä omaan elämääsi liittyen.

Lue nyt vielä kerran ajatuksella tämä: SE EI OLLUT SULLE!

Jos et edelleenkään usko, tee siitä se (viisas) johtopäätös että tällaiset palstat ei vaan sovi sulle.

Tunnistan hänen viestinsä kirjoitustyylistä ja tietyistä vahvoista tunnisteista. Siksi olen melko varma että tietyt viestit ovat häneltä minulle. Usko tai älä. Olemme täällä kirjoitelleet pidempään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkeat standardit. Kaikelle

Nyt me tiedetään. 🙄

Vai oliko tässä kenties mahdollisesti ajatuksena ilmaista, että kaivattusi jää näiden standardien ulkopuolelle?

Jos on ilkeä, niin ihan varmasti jää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masentumassa taas. Sinä näytät kuvissasi onnelliselta ja minä olen yksin. Sanoit, rakastavasi, mutta käytitkin vain hyväntahtoisuuttani hyväksi ja hait itsetuntobuustia ja intohimoa liittosi parantamiseen kuten kerroit viestissä pari päivää sitten täällä. Maailma tuntuu niin epäreilulta nyt, etten haluaisi edes täällä olla. Toivottavasti olet tyytyväinen itseesi.

Ihan oikeesti nyt… täytyyhän sun ottaa järki käteen ja vaikka lopettaa näiden lueskelu jos sun alkaa olla vaikea erottaa tämän saitin juttuja reaalimaailman asioista.

Sulle ei kukaan ole täällä kirjoittanut, tämä on Suomen suosituin anonyymi keskustelupalsta, täällä lappaa porukkaa pilvin pimein, mukaan lukien trollit ja muut kommentteja huvikseen heittelevät. Varmasti masennut ja lopulta myös sekoat jos suhtaudut näihin viesteihin niin, että päivätolkulla ryvet jossain yksittäisessä kommentissa, joka sattuu sopimaan sun omaan käsikirjoitukseesi, ja teet siitä pitkälle meneviä johtopäätöksiä omaan elämääsi liittyen.

Jos et edelleenkään usko, tee siitä se (viisas) johtopäätös että tällaiset palstat ei vaan sovi sulle.

Tunnistan hänen viestinsä kirjoitustyylistä ja tietyistä vahvoista tunnisteista. Siksi olen melko varma että tietyt viestit ovat häneltä minulle. Usko tai älä. Olemme täällä kirjoitelleet pidempään.

Ja olet siis vapaa ja kaipaat varattua? Älä tuhlaa enää elämääsi täällä. Hukkaan menee.

Psykologian ihmeet

Alemmuuskompleksi aiheuttaa ylivertaista käyttäytymistä ja ylemmyyskompleksi alempiarvoisempaa. Kaksi persoonallisuustyyppiä kantavat näiden kompleksien eri napoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tietää jo jotain? Mitä jos tästä ei tulekaan mitään?

Vain yksi, joka tietää sinut. Ja hän, jolle itse kerroit.

En ole kertonut kenellekään.

Olet tietojeni mukaan kertonut eräälle minun osuuteni, mutta ilmeisesti et omaasi. Samoin tämän toisen kanssa. Täsmääkö? 😘

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni siinä viestissä mihin viittaat, oli vain muutama sana. Vapaasti muistellen vastaus meni näin: ”Suoraan kysymykseen suora vastaus: kyllä.” (En jaksa alkaa selata taapäin). Joku toinen esitti sen kysymyksen, että piristitkö pikku ihastumisella vain omaa liittoasi.

Ei noissa aikuisten oikeasti voi olla mitään sellaisia ”vahvoja tunnisteita” tai kirjoitustyyliä jotka ei sovitettavissa lukuisten muidenkin tilanteeseen.

Minäkin mietin noiden viestien kohdalla hetken, että voisiko olla hän… onneksi olen toistaiseksi saanut itseni palaamaan takaisin reaalitodellisuuteen ihan vaan läpsimällä hetken aikaa itseäni napakasti poskille, tai nipistämällä ihan kunnolla käsivarresta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tietää jo jotain? Mitä jos tästä ei tulekaan mitään?

Vain yksi, joka tietää sinut. Ja hän, jolle itse kerroit.

En ole kertonut kenellekään.

Olet tietojeni mukaan kertonut eräälle minun osuuteni, mutta ilmeisesti et omaasi. Samoin tämän toisen kanssa. Täsmääkö? 😘

En ole kertonut kenellekään. Ei ole edes ollut paljon kerrottavaa. Yhdelle omasta ihastumisesta, mutta en sen kohteesta mitään.

Vierailija

Tämä on viesti henkilölle joka ilmeisesti ei pääse haavastaan eroon... no, kuule minä en sinua kaipaa, enkä ole sinua häirinnyt... mutta sulla on ilmeisesti niin paha tuska, että suosittelisin kyllä menemään lääkäriin. Ja juu, se että sinä olet ollut kolmekymmentä vuotta yhdessä ja samassa työpajassa (vai oliks työpaikassa, kun nämä täällä sinua kehuivat), niin tota sehän ei kerro sinun fiksuudestasi yhtään mitään. Ja juu, et sitten kuitenkaan ole onnea elämääsi saanut, vaikka niin hyvä ns. mies olet olevinasi. Luulis että tolla 'karriäärillä' olis jo ihan muilla tasoilla kuin sinä. Ja juu, tiiäks mitä, niistä mun sen paikkakunnan työpaikoista, niin kato, sä et sitten sitäkään ystävilles tiedota, että ne paikat on kaikki lakkautettu ennen kuin niissä olis kolmekymmentä vuotta voinut edes olla. Paha sairaus, ja menisit lääkäriin! Onneton tyyppi junttibaariporukoittes kanssa... Siellä se äly varmaan pääsee loistamaan, täh! Pysy sinä siellä missä olet, älä tule enää tänne! SAIRAS!

Vierailija

Ikävä sinua jo aamusta. En tiedä omastasi, mutta mulla on valtava tarve olla yhteydessä. Siksi tämä etäisyys on vaikeaa.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Huomenta ja touhukasta päivää kaikki miljardit suomalaiset mielikuvitusystäväni. 

(tilastoissa lienevät koirat, kissat ja muuttolinnut mukana ja heinäsirkat?)

-sivustaltalta  valovuosien takaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinulle, rakas. Voisimmepa suudella toisemme tainnoksiin.

Ei siinä ehdi taintumaan. On muuta tekemistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.