Sivut

Kommentit (61353)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkeat standardit. Kaikelle

Nyt me tiedetään. 🙄

Vai oliko tässä kenties mahdollisesti ajatuksena ilmaista, että kaivattusi jää näiden standardien ulkopuolelle?

Taisi olla terveiset kaivatulleen, ei tiedonanto ”teille”. Turhaan siis kimpoilet. -eri

No kevyenä suosituksena, että kannattaisi olla ne standardit niille terveisillekin, jos ei ole tarkoitus vain vttuilla. Mikä ihmeen "terveinen" tollanen on?

Jos on osa jotain kesken olevaa keskustelua, niin sen voi jatkaa loppuun siellä missä se on käynnissä. Muutoinhan toi kuulostaa vain ihan irralliselta itsensä ylentämiseltä.

• ylös 6
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katsoin matematiikan luentoa muistaakseni.

Kirjoitat loistavasti.

Mitä meinaa, että kömpelösti peittää ilmeet?

Piilottaa spontaanit tunnereaktionsa mutta viiveellä, niin että ehdin nähdä ne. Vie itsensä minulta varmaan piiloon. Joku häntä on satuttanut kun ei luota. Joku jota on joku satuttanut, jota on satutettu, jonkun toimesta jota on satutettu joskus. Ajattelin katkaista tämän ketjun, ja päätin mennä ilman suojavarusteita ettei vain säikähdä. Ei vain pelottanut, olin kauhusta miltei lamaantunut, mutta otti hän lopulta syleilyyn. Eikä ollut enää epäilystäkään etteikö olisi ollut sen vaivan arvoista. Jos pysyn tässä lähellä tarpeeksi kauan, ehkä hänen ei tarvitse enää mennä piiloon.

• ylös 11
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt me tiedetään. 🙄

Vai oliko tässä kenties mahdollisesti ajatuksena ilmaista, että kaivattusi jää näiden standardien ulkopuolelle?

Taisi olla terveiset kaivatulleen, ei tiedonanto ”teille”. Turhaan siis kimpoilet. -eri

No kevyenä suosituksena, että kannattaisi olla ne standardit niille terveisillekin, jos ei ole tarkoitus vain vttuilla. Mikä ihmeen "terveinen" tollanen on?

Jos on osa jotain kesken olevaa keskustelua, niin sen voi jatkaa loppuun siellä missä se on käynnissä. Muutoinhan toi kuulostaa vain ihan irralliselta itsensä ylentämiseltä.

Ethän sinä tiedä, mikä juttu tuo on. Voi olla vahvakin tunniste. Ja kun kerran ei selvästi ole sinulle niin ohita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt me tiedetään. 🙄

Ethän sinä tiedä, mikä juttu tuo on. Voi olla vahvakin tunniste. Ja kun kerran ei selvästi ole sinulle niin ohita.

Ei täällä mikään ole kenellekään, mutta ihan yhtä hyvin voisi olla mulle, "suoraselkäisyyden" ja "rehellisyyden" nimissä kertoisi, miksi en kelpaa. Kun on kato nää standardit. Ja kun on muutenkin aika tökerö tyyppi, niin helposti voisi olla mullekin.

En vain siedä minkäänlaista ilkeiyä, ja sellainen viba tosta tuli. Voin olla väärässä, mutta noin sen luin. En jankkaa tästä enempää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt me tiedetään. 🙄

Ei täällä mikään ole kenellekään, mutta ihan yhtä hyvin voisi olla mulle, "suoraselkäisyyden" ja "rehellisyyden" nimissä kertoisi, miksi en kelpaa. Kun on kato nää standardit. Ja kun on muutenkin aika tökerö tyyppi, niin helposti voisi olla mullekin.

En vain siedä minkäänlaista ilkeiyä, ja sellainen viba tosta tuli. Voin olla väärässä, mutta noin sen luin. En jankkaa tästä enempää.

Ok, no mun mielestä taas ainoastaan sun kommentti oli ilkeilyä. Mutta antaa tosiaan olla, kun ei se kuulunut kummallekaan meistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen masentumassa taas. Sinä näytät kuvissasi onnelliselta ja minä olen yksin. Sanoit, rakastavasi, mutta käytitkin vain hyväntahtoisuuttani hyväksi ja hait itsetuntobuustia ja intohimoa liittosi parantamiseen kuten kerroit viestissä pari päivää sitten täällä. Maailma tuntuu niin epäreilulta nyt, etten haluaisi edes täällä olla. Toivottavasti olet tyytyväinen itseesi.

Ihan oikeesti nyt… täytyyhän sun ottaa järki käteen ja vaikka lopettaa näiden lueskelu jos sun alkaa olla vaikea erottaa tämän saitin juttuja reaalimaailman asioista.

Sulle ei kukaan ole täällä kirjoittanut, tämä on Suomen suosituin anonyymi keskustelupalsta, täällä lappaa porukkaa pilvin pimein, mukaan lukien trollit ja muut kommentteja huvikseen heittelevät. Varmasti masennut ja lopulta myös sekoat jos suhtaudut näihin viesteihin niin, että päivätolkulla ryvet jossain yksittäisessä kommentissa, joka sattuu sopimaan sun omaan käsikirjoitukseesi, ja teet siitä pitkälle meneviä johtopäätöksiä omaan elämääsi liittyen.

Lue nyt vielä kerran ajatuksella tämä: SE EI OLLUT SULLE!

Jos et edelleenkään usko, tee siitä se (viisas) johtopäätös että tällaiset palstat ei vaan sovi sulle.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masentumassa taas. Sinä näytät kuvissasi onnelliselta ja minä olen yksin. Sanoit, rakastavasi, mutta käytitkin vain hyväntahtoisuuttani hyväksi ja hait itsetuntobuustia ja intohimoa liittosi parantamiseen kuten kerroit viestissä pari päivää sitten täällä. Maailma tuntuu niin epäreilulta nyt, etten haluaisi edes täällä olla. Toivottavasti olet tyytyväinen itseesi.

Ihan oikeesti nyt… täytyyhän sun ottaa järki käteen ja vaikka lopettaa näiden lueskelu jos sun alkaa olla vaikea erottaa tämän saitin juttuja reaalimaailman asioista.

Sulle ei kukaan ole täällä kirjoittanut, tämä on Suomen suosituin anonyymi keskustelupalsta, täällä lappaa porukkaa pilvin pimein, mukaan lukien trollit ja muut kommentteja huvikseen heittelevät. Varmasti masennut ja lopulta myös sekoat jos suhtaudut näihin viesteihin niin, että päivätolkulla ryvet jossain yksittäisessä kommentissa, joka sattuu sopimaan sun omaan käsikirjoitukseesi, ja teet siitä pitkälle meneviä johtopäätöksiä omaan elämääsi liittyen.

Lue nyt vielä kerran ajatuksella tämä: SE EI OLLUT SULLE!

Jos et edelleenkään usko, tee siitä se (viisas) johtopäätös että tällaiset palstat ei vaan sovi sulle.

Korjataan yksi asia vielä kerran: tämä ei ole Suomen suurin keskustelupalsta. Kolmen suurimman joukossa on kyllä, mutta edelle menevät Ylis ja S24.

Mistä tulee tämä sitkeä käsitys suurimmasta?

Sivusta

Vierailija

Huomenta elämäni suurin rakkaus. Kenenkään muun näkeminen ei vedä mun suupieliä korviin asti, eikä saa värityskirjan perhosia lepattelemaan ja tanssimaan mun vatsassa. Eksyisipä hän tielleni viikonlopun aikana vaan niin kovin epätodennäköistä se on...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies tässä lähellä... Oletko sinä minuun niinkuin minä olen sinuun?

Voi olla. Et sä kysymättä sitä saa tietää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sen tiedän. En voi irl kysyä, niin kysyn täällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ja kyllä.

Tämähän oli selkeä vastaus :)

Vierailija

Täällä kukaan ei tunne toisiaan. Suomessa on miljardeja ihmisiä, joilla voi olla samankaltainen tilanne kuin toisella.
On ihmisiä kaipaamassa, jotkut kaipaavat yksinään ja elättävät toivoa kun saavat vastauksia viesteihin.
On trolleja, joiden tarkoitus on sekoittaa pakkaa ja aiheuttaa ihmisissä reaktioita. Yksi tällainen tapa on kehoittaa laittamaan viestiä kaivatulleen.
On myös näitä vakikaipaajia, esimerkiksi Villasukan kaipaaja tai kuntarajamies tai naiselleni kirjoittava. Tarkoituksena on kirjoittaa yleispäteviä viestejä, jotta jokainen voisi omia itselleen jotain. Kuvitellut kaivatut eivät ole todellisia ihmisiä, vaan keksittyjä. Niitäkin on tullut lisää, esimerkiksi sopankeittäjä tai mielikuvitusystäväni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä vastaan täältä irl:n puolelta, että olen kyllä ihastunut. Jotenkin vain hirveän yksipuoliselta vaikuttaa täälä irl:ssä tämä ihastumiseni.
Liekkö ihastuin varattuun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä vastaan täältä irl:n puolelta, että olen kyllä ihastunut. Jotenkin vain hirveän yksipuoliselta vaikuttaa täälä irl:ssä tämä ihastumiseni.
Liekkö ihastuin varattuun?

Se on mahdollista ja tekee tilanteesta mahdottoman.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.