Sivut

Kommentit (31036)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi varattu...

No en helvetti ole enää- jätetty ja unohdettu oon. Mutta laastaria en etsi.
Täällä olen joss tahdot niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ihan kaivattuni tyylisen naisen, ja sain tilaisuuden kuunnella juttuja.
About joka kolmas sana oli v **u, välillä räkäsi sellaisen kunnon klimpin komeassa kaaressa varmaan kolmen metrin päähän, myi ilmeisesti seksiä ja selitti paljon saa mistäkin, jostain suupallosta ja unicorn-silmäsiteistä, ranteiden ja jalkojen sitomisesta sekä netin alastonkuvapalvelusta - tämä kaikki noin kymmenen minuutin sisällä julkisella paikalla.

Omassa tuttavapiirissä ei oo nuita hänen tyylisiä naisia, niin aion jatkaa näitä tilaisuuksien mukaan kuuntelemisia aina kun spottaan ulkoisesti hänen tyylisensä naisen.
Kertoohan se paljon hänestäkin, että tuollaisista tykkää.

Sanattomaksi vetää.

Miksi? Onhan se mielenkiintoista tarkkailla erilaisia ihmisiä.

Vierailija

Oma kupla puhkesi kirjoitti:
Eikö me kaipaajat voitaisi pariutua keskenämme? Ollaan luultavasti melko samanhenkisiä.

Voisin mielelläni tutustua niihin ihmisiin, joiden kanssa olen täällä keskustellut (ja joita olen erehtynyt luulemaan kaivatukseni). Tosi ihania tyyppejä moni.

Aivan totta, monet vaikuttavat sympaattisilta. Kannatan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö koskaan, miksi olen niin ihastunut sinuun? Miehelle

En. Et ole ihastunut. Olet ilmaissut vain pitäväsi minusta.
Minä en tiedä mitään, enää.
Sekaisin sinusta, melkein alusta asti.

Vierailija

[quote=Vierailija][quote=Vierailija]Ihmetteletkö koskaan, miksi olen niin ihastunut sinuun?

Minäpä kerron:

Sinä olet omaperäinen, salaperäinen, et ollenkaan se, joksi sinua kuvittelin. Olen hiukan nyt tutustunut henkilöön, josta en tiennyt mitään aikaisemmin.

Tiesin lähinnä ammatilliset ambitiosi, ja suoraan sanoen luulin sitä koko totuudeksi. Mutta kaikki ei ole sitä, miltä näyttää. Mitä lähemmäs pääsen sinua, sitä kiinnostavampi ihminen siellä on. Yhteistä löytyy, paljonkin. Ja siksikin asia menee aina vain vaikeammaksi, koska sinusta ei voi olla välittämättä.

Välillä tuntuu, ettei kaltaisiasi voi olla edes olemassa. Siinä rinnalla sitten värikäs taitelijasielu, tiedä häntä. Sinun värisi ovat niin sävyisiä, seesteisiä omiini verrattuna.

Olet ihana. Rakastan sinua, tänä iltana ja huomenna. Kunpa asiat selviäisivät minullekin. Ikävöin sinua, sinun lähellesi. Siinä olisi hyvä olla.

Hyvää yötä, rakas.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oma kupla puhkesi kirjoitti:
Eikö me kaipaajat voitaisi pariutua keskenämme? Ollaan luultavasti melko samanhenkisiä.

Voisin mielelläni tutustua niihin ihmisiin, joiden kanssa olen täällä keskustellut (ja joita olen erehtynyt luulemaan kaivatukseni). Tosi ihania tyyppejä moni.

Mä otan porukasta kuin porukasta ainoastaan kaivattuni.

Sama. Tai siis ottaisin jos saisin.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ihan kaivattuni tyylisen naisen, ja sain tilaisuuden kuunnella juttuja.
About joka kolmas sana oli v **u, välillä räkäsi sellaisen kunnon klimpin komeassa kaaressa varmaan kolmen metrin päähän, myi ilmeisesti seksiä ja selitti paljon saa mistäkin, jostain suupallosta ja unicorn-silmäsiteistä, ranteiden ja jalkojen sitomisesta sekä netin alastonkuvapalvelusta - tämä kaikki noin kymmenen minuutin sisällä julkisella paikalla.

Omassa tuttavapiirissä ei oo nuita hänen tyylisiä naisia, niin aion jatkaa näitä tilaisuuksien mukaan kuuntelemisia aina kun spottaan ulkoisesti hänen tyylisensä naisen.
Kertoohan se paljon hänestäkin, että tuollaisista tykkää.

Sanattomaksi vetää.

Miksi? Onhan se mielenkiintoista tarkkailla erilaisia ihmisiä.

Mikä on "se" joka on mielenkiintoista tarkkailla. Suomessa ei ole muodollista subjektia - det är, it is, es gibt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi varattu...

No en helvetti ole enää- jätetty ja unohdettu oon. Mutta laastaria en etsi.
Täällä olen joss tahdot niin.

Et taida olla kuitenkaan hän jota kaipaan. Varmuudella tiedän hänen edelleenkin olevan varatun. En minäkään haluaisi vain laastariksi, vaan ihan oikeaksi rakkaudeksi.

Vierailija

Totuus on, että en tiedä yhtään, mitä ajattelet. Olen jo pitkään ajatellut hiljeneväni itsekin fraaseihin.

Vierailija

Tänään en tiedä itsekkään olenko nauranut vai herkistellyt enemmän. Hyvää yötä ♥️♥️♥️🌎
Jotenkin pahoin pelkään ettet kuitenkaan kestäisi näitä nopeasti vaihtuvia pienen mielen liikkeitä.

Seuranhakuilmoitus

Nainen, lähde kanssani treffeille.

Teen paljon kaikenlaista, mutta en osaa neuloa.

T. 30 vuotias nainen Jyväskylästä

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kan vi ses imorgon? kirjoitti:
Sä olet viini josta humallun
voit tehdä mitä vain, ja mä oon sun
sua janoan, sinut haluan...

https://youtu.be/CcbiZRMSLYc

Voidaan nähdä. Kerro milloin ja missä.

Jos olet hän, niin tiedät missä tapasimme kolmannen kerran ja mitä silloin ostit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö koskaan, miksi olen niin ihastunut sinuun? Miehelle

En. Et ole ihastunut. Olet ilmaissut vain pitäväsi minusta.
Minä en tiedä mitään, enää.
Sekaisin sinusta, melkein alusta asti.

Minun kaivattuni höpöttelisi jos näin puhuisi. Sivusta

Vierailija

Hikinen lenkki tehty, nyt suihkuun ja sitten nukkumaan. Ei yhtään vastaantulijaa, ei yhtäkään. Rauhallisia unia sinulle ❤️

• ylös 21
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.