Sivut

Kommentit (31036)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö koskaan, miksi olen niin ihastunut sinuun? Miehelle

Kyllä, tosin ajattelen usein rukouksiini vastatun.

Tää oli hyvä. Pitää itsekin testata josko toimis.

On vain yksi rukous, johon saa takuuvarman vastauksen. "Tapahtukoon sinun tahtosi". sivusta

Oma kupla puhkesi

Eikö me kaipaajat voitaisi pariutua keskenämme? Ollaan luultavasti melko samanhenkisiä.

Voisin mielelläni tutustua niihin ihmisiin, joiden kanssa olen täällä keskustellut (ja joita olen erehtynyt luulemaan kaivatukseni). Tosi ihania tyyppejä moni.

• ylös 17
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Näin ihan kaivattuni tyylisen naisen, ja sain tilaisuuden kuunnella juttuja.
About joka kolmas sana oli v **u, välillä räkäsi sellaisen kunnon klimpin komeassa kaaressa varmaan kolmen metrin päähän, myi ilmeisesti seksiä ja selitti paljon saa mistäkin, jostain suupallosta ja unicorn-silmäsiteistä, ranteiden ja jalkojen sitomisesta sekä netin alastonkuvapalvelusta - tämä kaikki noin kymmenen minuutin sisällä julkisella paikalla.

Omassa tuttavapiirissä ei oo nuita hänen tyylisiä naisia, niin aion jatkaa näitä tilaisuuksien mukaan kuuntelemisia aina kun spottaan ulkoisesti hänen tyylisensä naisen.
Kertoohan se paljon hänestäkin, että tuollaisista tykkää.

• ylös 4
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajoan jos en kohta saa sua.

🌻

Kaipaan sinua🌻

Ei enää riitä.

🌻

Onko kuitenkin joskus riittänyt?

On. En saa kuitenkaan mitään suurta tyydytystä ikävästä ja kaipaamisesta. Toivottavasti ei hänkään.

🌻

Vierailija

Oma kupla puhkesi kirjoitti:
Eikö me kaipaajat voitaisi pariutua keskenämme? Ollaan luultavasti melko samanhenkisiä.

Voisin mielelläni tutustua niihin ihmisiin, joiden kanssa olen täällä keskustellut (ja joita olen erehtynyt luulemaan kaivatukseni). Tosi ihania tyyppejä moni.

Mä otan porukasta kuin porukasta ainoastaan kaivattuni.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saanko udella, mikset lähesty häntä, jos olet ihastunut häneen ja tiedät hänenkin olevan sinuun? Onko hän varattu?

Olen lähestynyt häntä somessa. Oikeassa maailmassa en herrasmiehenä tohdi koska meitä ei ole esitelty, vuotan oikeaa tilaisuutta.

Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Tunnen sut edelleen lähelläni, onneks, vaikkakin ihan liian kaukana silti. Kyllä mä edelleenkin myös kovasti mietin, onko tän tarkoitus ollakin sulle vaan kaipausta ja kuvitelmaa, haaveilua ilman siirtymää tosielämään. Niin monta kertaa mun yritykset on heittäneet takasin tänne ja niin se todellisuus vähän havaintoineen kuiskii. Ehkä täälläkin saatat joskus vähän sen suuntaista sanoa. En enää niin ole viestejäkään sulle laittanut kun ei ne oikein tunnu osuvan, vaikka kyllä mä haluaisin, tietenkin. Sellanen viesti on oikeestaan kiva laittaa vaan sillon kun tietää varmuudella sen toista ilahduttavan. Täällä en juuri sua tunnista, enkä edes jaksa enää arvailla. En oikein jaksaisi olla koko paikassa, mutta jossain on vähän saatava pitää sua kädestä. Muiden seurassa on niin omituista. Välillä yrittää rauhottaakin, kun tuntuu, että mun tunteet loistaa silmistä neonkirjaimin kaikille.

Laitapa Mangusti hyvä tänne nyt sellainen viesti, ettei voi olla osumatta.

Taisin just yrittää sanoa, etten täällä halua.

Oikeassa elämässäkö olet siis laittanut noita viestejä, joiden haluaisit osuvan ja ilahduttavan toista?

Kyllä. Oikeessa elämässä. En mitään niin ihmeellistä, tarkoitin sitä, syntyykö vaikutelma, että on mukava ylipäätään saada multa viesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
About joka kolmas sana oli v **u, välillä räkäsi sellaisen kunnon klimpin komeassa kaaressa varmaan kolmen metrin päähän, myi ilmeisesti seksiä ja selitti paljon saa mistäkin, jostain suupallosta ja unicorn-silmäsiteistä, ranteiden ja jalkojen sitomisesta sekä netin alastonkuvapalvelusta - tämä kaikki noin kymmenen minuutin sisällä julkisella paikalla.

Omassa tuttavapiirissä ei oo nuita hänen tyylisiä naisia, niin aion jatkaa näitä tilaisuuksien mukaan kuuntelemisia aina kun spottaan ulkoisesti hänen tyylisensä naisen.

Meni vähän ohi että sun kaivattusi siis on saman tyylinen kun tuo tapaamasi? Miks ihmeessä kaipaat jos on väärää tyyppiä?

Vierailija

En ole oikein koskaan ollut kenellekään sellainen, että kelpaisin.
Sinun kohdallasi kuvittelin kaiken olevan toisin.
Erehdyin tai en, tiedä osaisinko olla kellekään tai siis sinullekaan mitään tai tarpeeksi.
Ei oikein keinoja tahdo löytyä, kohtalona elää kaipuun ja yksinäisyyden täyttämä elämä kai.
Miksi? Kysyn.
Rakkautta kaipaan, vain.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sanattomaksi vetää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvä. Pitää itsekin testata josko toimis.

On vain yksi rukous, johon saa takuuvarman vastauksen. "Tapahtukoon sinun tahtosi". sivusta

Osa jokailtaista iltarukoustain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saanko udella, mikset lähesty häntä, jos olet ihastunut häneen ja tiedät hänenkin olevan sinuun? Onko hän varattu?

Unohdin tuon viimeisen. Tietääkseni vapaa, en riiaisi varattua.

Vierailija

Asiaan vihkiytymättömästä saattaisi kuulostaa vähintäänkin omituiselta, mutta olen nyt jokseenkin varma asiasta.
En keksi tälle elämäni kummallisimmalle kohtaamiselle muutakaan selitystä.

Tiedätköhän sinä tämän saman kuin minäkin ja haluaisitko ottaa asiasta selvää?

Lienee turha enää odottaa ja jättää hautumaan seuraavaan elämään, koska sitä ei ehkä ole tulossa.
Mieti kaikessa rauhassa. Onhan koko kesä aikaa.

[es]

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Terveiset Turkuun. Ihan vaan jos satut siellä lomaasi viettämään.

No en kyllä😃, pyrin pois täältä. Vaikka Ahvenanmaalle. Pyrkisit mukaan, irl ja ihan totisen oikeesti, minä voin ajaa niin päästään perille aiemmin kuin sä ja sun vitkastelusi oikeessakin elämäs. Ne junatkin mänöö ja jättää jos ei niihin pyri tarmokkuudella sekä sinnikkyydellä. Perässä ja peräpuskurissa roikkuminen ei riitä.

Vierailija

Hyvää yötä ❤️❤️❤️❤️

Silitän sinua ajatuksissani kun menen nukkumaan ❤️❤️❤️❤️

• ylös 13
  • alas 2
Naiselle

Täällä rannalla,
käteni kättäsi kaipaa,
ajatuksissani huuleni hellästi,
sinua rakas suutelevat,
silmäni silmistäsi hellistä,
haaveillen rakkauden löytävät.

-
-
Helliä suudelmia sinulle rakkain. Olen edelleen sinun, jos niin tahdot. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olisitpa vieressäni, lähelläni tässä kesäillassa, rannalla kahdestaan. Minä rakastan sinua.

• ylös 11
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.