Sivut

Kommentit (62846)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaan joskus sopivan miehen ja molemmat tykkäävät toisistaan jne., niin tulen nostamaan niin jalustalle sen ukon.

Älä. Tuollainen asetelma polttaa loppuun ennemmin tai myöhemmin.

Kyllä mä voin nostaa jalustalle, en ole alistuva luonne joten ei siitä epätervettä asetelmaa syntyisi vaikka jalustalle nostaisinkin.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ajatellut muita ja tehdyt paljon heidän eteen elämässäsi.

Täällä on yksi ihminen joka jo ajattelee sinua, ei pelkästään ajatuksia vaan sanoja, tekoja.

Ihana! Millaiselle ihmiselle tämä menee? Olethan sanonut tämän hänelle?

• ylös 7
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En kestä tätä siirappia ja romantiikkaa. Itkettää. Pakko mennä pois ja pysyä poissa. Ja uskoa vähitellen, että oma elämä on siltä osin eletty eikä mitään koskaan enää tule. Säälittävän tyrkky on ihan osuva määrittely, kiitos siitä.  Typerä olen ja lapsellinen. Yritän kasvaa aikuiseksi

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi ihminen joka jo ajattelee sinua, ei pelkästään ajatuksia vaan sanoja, tekoja.

Ihana! Millaiselle ihmiselle tämä menee? Olethan sanonut tämän hänelle?

Olen sanonut oikeassa elämässä, naiselle josta olen kiinnostunut.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kestä tätä siirappia ja romantiikkaa. Itkettää. Pakko mennä pois ja pysyä poissa. Ja uskoa vähitellen, että oma elämä on siltä osin eletty eikä mitään koskaan enää tule. Säälittävän tyrkky on ihan osuva määrittely, kiitos siitä.  Typerä olen ja lapsellinen. Yritän kasvaa aikuiseksi
Itsesääli ei ole kovin aikuismaista. Sivusta

• ylös 3
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyynelhanat aukesivat.

• ylös 6
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ikinä kukaan nainen ole tyrkyttänyt itseään :(

• ylös 5
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivo ja ulkopuolinen olo iskee taas. Ei täällä ole mulle mitään muuta kuin aineksia harhoihin. Haluaisin oikean yhteyden , edes  pientä keskustelua toisen ihmisen kanssa. Ehkä soitan johonkin palvelevaan mielenterveyspäivystysnumeroon tai ettin jostain jonkun anonyymin chatin. En selviä tästä muuten, olen ihan hajalla. 

Samma här, kannattaa hakea apua jos on ihan hajalla.
Vaikka kyolisikin huomenna, niin tänään ei tarvi kärsiä.

Toyboy kesäksi saattais myös auttaa

Juu, pitäisi vain löytää sellainen.
Vaikeampi rasti se löytäminen.

Ei tähän toyboyt auta. Eikä sen puoleen kyllä kiinnostakaan. ap

• ylös 9
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tyrkyttäminen edes tarkoittaa? Olenkohan minäkin nyt sitten tyrkky kun täällä tietylle ihanalle miehelle viestin. Irl olen ujo tuppisuu 🤔

Sivusta

• ylös 6
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivo ja ulkopuolinen olo iskee taas. Ei täällä ole mulle mitään muuta kuin aineksia harhoihin. Haluaisin oikean yhteyden , edes  pientä keskustelua toisen ihmisen kanssa. Ehkä soitan johonkin palvelevaan mielenterveyspäivystysnumeroon tai ettin jostain jonkun anonyymin chatin. En selviä tästä muuten, olen ihan hajalla. 

Samma här, kannattaa hakea apua jos on ihan hajalla.
Vaikka kyolisikin huomenna, niin tänään ei tarvi kärsiä.

Toyboy kesäksi saattais myös auttaa

Juu, pitäisi vain löytää sellainen.
Vaikeampi rasti se löytäminen.

Ei tähän toyboyt auta. Eikä sen puoleen kyllä kiinnostakaan. ap

Minua kiinnostaisi toyboy, mutta on niin vaikea löytää että huhhuh :/

• ylös 8
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onx meillä etäsuhde mies?? Vai miksi et lähesty irl. 💛

Tietysti, koska korona. Kesällä saat lähestyä😉

• ylös 5
  • alas 3
Vierailija

Kerta kaikki bannataan, lopetetaan , katoaa ja sensuroidaan menen viihdyttää itseäni liven pariin. Tsau!

• ylös 5
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tyrkyttäminen edes tarkoittaa? Olenkohan minäkin nyt sitten tyrkky kun täällä tietylle ihanalle miehelle viestin. Irl olen ujo tuppisuu 🤔

Sivusta

Jokainen ihminen kokee asian eri tavalla. Ja jotkut eivät tajua vaikka kuinka suoraan sanoisi, ettei yhtään kiinnosta. Kannattaa uskoa ja  pysyä kauempana jos toista ei kiinnosta

• ylös 9
  • alas 3
Vierailija

Ja sulle, joka kuljet siellä varjossa , tämä

• ylös 4
  • alas 0
Vierailija

Mukavaa päivää missä ikinä kuljetkaan, tulet ajatuksiin säännöllisin väliajoin 💛 (ei multa tuo aiempi)

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Minä ainakin tunnistan itseni tyrkyksi.
Olen laittanut miehelle ”mitä kuuluu/mitä teet viikonloppuna/haluatko nähdä”-viestejä, vaikka hän ei ole ollut mitenkään messissä eikä kysellyt minulta koskaan tuollaisia.

• ylös 8
  • alas 0
Vierailija

Ja vielä foliohatuille, foolio103: lle ja 🥴🖖

Siirryn kuuta kiertävälle radalleni.

• ylös 3
  • alas 1
Vierailija

Saapa nähdä tuleeko Vapun jälkeen paljon uusia kaipaajia ketjuun. Miten lie yleensä? Itselläni ei ketjusta pitää kokemusta. 

• ylös 3
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä tuleeko Vapun jälkeen paljon uusia kaipaajia ketjuun. Miten lie yleensä? Itselläni ei ketjusta pitää kokemusta. 

Ei tule. Ei tänne tule uusia juuri koskaan.

• ylös 6
  • alas 0

Sivut

Ketju on lukittu.