Vierailija

Kaipuu jatkukoon ❤️

• ylös 322
  • alas 170

Sivut

Kommentit (61276)

Vierailija

Näinpä sitten taas kävi, että kaipuut katosi taivaan tuuliin. Vaan ei kaipaajien sydämistä!

• ylös 62
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Epätoivo ja ulkopuolinen olo iskee taas. Ei täällä ole mulle mitään muuta kuin aineksia harhoihin. Haluaisin oikean yhteyden , edes  pientä keskustelua toisen ihmisen kanssa. Ehkä soitan johonkin palvelevaan mielenterveyspäivystysnumeroon tai ettin jostain jonkun anonyymin chatin. En selviä tästä muuten, olen ihan hajalla. 

• ylös 100
  • alas 9
Vierailija

Tajusin just että sä pelastit mun hengen kieltäytymällä yhdestä jutusta. Uskomatonta mutta kiitos.

• ylös 90
  • alas 5
Vierailija

Hei nainen! Kaipaatko mua niin kuin minäkin kaipaan sinua? Ajattelen sinua vaikka pysyttelen nyt just etäällä. Turha kiirehtiä.

• ylös 114
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivo ja ulkopuolinen olo iskee taas. Ei täällä ole mulle mitään muuta kuin aineksia harhoihin. Haluaisin oikean yhteyden , edes  pientä keskustelua toisen ihmisen kanssa. Ehkä soitan johonkin palvelevaan mielenterveyspäivystysnumeroon tai ettin jostain jonkun anonyymin chatin. En selviä tästä muuten, olen ihan hajalla. 

Samma här, kannattaa hakea apua jos on ihan hajalla.
Vaikka kyolisikin huomenna, niin tänään ei tarvi kärsiä.

Toyboy kesäksi saattais myös auttaa

Juu, pitäisi vain löytää sellainen.
Vaikeampi rasti se löytäminen.

• ylös 62
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei nainen! Kaipaatko mua niin kuin minäkin kaipaan sinua? Ajattelen sinua vaikka pysyttelen nyt just etäällä. Turha kiirehtiä.

Sivusta Kommentoin. Kaipaan ja minullakaan ei ole kiire mihinkään. Siitä tulee huomenna 2v, kun olemme olleet ihan kasvotusten. Toivotti minulle hyvää vappua. T. Nainen, jolla on nimipäivä huomenna.

• ylös 54
  • alas 4
Vierailija

Jos tapaan joskus sopivan miehen ja molemmat tykkäävät toisistaan jne., niin tulen nostamaan niin jalustalle sen ukon.

• ylös 71
  • alas 12
Vierailija

Hei E! En ole viihtynyt enää kaipausketjussa, mutta vieläkin tulet ajoittain mieleeni. Olit minulle merkillinen ja merkittävä kohtaaminen.
Toivon sinun voivan vähintäänkin erinomaisesti. Sinulle kuuluu kaikki hyvä, mitä elämä voi tarjota🌹

T. Nainen vain

• ylös 60
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
V*itut sä mitään muuttanut olet. Minä ja hölmöt ja typerät luuloni. Onneksi en ole tutuille ryhtynyt pohtimaan. Hyvää loppuelämää.

Tietotoimisto olikin väärässä?

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä oon allerginen hitaille miehille, mutta jostain syystä törmään vain sellaisiin.
En yhtään jaksa mitään turhaa mutinaa ja mietiskelyä, en ymmärrä mitä hidastelua varsinkaan jossain toiseen ihmiseen tutustumisessa on, PAITSI jos ei ole edes varma siitä kiinnostaako tutustua (eli EI kiinnosta).

• ylös 32
  • alas 9
Vierailija

Olet kyllä ajatellut muita ja tehdyt paljon heidän eteen elämässäsi.

Täällä on yksi ihminen joka jo ajattelee sinua, ei pelkästään ajatuksia vaan sanoja, tekoja.

• ylös 24
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tapaan joskus sopivan miehen ja molemmat tykkäävät toisistaan jne., niin tulen nostamaan niin jalustalle sen ukon.

Älä. Tuollainen asetelma polttaa loppuun ennemmin tai myöhemmin.

• ylös 18
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.