Suomi on maailman onnellisin maa
Kommentit (12)
Olen. Pidän hiljaisista ihmisistä ja naurusta joka koettelee kuivia housuja.
Todella aivopesty saa olla jos tässä yhteiskuntajärjestelmässä on orjan osaansa tyytyväinen. Kaikki työpaikat, luonnonvarat, sähköverkot myyty ulkomaille, ulkomaiset kaivosyhtiöt pilaavat luontomme, koko maa on konkurssissa. Hyväveliverkostot ja korruptio maan tapoja.
En ole onnellinen. Työtön keski-ikäine ei kelpaa mihinkään. Työuraa takana 30 vuotta.
M53
Joidenkin tutkimusten mukaan myös rasistisin. Pistää kyllä miettimään.
Jaa-a. Tuo politiikka alkaa vähitellen kyllästyttää. Kaikki samaa ******
Vierailija kirjoitti:
Todella aivopesty saa olla jos tässä yhteiskuntajärjestelmässä on orjan osaansa tyytyväinen. Kaikki työpaikat, luonnonvarat, sähköverkot myyty ulkomaille, ulkomaiset kaivosyhtiöt pilaavat luontomme, koko maa on konkurssissa. Hyväveliverkostot ja korruptio maan tapoja.
Veit sanat suustani!
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen,aivopestynäkin. Sen verran jäi kuonaa ohimolle että jos kaikki olisi kamalaa, ymmärtäisin muuttaa sinne missä olisi niin paljon paremmin.
Yritykset on pakko myydä ulkomaille siksi, että julkiset palvelut saadaan maksettua keskiluokan veronmaksajilla.
Vain ulkomainen omistus takaa sen, että esim infran suunnittelusta saadaan maailmanmarkkinahinta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mut hei meidänhän pitää olla onnellisia...
Olen! Nettotulot 3500/kk ja hyvin riittää kun vähän pihistelee.