Vierailija

Että näin

• ylös 9
  • alas 7

Kommentit (13)

Vierailija

Tietoisku: Aasian halpamaissa kaikki länsimaiset kulutushyödykkeet valmistetaan muutenkin.

Siinä on länsimaiden hyvä irvailla esim. Kiinan päästöille, kun tuotanto on siirretty sinne :-D

Vierailija

Noin muuten olen sitä mieltä, että tämä Mariniin fiksoitunut persu/putin-trolli joutaisi sakinhivutuksen kautta pois Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin

miksi

Misogynistinen trolli, siksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin

miksi

Misogynistinen trolli, siksi.

Eikö hän sanonut ihan totuuden?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noin muuten olen sitä mieltä, että tämä Mariniin fiksoitunut persu/putin-trolli joutaisi sakinhivutuksen kautta pois Suomesta.

Ei vielä, koska minulla on analysointi kesken. Yritän löytää henkilön ja traumat kommenttien takaa. Mistä kumpuaa kumma viha.

Vierailija

Jos katsoo kuinka Persut organisoi tapahrumaa, sanoisin turhaksi kiusaamiseksi, niin en ihmettele näitä aloitustehtailuja.

Vierailija

minä taas olen mies joka näyttää naiselta. minä arvostan jussia, kun hänellä on lapsia eri naisten kanssa.

Vierailija

Tässä on juuri vihreän siirtymän ydin: siirretään ongelma (ja työpaikat) muihin maihin. Ja kas, suomalaiset ovat maailman vihrein kansa! Ps. Sanna ja Maria, käykää joskus sydäntalvella kovalla pakkasella täällä Pohjoisessa Suomessa tutustumassa kaukolämpöön, tuulivoiman hyödyttömyyteen sekä sähköautojen toimimattomuuteen. Kas kun täällä tarvitaan lämpöä kylmänä aikana ja autoja pitkien välimatkojen vuoksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.