Miksi ihmeessä pitää naista panna perseeseen kun on pillukin?
Niin joskus kokeilin ja se oli siinä. Täällä kirjoitellaan jostain turnoffista onko se jotain syötävää????? pillua haluan en mitään kakkosta, minusta se on sairasta jos on naisen tuhkaluukusta kyse. :(
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Olkoot kuka hyvänsä noi ylläolevat kirjoittanutkin, niin aivan tosiahan nuo on. Ihan turha trolleiksi haukkua.
Mitä voidaan ajatella miehestä joka seuraa miesten urheilulajeja? Miesten joukkuelajeja jopa? Ihan heteropohjalta kehutaan kuinka on hyviä mailankäyttäjiä lajissa kuin lajissa. Juupajuu.
Koska naisystäväni pitää sitä kiihottavampana kuin pilluun panemista. Ja minä myös.
Puoliso ohjasi viime seksikerralla ensin käteni peppureiälleen ja sitten orgasmin saatuaan sanoi että tulisitko pyllyyni. En kieltäytynyt vaan laitoin ensin viisi sormea yksi kerrallaan liukastettuun reikään, samalla pillua ja klitorista myös sormettaen. Hänen lauettuaan laitoin sitten kortsun kullin päälle ja työnnyin hänen pyllyynsä pyynnön mukaiseati, ja itse sitten laukesin melko pian. Puoliso nautti tästä suuresti, päätellen jo valtavaksi turvonneesta ja valuvan märästä pillusta. Joskus kakkosta haluaa puoliso, joskus minä mutta molemmat siitä nautimme.
Eikö kuvittelisi, että siinä tarvitaan pidempää värkkiä kun pitää valtavien pakaroiden läpi ylettyä sinne reiälle.