Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13761)
.... tai niille jotka ovat jo nauttineet tuota Redbullia ja ihrat on kasvanut ympärille. Koska juomassa ei ole muuta kuin keino makeutusaineita.
TuplaUuno kirjoitti:
Kaalimato, ihan jokainen hanuri!
HANURISTA🤣... no sitähän se mainos tosiaan tarkoittaa. Voit vetää toista vaikka hanuriin 😂
Vikaa varmaan minussa mutta joitakin mainoksia en ymmärrä, miten liittyy asiaan. DNA Niina Lahtinen ja joku lentomäki, en tajua ja Sokos hotellit ja musa "kosketa mua, liikuta mua ....", miten liittyy hotelliin, niin outoa.
Vierailija kirjoitti:
.... tai niille jotka ovat jo nauttineet tuota Redbullia ja ihrat on kasvanut ympärille. Koska juomassa ei ole muuta kuin keino makeutusaineita.
Redbull antaa läskit. Siipien sijaan alasin.
Jestas sentään mitkä 100 000 tekoälygrilliä Lidl
Vierailija kirjoitti:
Vikaa varmaan minussa mutta joitakin mainoksia en ymmärrä, miten liittyy asiaan. DNA Niina Lahtinen ja joku lentomäki, en tajua ja Sokos hotellit ja musa "kosketa mua, liikuta mua ....", miten liittyy hotelliin, niin outoa.
No ei se kohta liitykään, vaan "teen ihan mitä vaan, et jään sun mieleen". Haluavat vakioasiakkaita.
Mutta joo, en itsekään tykkää biisistä. Ja nyt kun katsoin, kenen biisi se on, niin se ei tuo mieleen muuta kuin erään ex-pääministerin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa joka ei ymmärrä
Rauhotu, se on Pirkkaa.
Kuka vajaaälyinen mahtaa ostaa jotain Pirkka-vaatteita? Ehkä ne samat, jotka hurahtivat rumiin Lidl-lenkkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Telian Miitta sorvali on saanut DNA- Niina Lahtisesta oivan kilpailijan ärsyttävimmästä mainosnaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Säästöpankin mainos, jossa varakas vanhempi nainen kertoo maireana ja omahyväisenä asiakkuudestaan ja erinomaisesta elämästään ja kehottaa katsojaa ”elämään vähän”. Pyörii ainakin YouTubessa jatkuvasti.
Siitä muijasta tulee mieleen Powerin mainoksen kultahammasmuija. Se on tuossa keskivaiheilla. Onko peräti sama tyyppi.
Sokos hotels on naurettava mainos.
Miksi se typerän näköinen tyttö on kengät jalassa sängyllä? Onko suomalaiset jo niin amerikkalaisia(=moukkia), että täällä ollaan sängyssä ja sohvalla ulkokengät jalassa?
Ärsyttävää kun ei tiedä mainoksen tuotteesta onko se tehty tekoälyllä ja onkin kaupassa jotain ihan muuta ?
Tääästä kesä vooiii aaallkaaa, nosta tanssija jaalkaa..
Siis se Ikean painajaismainen purkkahöttöversio tuosta muutenkin puhkikuluneesta kappaleesta jonkun geneerisellä äänellä paiskatun eukon hoilaamana. Ja sit juostaan strömsömeiningillä valkoisissa pellava mekoissa kukka seppeleet päässä ja katetaan vähän pöytää. Yyyh. Anteeksi, oksennan ihan just.
K Market taisi ärsyyntyä mäkkärin ryystämisestä ja pisti äijät imemään mehujäätä ja ryystämään Trip mehua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP:n kauheat imbesilliperhe sohvalla -mainokset on ilmeisesti vedetty pois? En ole ainakaan itse nähnyt niitä aikoihin.
Luojan kiitos
Tänä aamuna kun avasin television, niin mikäs muu sielt lävähti ruutuun kun tämä op-perhe
Yllätyyyyys! Just kun joku pääsi sanomaan, niin "ihiime". Se tuli sieltä kuin tilauksesta.
Juhlittiin liian aikaisin
Vierailija kirjoitti:
OP:n kauheat imbesilliperhe sohvalla -mainokset on ilmeisesti vedetty pois? En ole ainakaan itse nähnyt niitä aikoihin.
Nyt koira on repinyt laskun pienemmäksi. Ai kuinka hauskaa
Se typerä mainos, jossa jääkarhu touhuaa jos mitä kuin ihminen. Nämä tekoälyllä tehdyt eläin hahmot on todella ärsyttäviä.
Prisman raivomainos Ei mitään järkee tehdä näin ärsyttävää mainosta ! Ei ole tässä ja monessa muussakaan mainoksessa järkeä käytetty miltä tuollainen näyttää asiakkaalle ?
Ja se alku on suoraan otettu siitä hammastahnamainoksesta, jossa myös katsotaan peiliin ja huudetaan. Kamala mainos (sekin).