Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12372)
Vihaan S-ketjua ja Taneli Mäkelää.
Ruotsalaisen Ifin mainokset. Mustaa rakkautta ja homoseksuaaleja.
Trivagolla oli 2013 mainoskampanja, missä nuori nainen kiehnäsi ja flirttaili kameralle. Ihan ihana, minulla keulii edelleenkin kun tuon mainoksen youtubesta katsoo.
Onko mainosta, joka ei ärsyttäisi?
Jotenkin tuntuu että mainos onkin tainnut päästä tavoitteeseensa kun herättää tunteita vaikkapa sitten ärsyttäviä. 😛 Itsellä se Autovex. Nainen hokee jotenkin kuivalla äänellä sen. Yleensä nappaan äänen pois mainosten ajaksi jos ohjelma muuten kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mainokset, joita tungetaan vielä mainoskatkon tunnuksen ja ohjelman väliinkin. "Ohjelman tarjoaa..."
Tämä. Esim. "Sään tarjoaa." Ja kun ei varmasti tarjoa. Sää kylläkin ylhäältä tarjotaan, sellaisena kuin se kunakin päivänä maan päällä saadaan. Tänään lunta, huomenna melkein kymmentä lämpöastetta, sitten vesisadetta, jonka jälkeen poutaa tai puolipilvistä.
Vielä enemmän ärsyttää se, miten täällä menee lähetetyt viestit johonkin moden tarkastettavaksi, eikä julkaista. On niin pienisieluista kuin olla ja voi. 🙄 Ei muuta, mutta kun se saa ta nan turha näpyttely vain siksi ettei kommenttia julkaista. Liikaa konsonantteja suhteessa vokaalien määrään tai päinvastoin. Tai sitten on liian sopivassa suhteessa vokaalit konsonanttien määrään nähden.
Aurovexin auton kyljessä seisovat ihmiset. Kun auto lähtee liikkeelle luulin, että niiden varpaat jää alle. Eikö voisi seisoa edes puoli metriä kauempana, jotta ei näyttäisi niin epämiellyttävälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvattu on saman ketjun KÄTY???
Nuorisosanonta KÄmppä TYhjänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käty on sitä kun pennut haluavat leikkiä aikuisia ja pistää bileet pystyyn.
Jäätelömainos (Aino?) Jäätelössä on FADZIA. Ei siis kinuskia tai toffeeta, vaan FADZIA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käty on sitä kun pennut haluavat leikkiä aikuisia ja pistää bileet pystyyn.
Kyllä. Käty eli kämppä tyhjä. Itse en myöskään siedä näitä typeriä lyhenteitä kuten ttk esim
Vierailija kirjoitti:
Jäätelömainos (Aino?) Jäätelössä on FADZIA. Ei siis kinuskia tai toffeeta, vaan FADZIA!!!
Täh?! Mitä ihmettä.
Setämiehet laulaa radios jotain
"oon imus" ja on ihan vtun raskas mainos.
"mitä tähän väliin tulee.."
Majoneesi!!! 🤢🤮
Majoneesimainokset, jotka päättyy siihen, että joku ryystää juomaa pillillä.
Nyt on alkanut pyöriä jonkun kiinteistönvälitysfirman mainos, jota en tajua ja se ärsyttää. Siinä näkyy useita ihmisiä eri huoneissa ja luetellaan, miten on paljon tavaraa ja tässä on tätä ja tätä. En tajua onko ne asunnon asukkeja, kiinteistönvälittäjiä, asunnosta kiinnostuneita ostajia, ketä ne on??
Kokoomuksen satujen kertomismainos on kyllä 🤦
Tai ehkä se onkin ihan realistinen, kun miettii yleisesti poliitikkojen puheita.
Vierailija kirjoitti:
"mitä tähän väliin tulee.."
Majoneesi!!! 🤢🤮
Ja vielä majoneessi, sekä aivan huippu, paprikkamajoneessi..
Vanha sanonta. Hyvää ei tarvitse mainostaa koska se tiedetään muutenkin. Pidän tv:n äänen niin pienellä että sen juuri kuulee. Ei häiritse niin paljoa nuo ärsyttävät ränkytykset