Vierailija

Jouduin petoksen uhriksi, minä joka ajattelin että olen aina niin järkevä. Olin hyvin sinisilmäinen ja menetin lähes 7000 euroa miehelle, joka keksi huijauksen jota ei todellakaan olisi pitänyt uskoa. Hän väitti pankkikortin kadonneen ja siksi nettipankin sulkeutuneen . Pian sen jälkeen ostettiin minun rahoillani miehelle kaikkea kallista ja hän eli loisimassa luonani. Hän sanoi että tahtoo kanssani naimisiin ja oli mukava lapsilleni ja olevinaan tosissaan. Kuitenkin hän kielsi ehdottomasti kertomasta kellekään että olemme yhdessä, sanoi että voimme kertoa kun hän on almis. Sitten eräänä päivänä hän vain jätti minut tekstiviestillä, oli löytänyt toisen naisen. Olen tekemässä rikosilmoitusta petoksesta mutta mies uhkailee väkivallalla, tiedän että hän on aiemmin pahoinpidellyt ihmisiä, ei tosin naisia. Hän myös käyttää päihteitä. Olen tosi peloissani ja ahdistunut, tuntuu että kuolen tähän häpeään ja että kaikki nauravat minulle. Mies on jatkanut elämäänsä kuin ei olisi koskaan minua tuntenutkaan, uusi nainen on kaunis urheilija jolla on täydellinen kroppa ja kasvot, itse olen tavallisen näköinen pömppömaha. Tuntuu että en selviä tästä... onko kohtalotovereita? Tämä mies ei ole mikään ulkomaalainen vaan ihan suomalainen, vähän vanhempi mies.

• ylös 83
  • alas 60

Sivut

Kommentit (115)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei kannata koskaan antaa rahaa. Kunnon mies ei heti ala lainata rahaa, jos sen tekee niin pitää juosta karkuun lujaa. Joiko omat rahat vai oliko työtön?

• ylös 148
  • alas 4
Vierailija

Mistä petoksesta. Sinä olet hommaan alkanut. Ikävä homma, mutta eikö järki pelannut?

• ylös 69
  • alas 44
Vierailija

Soita uudelle naiselle? Vai pelkäätkö että mies tekee sinulle pahaa? Käyttikö huumeita vai alkoholia?

• ylös 44
  • alas 9
Vierailija

Et ole ainoa, jolle on tapahtunut vastaavaa. Todella ikävä juttu, mutta häpeä ei ole sinun.

• ylös 101
  • alas 5
Vierailija

Petoksesta voi kyllä syyttää jos tyyppi on valehdellut ja luvannut maksaa. Säästä uhkausviestit niin voi hakea myös lähestymiskiellon.

• ylös 113
  • alas 6
Vierailija

No jotkun on maksaneet vielä enemmän.  Korrelloiko tämä siihen matematiikan osaan " En minäkään ymmärtänyt"

• ylös 20
  • alas 4
Vierailija

Pystytkö todistamaan petoksen?

vrt. nainen jättää ehkäisyn salaa pois ja mies huijataan isäksi.

• ylös 16
  • alas 64
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa, jolle on tapahtunut vastaavaa. Todella ikävä juttu, mutta häpeä ei ole sinun.

No kyllähän tuo nyt aika noloa ap:llekin on.

• ylös 22
  • alas 33
Vierailija

Tee vaan se rikosilmoitus. On hyvin mahdollista että mies kokeilee kepillä jäätä että jos uhkailee niin et tekisikään ilmoitusta. Ja jos sinulla on viestejä tallessa joissa uhkailee, laita samalla rikosilmoitus laittomasta uhkauksesta tulille.

• ylös 80
  • alas 3
Vierailija

Pystyn todistamaan ja asianajajakin on. Mutta pelkään miestä tosi paljon. Toisaalta kurja juttu myös uudelle naiselle, tekee hänelle ihan saman tempun ellei ole jo tehnyt,

• ylös 50
  • alas 5
Vierailija

Ap on hyväsydäminen ihminen. Ei ole mitään hävettävää luottaa siihen, mitä toinen sanoo. Älä suostu häpeämään! Mies on huijannut ja hänen kuuluu hävetä. Tuskin osaa. Käy poliisilla juttelemassa asiasta.

• ylös 70
  • alas 5
Vierailija

Onpa idiootti mies! Tosi huonoa käytöstä, sinuna varoittaisin uutta naista. Jos tekee jotain sinulle tai uhkailee niin sitten vaan soitat poliisille heti! Tsemppiä! Onko joku tosi komea mies?

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Siis pummiva huumehemmo? Pääsit ap melko helpolla ja halvalla mokomasta kuvatuksesta eroon. Kannattaa hyväksyä tappiot, et halua taistella miehen kanssa asiasta oikeudessa, sillä saatat menettää lisää rahaa ja mies voi haluta hankaloittaa elämääsi.

• ylös 45
  • alas 7

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.