Vierailija

Ongelmana ei siis ole liikahikoilu (kai?), vaan se hien haju. Käyn suihkussa päivittäin sekä pistän kuiviin kainaloihin antiperspiranttia. Silti, jos pidän tiukempaa kainaloihin menevää paitaa, tarttuu niihin hien haju, joka sitten leijailee siinä ympärillä, jos vähäänkään erehtyy nostamaan käsiä. Tai vaaleampiin paitoihin tulee hikiläntit, siksi käytän vain tummia tiukempia paitoja.

Olen siirtymässä asiakaspalvelutehtäviin, jossa ollaan välillä melko lähelläkin asiakasta ja joudun käyttämään istuvaa paitaa. Joten kaikki vinkit otetaan vastaan!

• ylös 1
  • alas 1

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Kokeile eri deodorantteja. Mulla on kuusi dödöä samaan aikaan ihan siksi, että pitkään käytetty sama pettää jossain välissä. Ehkä ihon bakteerit sopeutuvat siihen samaan merkkiin eikä dödö enää toimi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hausulipaidat roskiin, haju on jo pinttynyt niihin. Sitten apteekista absolut torr ja jos sekään ei auta, sitten lääkäriin.

Vierailija

Tuosta absolut torrista vielä, että sitä voi kokeilla myös käsien hikoiluun.

Itsellä paha otsahikoilu kesällä. Vaikka tuotetta ei suositella kasvoihin olen sitä kyllä käyttänyt.

Vierailija

Ihan ensiksi pese ne paitasi 60 asteessa. Hiki ei lähde vaatteista matalammissa lämpötiloissa. Samointein voit kyllä ihan käydä tarkistuttamassa lääkärillä, ettet kärsi liikahikoilusta. Siihenkin on olemassa ihan hoito.

Vierailija

Se antiperspirantti pitää levittää ILLALLA, jotta se lähtee vaikuttamaan levossa. Sen jälkeen pese T-paitasi 60 asteessa. Neljässäkympissä paitasi ovat kyllä puhdistuneet liasta, mutta ei hiestä. Hiki on jo syöpynyt kiinni kuituihin, joten joutunet myös vaateostoksille.

Vierailija

Ainoa dödö joka minulla toimii on Rexonan maximum protection voide-stick pahvipakkauksessa. Maksaa noin 9€. Ilman dödöä voisin käyttää kainaloiden hajua biologisena aseena ihmisten tyrmäämiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hausulipaidat roskiin, haju on jo pinttynyt niihin. Sitten apteekista absolut torr ja jos sekään ei auta, sitten lääkäriin.

Eikö se haju lähde edes 60 asteen pesussa?

Voisin kokeilla tuota absolut torria, kun se ehdotus muutamalta tulikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osta apteekista absolut Torr nimistä tuotetta.

Ainoa, joka piti pojallani vetiset kainalot kurissa! Kerta viikossa riitti. Suosittelen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä peset ihosi?
Ihan mitä sattuu olemaan, tällä hetkellä rexona. 

ap

Vierailija

Sama homma. Harmittaa todella paljon, kun pitää miettiä vaatteita ostaessani miten kainalot näkyy 3min käytön jälkeen. _aina_ märkänä kainalot vaikka mitä tököttiä sinne yrittää laittaa. Vaiva on oikeasti todella kiusallinen. Valkoiset paidat pitää heittää muutaman käytön jälkeen pois. Ei auta pesut eikä muutkaan niksit, keltaiseksi jää kainaloihin kohdalta. Tämä on jopa niin kiusallinen, että ei uskalla lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin.

T:sinkkuna jo ollut tovin..

Vierailija

Kunnon keittopesu hikipaidoille. Itse tykkään we love the planetin dödöistä, joskus fuskaa, mutta ei haise. Liikunta vähentää hikoilua ja runsas vedenjuonti vähentää hajua.

Vierailija

Keinokuitukangas haisee helpommin ja pahemmalta, kun luonnonkuitu.

Ja tosiaan riittävän pitkät ja kuumat (vähintään 60 astetta) pesut vaatteille, muuten pestykin paita alkaa haista tosi nopeasti.

Karvat pois kainaloista.

Ja noita kemikaalivinkkejä tuolla jo tulikin.

Vierailija

Muutama vinkki:

-Valitse vaatteet sellaista materiaalia mikä ei hiosta, yleensä tekokuidut hiostavat enemmän.

-Käytä aluspaitaa, säästää päällyspaitaa pesuilta.

-Osta ns. kainalosuojia, niin hikiläntit eivät näy.

-Kuumissa maissa suositaan talkkia, hienhajua se tosin ei estä.

Kokeilisin myös eri merkkejä deodoranteissa, itse sain kerran apteekista kaupan päälle dödön joka ei yhtään suojannut, normaalisti hikeni ei haissut, mutta tuita käyttäessä pistävä hien haju leijui kainaloista --> heitin menemään.

Tärkeää on myös pestä kainalot aamuin illoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä peset ihosi?
Ihan mitä sattuu olemaan, tällä hetkellä rexona. 

ap

Sanoisin, että tämä on se ongelman ydin. Osta joku perinteinen palasaippua, hiero sitä suoraan kainaloihin ja anna vaikuttaa vaikka hiustenpesun ajan. Auttoi ainakin mulla, ennen haisin hielle jo uudestaan ennen kuin ehdin suihkun jälkeen laittaa dödöä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.