Vierailija

Mitään veetuilua ei tartte kirjoittaa. Olen saanut ihan tarpeeksi p**kaa niskaan ja sydämeen. Vaimo jäi kiinni hässimisestä meidän aviovuoteessa toisen miehen kanssa, suhdetta oli kestänyt puoli vuotta ja kuulemma eivät ole enää tekemisissä. Olen aivan mäsänä ja rikki. Ystäville ja suvulle en ole kertonut, en ole pystynyt, mutta pyysin samana iltana vaimoa pakkaamaan kamat ja häipymään yhteisestä kodista ainakin toistaiseksi. Vaimo majailee nyt siskonsa luona ja tässä vaiheessa varmaan ihmettelette miksi en ole laittanut eroa vireille. Yksinkertaisesti en kykene ja haluan kuulla syyn pettämiseen, mutta nyt tartten aikaa olla yksin ja miettiä. Olen ollut vuoden alusta saakka sairauslomalla ja pettämispäivänä olin sairaalassa tutkimuksissa, jolloin nämä kaksi olivat n*ineet keskenään. Lähtiessä en osannut sanoa vaimolle milloin tulen mutta sairaalareissulla voi vierähtää monta tuntia. Tulin lopulta kotiin ja näky oli sitä mitä en koskaan olisi halunnut nähdä. Itse en ole pettänyt enkä petä, mutta miten tästä voi päästä yli ja antaa anteeksi? Lapsia ei ole ja naimisissa on oltu yli 7 vuotta.

• ylös 355
  • alas 32

Sivut

Kommentit (280)

Vierailija

Olen pahoillani puolestasi.. Voimia. En tiedä kannattaisko olla yhteydessä johonkin kriisipalveluun ja mahdollisesti terapiaan tai vastaavaan? Miehillä kun on tapana padota paljon sisäänsä, se ei ole hyvä. (Oletan, että olet mies)

En tiedä haluatko kuulla tätä, mutta sinuna miettisin todella paljon onko tuollaisella parisuhteella kuinka hyvät edellytykset jatkoa ajatellen. Puolen vuoden suhde tarkoittaa todella pitkäkestoista systemaattista valehtelua ja petosta.

• ylös 610
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ero on paljon helpompaa kun teillä ei ole lapsia. Erosta selviäminen vie aikaa , mutta siitä selviää kyllä.
Tsemppiä!

• ylös 508
  • alas 6
Vierailija

Verrannollista siihen kun mies pettää synnytysreissulla olevaa vaimoa.

Vaimonhan pitäisi olla sinun tukenasi, kun sairastat. Ansaiset parempaa.

• ylös 548
  • alas 13
Vierailija

En ole ollut asemassasi, mutta olen kanssa saanut sellaisen käsityksen, et kaikkein suurin merkitys ja paras helpotus tulee vaan ajan kanssa. Suosittelen prosessoimaan tapahtunutta, ettei se tule painamaan taakkana tulevaisuuden ihmissuhteissa. Tuollainen petos on todella järisyttävä, jopa traumaattinen tapahtuma, jossa ihmismieli kokee hetkessä aikamoisen myllerryksen. Luotettavuus ja ennakoitavuus, elämästä häviää perusvarmuus. Kyllä sinä silti tästä selviät.

• ylös 259
  • alas 4
Luotettava nainen 33v

Ei sun tarviikaa antaa anteeksi. Tai voit toki nimellisesti antaa mutta älä hyvä ihminen ota häntä enää takaisin. Ansaitset ja tulet saamaan paljon parempaa. vaimoosi ei selkeästi voi luottaa. Löydä oma ihmisarvosi ja ymmärrä se, että tuollaista "vaimoa" et tarvitse. voit löytää ihmisen jolla on samanlaiset arvot kuin sinulla. tottakai ymmärrän että ero tekee aluksi kipeä mutta se on oikeasti paras ratkaisu. Ota se uutena alkuna. Jos sinulla on ystäviä niin käänny heidän puoleensa. Valoisampi tulevaisuus odottaa sinua. Voisit saada oikeasti naisen johon voit luottaa. Älä tuhlaa kallista aikaasi tuollaiseen. Elämä on liian lyhyt vietettäväksi väärän ihmisen kanssa. Vaimosi ei valitettavasti osannut sinua arvostaa, joten on selkeä merkki että hänen kanssaan ei kannata enempää aikaa tuhlata. Tulet varmasti löytämään ihmisen joka tekee sinut onnelliseksi. Nyt voimia sinulle, ystäviltä tukea. Uusi alku odottaa. Jos antaisit anteeksi vaimosi voisi pettää sinua uudestaan. Olet paljon enemmän arvoinen kuin hän. Olen pahoillani puolestasi. Hyvä että paljastui että ei tarvitse enempää elää valheessa. Kyllä sinä selviät. Tee selväksi että sinua ei kohdella näin joten älä missään nimessä ota häntä enää takaisin. älä suostu kynnysmatoksi. Maailma on naisia pullollaan ja varmasti sieltä löytyy joku oikeasti hyvä ja luotettava ajan kanssa. Voimia sinulle! ♥️

• ylös 329
  • alas 12
Vierailija

Itse yritin luottaa pettävään vaimoon, mutta ei olisi kannattanut. Kaikille olisi ollut vaan parempi todeta, että se ei ihmettelemällä eikä toivomalla muutu. Pettäjät pettää.

• ylös 240
  • alas 11
Vierailija

Varaa jo huomenna itsellesi aika terapiaan ja jos et saa nukuttua myös tk-lääkärille.

Haluaako vaimo erota? Rakastaako tuota miestä vai sinua? Olisi syytä keskustella siitä mikä johti pettämiseen ja mitä seuraavaksi. Pettämisestä voi selvitä, jos haluat sitä, mutta ei ilman pariterapiaa. Teidän täytyy molempien miettiä rauhassa millaisessa suhteessa olette eläneet ja vastaako suhde sitä mitä jatkossa toivotte? Onko tunteita enää, kun tällaista on tapahtunut.

• ylös 113
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse yritin luottaa pettävään vaimoon, mutta ei olisi kannattanut. Kaikille olisi ollut vaan parempi todeta, että se ei ihmettelemällä eikä toivomalla muutu. Pettäjät pettää.

Petti ilmeisesti uudestaan?

• ylös 62
  • alas 0
Vierailija

Se et joku pystyy puoli vuotta pyörittämään tuollaista rumbaa toisen, sairastuneen, puolison selän takana, kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

• ylös 342
  • alas 6
Vierailija

Ei siitä yli pääse.  Ei koskaan.

Jos tunnetta on vielä tosi paljon jäljellä, voi jatkaa elämää kumppanin kanssa.

Mutta siellä taustalla se rankka pettäminen hiertää vielä tosi pitkään. Joskus elämän loppuun saakkan.

Pitää vain tutkiskella itseään.  Että jaksanko kestää tämän, elämäni loppuun saakka.

Onko vaimo pettämisen jälkeen muuttunut, ja haluaa olla uskollinen lopun elämää.

Onko minun rakkauteni häntä kohtaaan niin suuri, että tämän ainoan kerran annan anteeksi.

Vai onko loukkaus niin suuri, että en hyväksy sitä, vaan lähden liitosta.

Nämä ovat helvetillisiä asioita, eikä näihin kenellekään ole mitään yhtä ainoaa oikeaa vastausta.

Kun ei edeltä käsin voi tietää, toistuuko pettäminen ja lopulta jään kuitenkin yksin.

Suosittelisin pariterapiaa, jossa asioistas puhuttaisiin syvällisesti, se saattaa näyttää tietä tulevaan.

Myös siihen ratkaisuun, että erotaan ja jossain vastaisuudessa on  nainen, ihminen, joka haluaakin olla juuri tälle miehelle uskollinen ja elää hänen kanssaan elämänsä loppuun saaakka.

Pettäminen on aina kovan luokan juttu, ehkä rankimpia asioita mitä mies elämässään joutuu koskaan kokemaaan.  Etenkin jos mies itse on ollut sitoutunut liittoon elämänsä loppuun asti.

• ylös 152
  • alas 8
Vierailija

Ei se vaihtamalla parane. Kaikki naiset ovat tuollaisia kyltymättömiä ja kullille persoja. Ei ne yhteen tyydy koskaan.

• ylös 52
  • alas 257
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se vaihtamalla parane. Kaikki naiset ovat tuollaisia kyltymättömiä ja kullille persoja. Ei ne yhteen tyydy koskaan.

Samaa voisi sanoa miehistä, eivät ne koskaan tyydy yhteen pilluraan. Jos jostain irtoo pilluraa niin jollaan kullii dippaamassa.

• ylös 111
  • alas 46
Vierailija

Miksi sinun pitäisikään antaa anteeksi ja unohtaa? Ei siihen ole mitään oikotietä, että sinun ajatukset jotenkin selkiäisivät. Itse miettisin suhteen jatkoa, kun puoliso noin tökerösti teki. Onko se sen arvoista? Voi olla ettet pysty unohtamaan koskaan, minä en pystynyt mieheni pettämistä.

• ylös 56
  • alas 1
Vierailija

Anteeksi voit antaa ja yrittää jatkaa suhteessa. Kokemuksesta kerron ettei ole helppoa. Vuoden olen yrittänyt mutta negatiiviset ajatukset ei niin vain poistu, tunteet kuolee. Nyt haluan erota ja puoliso aivan shokissa.

• ylös 85
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.