Mieheni petti minua vuoden nuoren opiskelijatytön kanssa. Kaikki sanoivat että ei tule kestämään ja minä halusin uskoa.
On kestänyt. Ovat naimisissa ja suunnittelevat perhettä. Pettymys jota en saa päästäni pois.
Että olen vastoin tahtoani sinkku 60-vuotiaana, enkä jaksa enää uskoa löytäväni kumppania.
Sama tilanne, mutta olen 40-vuotias. Kyllä se välillä oikein sattuu fyysisesti, kun ajattelen että jäin ilman perhettä, vaikka oikeasti yritin kaikkeni tehdä sen eteen viimeiset 10 vuotta.
Osalla on just kuten arvelinkin; ei käytänössä mitään pettymyksiä elämässä. Helppohan se on silloin toisia kiusata näiden petymyksistä, jos ne vaivaavat.
Sivut
Jokainen negatiiviseksi osoittautunut raskaustesti.
Yks Pekka
Rakastamani mies petti, jätti ja otti toisen. Meni 3 vuotta ennen kun selvisin siitä. Nyt olen vapaa.
[Yks Pekka
- nosteliko puntteja?
Mieheni petti minua vuoden nuoren opiskelijatytön kanssa. Kaikki sanoivat että ei tule kestämään ja minä halusin uskoa.
On kestänyt. Ovat naimisissa ja suunnittelevat perhettä. Pettymys jota en saa päästäni pois.
Pettymys ehkä nollasana. Äiti jäi junan alle ja hänen ja minun tapauksessa vammautui niin, että henki lähti hänestä. En tajua asiaa kun sen ilmaisen.
Gironan kausi 2014/15.
Kolme poikaa. Lapsiluku täynnä enkä saanut tytärtä. Kyllä olen silti erittäin kiitollinen rakkaista pojistani mutta aion silti surra tätä asiaa.
Että olen vastoin tahtoani sinkku 60-vuotiaana, enkä jaksa enää uskoa löytäväni kumppania.
En saanut opiskelupaikkaa, en haluamaani miesystävää ja häitä. Olen 36 vuotias vasta.
Syntymättömän lapsen kuolema. Lapsettomuus.
Työkyvyn menetys
Kroonisen sairauden puhkeaminen
Sama tilanne, mutta olen 40-vuotias. Kyllä se välillä oikein sattuu fyysisesti, kun ajattelen että jäin ilman perhettä, vaikka oikeasti yritin kaikkeni tehdä sen eteen viimeiset 10 vuotta.
tomaattinuudelit
Miehen siemenneste, tuli liian vähän.
Yksin jääminen ja yksinäisyys
Minusta ei tullutkaan äitiä, vaan vuosien lapsettomuuden jälkeen eronnut keski-ikäinen nainen.
Jouduin jättää hyväpalkkaisen ja mahtavan työyhteisön kun terveys ei kestänyt enää fyysistä työtä.
Osalla on just kuten arvelinkin; ei käytänössä mitään pettymyksiä elämässä. Helppohan se on silloin toisia kiusata näiden petymyksistä, jos ne vaivaavat.
Sivut