Sivut

Kommentit (3490)

Vierailija

Väsyttää, olen nukkunut huonosti jo vaikka kuinka kauan. En saa unta ja heräilen vähän väliä. En pysy unessa.
Liekö siitä johtuvaa vai sen syy mutta masentaa.
Ja nyt lisäksi hävettää, kun kerroin työkaverille miten huonosti nukun, kun juteltiin vaan niitä näitä. Se näytti niin järkyttyneeltä.
Ja tiedän et oikea syy unettomuuteen on typerä yksipuolinen ihastus ja särkynyt sydän. Mut sitä en voi kellekään kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Halasin sua kerran ja ei olis pitänyt.
Se oli vielä ihanampaa kuin olin osannut kuvitella, ja nyt olen onneton ja kaipaan lisää halejasi.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunne että on joka paikassa liikaa ja ylimääräinen. Näkymätön. Ollut tämmöinen kai aina. 

Et ole. Miksi noin ajattelet itsestäsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis niin paljon sanottavaa sulle. Niin paljon, että en tiedä miten sitä pakata sanoiksi tai kirjoitetuksi kirjaimiksi. Mistä aloittaa ja mikä on tärkeää tai tärkeintä. Mitä sinä haluaisit tietää ja mikä minun mielestä olisi tärkeä kertoa. On vain tsunami, joka pyyhkäisee välillä uppeluksiin, niin, että ei saa henkeä. Välillä se taas johdattaa aallon harjalla sellaiseen ennenkokemattomaan vapauteen.

Jos lähtisit siitä liikkeelle, että soittaisit mulle ja kysyisit kuulumisia. Jos oikein rohkea olet, järjestä meille tapaaminen. Se olisi kyllä mahdollista, jos vain haluat. En torjuisi sua koskaan.

En voi hänelle soittaa, jos hän ei jotenkin viesti sen olevan mahdollista. Minut on kyllä tavallaan torjuttukin. Tällä hetkellä todellisuudessa näyttää siltä, että hän ei halua pitää yhteyttä kanssani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne että on joka paikassa liikaa ja ylimääräinen. Näkymätön. Ollut tämmöinen kai aina. 

Tunnen itseni ja elämäni myös, koska olen elänyt sen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis niin paljon sanottavaa sulle. Niin paljon, että en tiedä miten sitä pakata sanoiksi tai kirjoitetuksi kirjaimiksi. Mistä aloittaa ja mikä on tärkeää tai tärkeintä. Mitä sinä haluaisit tietää ja mikä minun mielestä olisi tärkeä kertoa. On vain tsunami, joka pyyhkäisee välillä uppeluksiin, niin, että ei saa henkeä. Välillä se taas johdattaa aallon harjalla sellaiseen ennenkokemattomaan vapauteen.

Jos lähtisit siitä liikkeelle, että soittaisit mulle ja kysyisit kuulumisia. Jos oikein rohkea olet, järjestä meille tapaaminen. Se olisi kyllä mahdollista, jos vain haluat. En torjuisi sua koskaan.

En voi hänelle soittaa, jos hän ei jotenkin viesti sen olevan mahdollista. Minut on kyllä tavallaan torjuttukin. Tällä hetkellä todellisuudessa näyttää siltä, että hän ei halua pitää yhteyttä kanssani.

Sanoin että älä epäröi hetkeäkään jos tuntuu pitkänkin ajan päästä siltä että haluat ottaa yhteyttä ja se pitää paikkansa vieläkin.

m sivusta.

Vierailija

Älä vaan kuvittele että mä kirjoittelen täällä näitä nyyhkyjä siitä miten haluaisin olla suhun yhteydessä.

• ylös 6
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko saada edes kahdeksi tunniksi joka päivä? Sinut viereen? Tai edes tunniksi...

Tuntitaksalla saa naisia Sihteeriopistosta.

Hän puhui kaivatustaan, ei kenestä tahansa. Vaikka sun kaivattu tekisikin työkseen kyseenalaisia juttuja, niin kaikkien ei tee. Sivusta.

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet tämän johtuvan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni ja elämäni myös, koska olen elänyt sen.

Ymmärrän täysin. Tämä asia yhdistää meitä.
Myös herkkyys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä vaan kuvittele että mä kirjoittelen täällä näitä nyyhkyjä siitä miten haluaisin olla suhun yhteydessä.

Kenellehän sinä kuvittelet kirjoittavasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä on tavallaan torjuttu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen aina saanut sinusta sellaisen hyvin positiivisen ja iloisen vaikutelman. Olet aurinkoinen ja ystävällinen ollut varmaan aina kaikille. Ja todella ihana. Sinulla on myös ihana hymy. Ja sinuun on helppo ihastua.
Niin vähän surettaa sun negatiiviset ajatukset itseäsi kohtaan.

Mistä olet päätellyt, että hänellä on negatiivisia ajatuksia itsestään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sä samaan aikaan iljetät ja sytytät mua. 

Itselläsi on luultvasti jokin seksuaalinen dysfunktio, jonka sitten ulkoistat toiseen ihmiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan kuvittele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En kuvittele vaan kirjoitan. Hänelle, jolle lähettämiäni viestejä kadun ja ottaisin jokaisen pois jos voisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En kuvittele vaan kirjoitan. Hänelle, jolle lähettämiäni viestejä kadun ja ottaisin jokaisen pois jos voisin.

Miksi kadut niitä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.