Vierailija

Kaipuu jatkukoon❤️

• ylös 24
  • alas 29

Sivut

Kommentit (3454)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö oli nyt tässä?

Mikä?

Hän ja minä. Miksi sitä nyt sitten haluaa kutsua. Minulla on mielessäni sille nimi, mitä hän ei varmaankaan allekirjoita.

Annapa tulla se nimi!

Vierailija

Ajatelkaa, Hopeekettu-vanhus tippuu nyt kyllä lopullisesti kärryiltä, edelliseenkin lankaan hän löysi ehkä vasta noin tuhannennella sivulla...

• ylös 19
  • alas 5
Vierailija

Jos poistatuspyyntöjä tulee paljon, koko ketju poistetaan. Eli niiden syy, jotka tänäänkin ylpeilivät sillä että poistattelevat itsensä kanssa eri mieltä olevien kirjoitukset.

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Ostin kuohuviiniä, kaksi pulloa viikonloppua varten. Tuo sä omat juomat, mä teen hyvää ruokaa sitten hani. Juhlitaan, nautitaan toistemme seurasta ja ollaan kertomatta toisillemme niitä kolmea sanaa, jotka paistaa molempien silmistä.

<3

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos poistatuspyyntöjä tulee paljon, koko ketju poistetaan. Eli niiden syy, jotka tänäänkin ylpeilivät sillä että poistattelevat itsensä kanssa eri mieltä olevien kirjoitukset.

En tajua mikä järki noissa poistatteluissa on. Kaikki jää joka tapauksessa nopeasti kauas taakse kun on niin vilkas lanka. Säälittävää touhua.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostin kuohuviiniä, kaksi pulloa viikonloppua varten. Tuo sä omat juomat, mä teen hyvää ruokaa sitten hani. Juhlitaan, nautitaan toistemme seurasta ja ollaan kertomatta toisillemme niitä kolmea sanaa, jotka paistaa molempien silmistä.

<3

Mä aion sanoa ne sanat 🥰

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, Hopeekettu-vanhus tippuu nyt kyllä lopullisesti kärryiltä, edelliseenkin lankaan hän löysi ehkä vasta noin tuhannennella sivulla...

Hortoili ressukka yksin bittiavaruudessa siihen saakka 😂

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsellista touhua, mutta kaikki tietää, että av-palstan moderointi on rikki.

Juu, ala-arvoista moderointia käytetään sumeilematta hyväksi. Se mahdollistaa mielivaltaisen sensuroinnin.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Monesko ketju tää jo on?

Näitä ei lasketa :)
Onhan tää nyt turhauttavaa alottaa aina alusta. Olispa edes kaivattu vaihtunut välillä mutta ei ole. Sinänsä säälittävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin just saanut tunnisteellisen viestin kaivatultani 😥

Lohduttaudu sillä, että se oikeesti tuskin oli sun kaivatulta. Ei ne koskaan oo.

Ei lohduta. Tuo oli, varmuudella. Enkä kerro mistä tiedän. Tiedänpä vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poistuiko se?
Siinä meni pala mun historiaa 😢

Kaipuu on ikuista, mutta kaipuuketjut siitäkin edestä katoavaisia. Ne poistuu aina, koska niissä on niin paljon poistattelijoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Monesko ketju tää jo on?

Näitä ei lasketa :)
Onhan tää nyt turhauttavaa alottaa aina alusta. Olispa edes kaivattu vaihtunut välillä mutta ei ole. Sinänsä säälittävää.

Päinvastoin, hyvä että on edes jotain pysyvää 🤣

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.