Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumankautsi tota savua on ilmassa ihan älyttömästi.

Vierailija
14.08.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Stadilainen

Vierailija
2/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaisit itsekin jos asuisit täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kyllä ilmavirtaukset vaihtaa suuntaa ja sataakin, loppuisi inha löyhkä, Tampereellakin.

Vierailija
4/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä niin, että todella oksettaa.

Vierailija
5/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kun palattiin (kouvola-kotka suunta) niin hyi hemmetti tota hajua! ja tänäaamuna se tuntu erittäin voimakkaalle. voi surkeus!

Vierailija
6/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma on ihan sinisenä savusta. Ei tuo oo enää pelkkää hajua, vaan ihan oikeaa saastetta. Eikä tarvi miettiä haiseeko vai ei, vaan täällä jokainen tietää, että kyllä haisee ja just tänä aamuna ihan erityisen häiritsevästi. Kaikki ovet ja ikkunat on kiinni, sisällä tukalan kuuma, lapsia ei voi enää nukuttaa ulkona vaunuissa ja lapset valittaa. Mun äiti ei voi mennä ulos enää ollenkaan, kun sillä käy keuhkoihin tavallista herkemmin. Tosi kivaa, ja tätä voi kestää vielä viikkokaudet.

No, voi vaan toivoa, että tuulen suunnat muuttuis.

Vierailija
7/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me asutaan Tampereen eteläpuolella ja anoppi, joka on meillä hoitamassa lapsia, sai astmaoireita. Itse olen parasta-aikaa töissä Tampereella, ja hengittäminenkin tuntuu inhottavalta. Siis täällä sisätiloissa. Kuinka kauan ne oikein antaa sen maansa palaa?

Vierailija
8/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapsilla ja mulla astma. joten ei ulkoilua, ellei vedä vähän väliä lääkettä. itse rakastan säällä kun säällä juoksulenkkiä ja nyt on mennyt katkun takia lenkkeilyt ihan pipariksi. lapset rakastavat ulkoilla joka päivä säällä kuin säällä ja haluisivat nauttia kesän viimesistä lämpimistä päivistä, mutta ei oikeen voi.

- ikkunoita ei voi pitää auki.

- pyykkiä ei voi kuivattaa ulkona

Lapsille tekee tosi tiukkaa, et ensin oltiin yli kuukaus lomailemas, eikä päästy ihan lempparipaikkaan - Korkeasaareen kertaakaan sinä aikana (käydään läpivuoden 1-5 kertaa viikossa siellä). Se on lapsille hyvin tärkeä ja rakas paikka. Nyt sitten loman jälkeenkään ei voi katkun takia mennä. Aaarrghhh ihan ottaa päähän ja kovasti.

Miksei ihmeessä sille katkulle tehdä jotain, miksei paloja sammuteta?

Vierailija
9/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt jo kahtena päivänä tätä savun hajua!! Hämeenlinnan seutu.

Vierailija
10/10 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

atmaatikko-tyttäreni oksensi äsken, kun tuli niin paha olo tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi